hoe werken oordoppen?

20-09-2013 00:07 19 berichten
Ik ben op reis en slaap in een heel rumoerig hotel. Afgelopen nacht al geen oog dichtgedaan, en ik vermoed dat dat vanachr ook weer zo gaat zijn, dit is overigens een ander hotel in een andere stad. Nu heb ik van een reisgenoot oordoppen gekregen, van die kneedbare, zij had extra mee. Zij hoort dus helemaal niets als ze ze indoet en ik hoor nog vanalles.. ik doe dus iets fout. Ik kan mijn reisgenoot niets vragen want die mocht iets minder lang vakantie vieren dan ik.

De oordoppen helemaal in mijn oren stoppen zorgt ervoor dat mijn oren vacuum zuigen en pijn doen. HELP?
Dan werken deze niet voor je. Doen ze bij mij ook niet. Kneedbare silicone of was doen dat wel.

Efdit: Ik dacht dat je schuimrubber bedoelde. Die kneedbare moet je een beetje kegelvormig kneden, niet te diep drukken en dan je schelp afdichten.
Alle reacties Link kopieren
Ik deel ze in tweeën en kneed beetje langwerpig bolletje en doe ze er zachtjes in met mijn kaken op elkaar. Verder zou ik t niet weten...
Oh zijn ze niet van roze was?
Ja roze was
Verwarring alom
quote:LillyFeeee schreef op 20 september 2013 @ 00:09:

Dan werken deze niet voor je. Doen ze bij mij ook niet. Kneedbare silicone of was doen dat wel.

Efdit: Ik dacht dat je schuimrubber bedoelde. Die kneedbare moet je een beetje kegelvormig kneden, niet te diep drukken en dan je schelp afdichten.Ben al aan t kleien
Je moet ze vooral niet te diep in je gehoorgang proppen. Het moet het gat gewoon afsluiten.
Evt daarna nog je kaken open en dicht en naar voren en achter bewegen om je oren te klaren. Of slikken. Beter?
Iets beter, de muziek hoor ik niet meer maar het geklets nog wel, zitten aan n erg druk plein
Thanx
Ze sluiten ook niet 100% af. Dat doet geen enkele dop.
Hoop dat je lekker slaapt! Niks zo irritant als lawaai dan
Ik heb ook die roze, deel ze in tweeën en prop ze zo ver mogelijk in mijn oren,totdat alles dicht zit (schelp afsluiten werkt niet voor mij). Heerlijk rustig.
Ik deel ze ook in tweeën, trek aan m'n oorlel het oor wat naar voren en dan erin boetseren.
Hoe hoor je dan je wekker?
Die dingen dempen ook niet alles. Ik heb nu oordoppen op maat laten maken bij een hoorapparaten-winkel (is best duur), en zelfs daarmee kan je nog wel wat horen. Het dempt wel genoeg om in slaap te vallen en niet wakker te schrikken van harde geluiden.
.
anoniem_185623 wijzigde dit bericht op 02-10-2013 09:22
Reden: .
% gewijzigd
quote:newimprovedkitty schreef op 20 september 2013 @ 00:15:

[...]

Ben al aan t kleien
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven