Entertainment alle pijlers

Feuten

23-09-2013 23:18 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geweldige serie...
Eens!
Zijn jullie lid geweest?

Ik kan er niet naar kijken.
Ja. Wel erg kort steeds, zowel de afleveringen als de seizoenen zelf.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Ja van mij mogen ze ook wel wat langer, kan geen genoeg krijgen van Bram ;)
Is er al 'n seizoen 3?

1 en 2 heb ik al op dvd
Leuke serie, maar idd te kort!
Ja Nien, seizoen 3 wordt momenteel uitgezonden.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Ja ik vind het ook wel leuk. Veel dingen waar een waarheid in zit, maar ook hééél veel overdreven tot aan het randje. Ik ben lid van een vereniging (AHC) die vrij corporaal is. Maar dit gaat echt ver. Die veiling van laatst. Wij hebben ook een veiling, maar dat gaat niet om een huis, en dat gaat ook niet om blijvende dingen :-/ . En ze worden daar ook niet omlaag gepraat. Sterker nog, eerder aangemoedigd. Oh en uiteraard het drankverbod voor aspirantleden dat wij hanteren tijdens kennismakingen en ontgroeningen.
Ik heb net de eerste aflevering van seizoen 3 gekeken en vraag mij af waarom ze in hemelsnaam Victoria Koblenko hebben gecast. Arrogante ijskoningin. Pffft. Nou ja, de rol is haar op het lijf geschreven, zullen we maar zeggen.

Raar ook dat Bram en Marie-Claire blijkbaar weer bij elkaar waren.
Heerlijke serie alleen soms een beetje over the top. Ik snap Victoria ook niet. Alsof een advocate de hele dag wulps rond loopt te paraderen met haar lipjes in de lucht.
quote:lilyrose2012 schreef op 23 september 2013 @ 23:58:

Ja van mij mogen ze ook wel wat langer, kan geen genoeg krijgen van Bram ;)Hij lijkt echt als twee druppels water op mijn broertje van 21. Ik zit helemaal voor hem te rooten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven