Mode & Beauty alle pijlers

Bataviastad, is het wat?

14-09-2013 20:29 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kun je hier echt leuk en voordelig winkelen, of is het je tegengevallen?
Je moet het net treffen met de kleding wat er hangt in de winkel heb er weleens schoenen en lingerie gekocht en kinderkleding.

Ben ook weleens teruggekomen met alleen een paar borden.

Vond het wel gezellig.
De Mexx-outlet vlak er buiten is super. Met leuke extra aanbiedingen. Ralph Lauren vind ik leuk voor kinderkleren. Triumph voor BH's. Ga eigenlijk alleen met de echte sale.
Waar zit de any-key?
Als je dan toch een stuk moet rijden, kan je beter naar Roermond gaan: als je het outlet centre niks vindt, kan je nog altijd de binnenstad in: die is ook op zondag open!
Ik ga tegenwoordig voor een dag shoppen naar Wijnegem. Is geen outlet, maar een heel groot winkelcentrum met hele gezellige eettentjes en leuke winkels. Daar vermaak ik me wel een dag en ik slaag er ook altijd goed. Parkeren is gratis trouwens, ook fijn!
Ik ben een paar maanden geleden geweest. Vond het erg leuk en hebben ons goed vermaakt.

Wat leuke spullen gekocht. Inderdaad net zo duur als de uitverkoop in de winkel.

Ik vond het in vergelijking met 10 jaar geleden (dat was de laatste keer dat ik was geweest) echt een stuk leuker geworden.

Maar ik zou er niet speciaal voor gaan rijden. Wij waren toevallig in de buurt.
Wat zo leuk is aan Roermond, is dat centrum van de binnenstad eraan vast zit. Als je klaar bent kan je nog even lekker de stad in dus. In Lelystad zit verder niks leuks in de buurt. Of het moet de Bataviawerf zijn.
Mij viel het tegen. Vooral veel dingen die tien jaar geleden mode waren, maar nu allang niet meer. En veel sportieve kleding, zoals Puma enzo, maar dat draag ik nooit.
Ik vind het wel leuk hoor. Maar niet echt erg goedkoop.
Hm, ik heb dus al met iemand afgesproken om er naartoe te gaan. Ik ga sowieso kijken of er nog wat leuks in de buurt te doen is!
quote:Vicky schreef op 15 september 2013 @ 10:56:

Hm, ik heb dus al met iemand afgesproken om er naartoe te gaan. Ik ga sowieso kijken of er nog wat leuks in de buurt te doen is!Ga dan even langs Frans Bauer in Fijnaart. Even bakkie doen....
Zo erg is het niet hoor, je kunt er ook lekker wat eten of koffie drinken. Best leuk hoor voor een keer.
quote:LouisaVuitton schreef op 15 september 2013 @ 11:00:

[...]

Ga dan even langs Frans Bauer in Fijnaart. Even bakkie doen.... Ja dat is echt heel logisch vanuit Lelystad. Naast de deur!
quote:LouisaVuitton schreef op 15 september 2013 @ 11:00:

[...]

Ga dan even langs Frans Bauer in Fijnaart. Even bakkie doen.... Dit snap ik niet, Frans Bauer en Lelystad. Toch niet bij elkaar.
Ik ben er één keer geweest, toen we er al in de buurt waren. Denk niet dat ik er ooit nog ga komen

Weet niet meer welke winkel het was, maar daar pakte iemand een shirt van de stapel, en daar zaten toch zúlke ranzige natte oksels in! Dat zei ze tegen het personeel, en de jongen kreeg een rood hoofd. Die had dat overduidelijk de hele dag gedragen en net terug op de stapel gelegd
quote:Lebowski schreef op 15 september 2013 @ 11:19:

Ik ben er één keer geweest, toen we er al in de buurt waren. Denk niet dat ik er ooit nog ga komen

Weet niet meer welke winkel het was, maar daar pakte iemand een shirt van de stapel, en daar zaten toch zúlke ranzige natte oksels in! Dat zei ze tegen het personeel, en de jongen kreeg een rood hoofd. Die had dat overduidelijk de hele dag gedragen en net terug op de stapel gelegd

En dat is een reden om nooit meer heen te gaan?

Nog nooit meegemaakt hoor en kom er vaak. Ken ook genoeg winkels in een stad waar het b.v. klantonvriendelijk is of id. Dit voorval heeft toch niets met Bataviastad in het algemeen te maken.

Ligt dan meer aan die jongen mocht jouw idee waar zijn.
Ik zeg ook niet dat dat de reden is. Ik vond er gewoon niks aan. En daarna volgt een vies verhaal.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 15 september 2013 @ 11:15:

[...]

Ja dat is echt heel logisch vanuit Lelystad. Naast de deur!Sorry, ik was in de war met Rosada uit Roosendaal....
Batavia heeft hele leuke kookwinkels, lecreuset en andere luxe winkels. En scheelt aanzienlijk.

Verder de bekende winkels, met veel voordelen.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 14 september 2013 @ 22:23:

Wel leuk, op een zomerse dag... Ga een tijdje bij Ben en Jerry's (On Top, The World Is A Pancake) zitten en kijk hoeveel mensen zich vergissen in de prijs van een ijsje.

'Ja hoor Damian, je mag drie bolletjes. En jij Djayden, ook drie? Okee en doe voor mij en mijn man dan ook maar, laten we eens gek doen.'

- 'Dat is dan 25 euro mevrouw.'

'Waaat, dat gaat u niet menen, voor vier fokking ijsjes zeg! Ik hoef ze niet als ze zo duur zijn!'

*Djayden huilt en Damian is ondertussen boos op mama geworden omdat hij geen drie bolletjes meer mag.*

Heerlijk, dat is gewoon real-life televisie in... Real life.

De enige reden waarom je er heen zou moeten gaan

Ik ben er wel eens geweest en heb het wel eens een kans gegeven, maar vind het gewoon drie keer niks. Ik ga liever gewoon in een gezellige stad shoppen met de sale als het me om de prijs te doen is.

Vind Bataviastad ontzettend ongezellig, nietszeggend en de mensen die er winkelen erger ik me mateloos aan. Niet mijn idee van een gezellige dag shoppen.

Overigens kan je voor dezelfde prijzen en nog wel minder in niet-merk winkels winkelen Zo spectaculair is de outlet niet qua prijs.
Ik vind het ook 3 keer niks.. Ik ben er een paar keer geweest maar ik vind het echt niks aan.. de winkels niet mijn stijl, de sfeer niks. Mijn vriend kan trouwens wel altijd slagen....
It's 5 o'clock somewhere
Ik slaag ook altijd als ik ga shoppen ( don't ask, iets met verslaving en shoppen ) maar in Bataviastad lukt het me nooit. Dat is ook knap
Mijn laatste aanschaf in Bataviastad was inderdaad in de 'Le Creuset' winkel. Een fluitketel.

Maar qua kleding: drama.
quote:Lebowski schreef op 15 september 2013 @ 11:25:

Ik zeg ook niet dat dat de reden is. Ik vond er gewoon niks aan. En daarna volgt een vies verhaal.Ha ha, ik vind het een leuk (vies!) verhaal hoor!
quote:poppetje2006 schreef op 16 september 2013 @ 10:05:

Ik vind het ook 3 keer niks.. Ik ben er een paar keer geweest maar ik vind het echt niks aan.. de winkels niet mijn stijl, de sfeer niks. Mijn vriend kan trouwens wel altijd slagen....

De persoon die er enthousiast over was en mij mee vroeg voor een volgende keer is dus inderdaad een man. Hij had drie mooie shirts (overhemden denk ik) gescoord voor 25 euro ipv 200 euro samen. En een braadpan (!!) maar die heb ik zelf al.

Na ja, ik ga dan maar een keer voor de experience he. Over twee weekjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven