Seksklets 50!
woensdag 25 september 2013 om 19:26
quote:DolceStrega schreef op 25 september 2013 @ 19:11:
Wat hield je tot nu toe tegen dan Mr?
Of kwam het niet in je op om je fantasieën werkelijkheid te maken?
Niet alles is even makkelijk te realiseren en soms het is makkelijk als anderen iets organiseren
Daarbij gewoon geen tijd om dit werkelijkheid te maken, om zoiets te doen vergt tijd en inspanning en andere zaken hebben prioriteit.
Wat hield je tot nu toe tegen dan Mr?
Of kwam het niet in je op om je fantasieën werkelijkheid te maken?
Niet alles is even makkelijk te realiseren en soms het is makkelijk als anderen iets organiseren
Daarbij gewoon geen tijd om dit werkelijkheid te maken, om zoiets te doen vergt tijd en inspanning en andere zaken hebben prioriteit.
donderdag 26 september 2013 om 16:47
quote:mr_timid schreef op 25 september 2013 @ 19:26:
[...]
Dat gaat vast een keer lukken
Hier ook fantasiën genoeg.....en aan uitvoering wordt gewerkt
[...]
Dat gaat vast een keer lukken
Hier ook fantasiën genoeg.....en aan uitvoering wordt gewerkt
vrijdag 27 september 2013 om 09:33
quote:Zaff schreef op 26 september 2013 @ 16:59:
Mrs T.....alleen maar zwaaien? Ben benieuwd naar die twijfelachtige mening
Dan moet je maar even kijken in het topic waar ik gisteren op gereageerd had, altijd leuk mensen die mijn botte ongenuanceerde manier van typen niet snappen
Bijna weekend, nog een dagje werken en zondag vriendje aan zn haar door de sauna sleuren
Mrs T.....alleen maar zwaaien? Ben benieuwd naar die twijfelachtige mening
Dan moet je maar even kijken in het topic waar ik gisteren op gereageerd had, altijd leuk mensen die mijn botte ongenuanceerde manier van typen niet snappen
Bijna weekend, nog een dagje werken en zondag vriendje aan zn haar door de sauna sleuren