Gezondheid alle pijlers

Wie ervaring met KNO arts voor kind?

17-09-2013 18:19 11 berichten
-
Alle reacties Link kopieren
2 topics is niet handig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Amandelen knippen is voor KNO - artsen net zo'n routine als de vaatwasser inruimen voor jou. Het maakt dus niet zoveel uit waar je heen gaat.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 17 september 2013 @ 18:46:

Amandelen knippen is voor KNO - artsen net zo'n routine als de vaatwasser inruimen voor jou. Het maakt dus niet zoveel uit waar je heen gaat.Dit. Fijn dat jij het al typte Bootje, ik zocht nog woorden ;)
Idd die operaties zijn gewoon lopende band werk. Ik geloof echt niet dat daar verschil in kan zitten. Het is zo gepiept en is gok ik les 1 op de KNO-artsen-school ;)
En grote kans dat een arts assistent het doet

Sfeer en begeleiding erom heen is belangrijker. Maar het gaat zo snel allemaal dat ook dat maar van weinig waarde/ invloed is
Je bent zelf een theepot
Mijn zoontje van 3 is pas geholpen aan zijn neusamandel. Ook in TB, in het EZ. En het was idd letterlijk lopende band werk. De kinderen bleven komen in de wachtkamer. Kindjes worden 's ochtends als eerste geholpen. Zoonlief is nog geen 10 min. op de OK geweest en toen mocht ik er alweer bij op de uitslaapkamer. Je mag er ook bij blijven trouwens als ze vantevoren het roesje krijgen. Naderhand op schoot met doek op de neus en zodra het bloeden stopte mochten we weer naar huis. In totaal net iets meer dan een half uur in het Zh geweest. Keelamandelen zal wel iets langer duren. Oh en 's middags had zoontje nergens meer last van, alsof t nooit gebeurt was. En het resultaat..geweldig, nooit meer zeveren en nog maar zelden verkouden. Succes ermee!
quote:bootje_op_de_golven schreef op 17 september 2013 @ 18:46:

Amandelen knippen is voor KNO - artsen net zo'n routine als de vaatwasser inruimen voor jou. Het maakt dus niet zoveel uit waar je heen gaat.Yep.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
He, waarom de OP weg dan??
soley: tjonge: zo vreemd idd
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
wie ervaring met kno arts voor kind: ik zou bijna zeggen : wie niet?

volgens mij zijn 50% vd kinderen wel eens bij een KNO arts geweest, maar wat was de vraag nou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven