Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic deel VIII

08-01-2013 10:01 2864 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Viva Vrekkentopic VII

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dubbel plaatsen is een beetje overdreven
Gratis proberen: Campina fruityoghurt. Actiecode van het pak invullen op de site.
quote:RionyRiony schreef op 17 september 2013 @ 00:05:

Wat zijn de prijzen omhoog gegaan binnen een halfjaartje bij AH. Een blikje vis (sardines) kost nu meer dan 150% van de oorspronkelijke prijs, bijvoorbeeld. Dus dat prijzenpakkertje is er niet meer. Ik kocht die als voorraadkastvulling, maar nu dus niet meer.Klopt! ES kaas 400 gram die wij altijd gebruiken om tosti's mee te maken kost nu 2,29 tegen 2,09 een paar maanden terug en vorig jaar zelfs nog maar 1,99.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Ik zal meteen naar dat waarborgfonds kijken, bedankt!

Iedereen die mij gemaild heeft heb ik als het goed is terug gemaild!

Bedankt voor de codes!
Bij het waarborgfonds staat dat ze alleen vergoeden als de schade door een ander voertuig komt. Dat is niet het geval.
Ok niet heel goedkoop, maar wel een unieke kans voor deze prijs: http://www.culy.nl/inspir ... es-all-you-can-eat-sushi/
Flashy, ik zou er echt naar laten kijken. Mijn geval leek heel erg op dat van jou: WA zonder casco, auto gestolen en gejoyride en in de prak terug gevonden. Geen andere auto's beschadigd. Dacht eerst ook dat ik niks kon vorderen.

Mijn rechtsbijstand heeft via het waarborgfonds nog een flink bedrag terug gekregen.
Maar bij waarborgfonds krijg je het Eigen risico niet terug.

Aangifte van vernieling is geloof ik ook nodig.
Bij Etos heb ik twee conditioners van Schwarzkopf gekocht met 40% korting. Je krijgt er dan ook nog een kortingspasje bij voor knippen voor de helft vd prijs bij diverse kappers.
Aangifte is geregeld maar op de site staat echt dat er een ander motorvoertuig bij betrokken moet zijn.

Hoelang is dat van jou geleden banaanaap?
quote:sweetfirefly schreef op 17 september 2013 @ 10:28:

[...]

Klopt! ES kaas 400 gram die wij altijd gebruiken om tosti's mee te maken kost nu 2,29 tegen 2,09 een paar maanden terug en vorig jaar zelfs nog maar 1,99.Ja valt tegen he! Ik was er een poos niet meer geweest, ik ging er naar binnen om AH Slagroomijs Bosbessen te kopen en hoopte op nog wat koopjes, had twee grote tassen meegenomen, maar het ijs hadden ze niet meer in het assortiment en ik ging maar met drie kleine ES-boodschapjes langs de kassa.
it's a big club and you ain't in it
Bij de onlineshop van de V&D alleen vandaag nog 21% korting op de nieuwe collectie.

Edit: als je je inschrijft voor de nieuwsbrief: 10 euro korting bij besteding vanaf 50 euro
Ik hoorde op de radio een spotje van het AD. Twee weken gratis AD

Klik!

Volgens 'de kleine lettertjes' stopt het abonnement vanzelf.
En bij de H&M 25 % korting op een artikel naar keuze.

code 0747

Heb een mooie winterjas voor mijn dochter gekocht was nu 22,40 kwijt.,koopie dus.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:lila01 schreef op 17 september 2013 @ 18:17:

Bij Etos heb ik twee conditioners van Schwarzkopf gekocht met 40% korting. Je krijgt er dan ook nog een kortingspasje bij voor knippen voor de helft vd prijs bij diverse kappers.Ik heb dankzij een tip hier bij de Etos een fles Zendium mondwater (er is op internet een GTA te vinden) en een pot vaseline (wordt hier versleten als lippenbalsem) gekocht en daar krijg je dan een fles Robijn wasmiddel bij. Dat is per saldo voor het hele pakket dus maar 1.95.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Goede tip Fams, kan alledrie gebruiken!
if we all light up, we can scare away the dark...
iemand een tip voor entree kaartjes van artis met korting??
@flashy

Het is twee jaar geleden. Ik weet dat ik zelf ook moedeloos werd toen ik die regels zag. Maar het is wel geregeld en het waarborgfonds keerde uit.

Het was na aftrek van het eigen risico in elk geval nog een aardig bedrag. Beter dan niks in elk geval. Stuur me anders een pb als je meer wilt weten. Dan vervuilen we het topic niet.
Nu gratis pak Coolbest Powerfruit met GTA:

https://actie.coolbest.nl/
Of als je gratis muesli wil proberen:

http://www.malsovit.nl/bestellen/proefpakket
quote:jacjac schreef op 17 september 2013 @ 21:30:

iemand een tip voor entree kaartjes van artis met korting??Het enige dat ik weet is dat je deze maand 25% korting krijgt - Artis kortingsmaand
ik heb net pcle creme bij etos gekocht met 50% korting! Scheelt veel geld. De korting geldt voor alle producten van biodermal. ook 30% korting op alle make up daar.
Banaanaap wil je mij mailen op flashy@live.nl?

Heeft er iemand al iets van mijn gratis box gehoord?
Ja, dat wilde ik ook net vragen! Iemand al een pakket van mijngratisbox ontvangen? Ik heb nog niks :( ook geen mail met track en trace.
Flashy, ik lees net je verhaal. Bah, ik ga voor je duimen dat het lukt met het waarborgfonds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven