Gezondheid alle pijlers

Grrr au balen

20-09-2013 21:25 23 berichten
Ik moet even van me afschrijven, want ik baal ontzettend. Al maanden kijk ik uit naar de Dam tot Dam ladiesrun. Vanavond zat ik in de tram en bij een bocht gaat er ineens iemand vol op mijn voet staan met haar hak. Ze had zich kennelijk niet goed vast.

Ik voelde meteen ontzettende pijn, geschaafde huid en blauw worden van de plek. Nu lijk het oppervlakkig, maar mensen wat een pijn. Het trekt door naar de (ik noem het maar knokkel aan de zijkant van mijn grote teen). Ik kon niet meteen koelen en ben uiteindelijk maar naar huis gegaan. Waar ik heb gekoeld. Nu zit ik ook in een teil met biotex om de wond te reinigen.

Ik baal zo ontzettend, want ik wil gewoon zondag hardlopen. Grrrr.
Alle reacties Link kopieren
Morgen rustig aan doen. Is het echt stuk? Anders morgen calendula erop, maar dan moet je echt geen wondjes hebben.

Ik duim voor je dat je hem wel kan lopen. Zet hem op!
Het vel is er afgeschaafd. Je ziet ook gewoon de hele hak van de schoen in mijn voet staan..
Dan geen zalfjes erop. Morgen rustig aan, flink blijven koelen.

En goede sokken aan zondag, dat het niet gaat schuren.
Dat is balen, je hebt ze toch wel zeker een opdonder verkocht ?

Heb je calendulazalf in huis, dat helpt goed tegen blauwe plekken.
@ikdus2010. Dank je voor de tips.

@ Kokolientje: Nee, ik was in te erge pijn en ze maakte zich ook heel snel uit de voeten.
Aaaahh!! Wat is dat balen! Ik zou inderdaad bovenstaande tips toepassen; goed koelen. Als ik er zo naar zou hebben uitgekeken, zou ik écht niet weten hoe ik gereageerd zou hebben (heeel boos waarschijnlijk!).
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Een opdonder? Want dat helpt?
Balen!

Ik zou zelf heel eigenwijs zijn en morgen wel rust nemen maar zondag toch de run doen. Door de adrenaline en al t spektakel er omheen voel je de pijn niet. Daar deal je maandag wel weer mee als je die mooie medaille binnen hebt!

succes, you can do it!
Het was een grapje Frizzy, slaan helpt niet natuurlijk.

Hopelijk is het morgen wat minder pijnlijk !
Er overheerst vooral woede op dit moment. Ik wil zondag ook gewoon gaan. Dus zeker rustig aan doen morgen.
Kan me voorstellen dat je boos bent, net voor de start van de Ladiesrun sloeg er iemand met haar elleboog tegen mijn lip. De hele run met een dikke kloppende lip gelopen, door de adrenaline voelde ik het haast niet maar daarna was het niet zo fijn..
@Kokolientje: Dat is ook niet fijn nee. Vind het knap dat je je niet uit het veld hebt laten slaan.

Ik heb nu mijn voet weer uit de biotex en de ijspack er weer op.
Lucifer1983, ik snap dat je boos bent maar ikhoop dat dit puur uit frustratie is? Want die vrouw kon onmogelijk weten wat jij zondag van plan bent lijkt me.

Die woede kan je wel gebruiken om een mooie tijd neer te zetten btw
Letterlijk dan he :lol:

Hoeveel kilometer loop je ?
@pingu_ is frustratie ja. Ik loop niet met moordplannen ofzo. Ik ben gewoon boos, omdat ik er al maanden naar uitkijk en een PR wilde neerzetten. Nu mag ik blij zijn als ik hem al kan lopen.
@Kokolientje :

Ik ga de engelse 4 mijl doen. Dus 6,4 km.
Succes ! Ik kom nog niet verder dan 5
Was er niet ergens een sportster (turnen dacht ik) die haar rivale een gebroken been bezorgde.

Was dit ook zoiets?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Nou ik heb hem gewoon kunnen lopen. Daarna wel weer gekoeld, maar het ging goed :-)
Gelukkig! Goed gedaan zeg!
Kwam ook even kijken of je hem gelopen hebt, goed gedaan !
Dank jullie wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven