Seksspeeltjes
woensdag 25 september 2013 om 14:32
quote:charlene1984 schreef op 25 september 2013 @ 14:28:
Hier is een aardig artikel over seksattributen. Als we daar wat opener over zouden praten, zouden die een stuk beter zijn; de producenten begrijpen er niet voldoende van.Waarom moeten 'we' daar opener over moeten praten? De fabrikant kan toch ook een representatief testpanel inhuren?
Hier is een aardig artikel over seksattributen. Als we daar wat opener over zouden praten, zouden die een stuk beter zijn; de producenten begrijpen er niet voldoende van.Waarom moeten 'we' daar opener over moeten praten? De fabrikant kan toch ook een representatief testpanel inhuren?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 25 september 2013 om 14:42
Dat artikel begint inderdaad met een klaagzang over hoe heimelijk het bespreken van sextoys moet gebeuren, en vervolgens verzandt het artikel zelf in superlatieven en omwegen om maar te voorkomen dat het blatently obvious wordt waar het over gaat. Nee, dat schiet lekker op...
En verder eens met Himalaya: als de fabrikant zijn rotzooi aan mij kwijt wil, dan zorgt de fabrikant zelf maar voor een representatief testpanel.
En verder eens met Himalaya: als de fabrikant zijn rotzooi aan mij kwijt wil, dan zorgt de fabrikant zelf maar voor een representatief testpanel.