Werk & Studie alle pijlers

dillema

27-09-2013 14:55 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik doe sinds een jaar vrijwilligerswerk, maar ik heb nu ook 2 betaalde banen en twijfel ik of ik die vrijwilligersbaan wel zou aan houden.

Het vrijwilligerswerk ben ik gaan doen , omdat ik toen werkeloos en een administratieve opleiding heb gevolgd om zo werkervaring op te doen.

Ik werk nu als schoonmaakster bij 2 bedrijven, omdat ik bij 1 werkgever te weinig uren kreeg.
Waarom zou je op willen zeggen?
Ik zou willen opzeggen, omdat ik geen enkele middag nu meer vrij heb als ik dat vrijwilligerswerk blijf doen.
Ook in het weekend niet?
jawel in het weekend heb ik wel vrij, maar door de week niet.

Soms hebben ze me op mijn betaalde baan nodig en dan is het vrijwilligerswerk moeilijk te combineren
Zou je het zelf heel jammer vinden als je het vrijwilligerswerk op zou moeten zeggen? Vind je het vrijwilligerswerk leuk, haal je er voldoening uit?
Een normaal werkend mens heeft toch ook geen middag vrij door de week? Als je het nog leuk vind zou ik het gewoon blijven doen
Hoe vaak is soms?
Iemand zin om een leuk plaatje te maken met 'dillema is de vrouw van dillepa' of zoiets?

Er komen enorm veel 'dillema's' langs de laatste tijd. Zeg hardop wat er staat en je ziet toch dat je dat anders uitspreekt dan wat je wilt schrijven?

(Sorry verder weinig constructief, ik weet het)
Een dilemma is toch kiezen tussen twee kwaden?
Ik had gehoopt dat dit een topic was om iedereen eens te vertellen dat het woord "dillema" niet bestaat.
Geen een middag vrij? Niemand die fulltime werkt heeft toch een middag vrij?

Wat een rare reden.
quote:Pyridine schreef op 27 september 2013 @ 15:58:

Iemand zin om een leuk plaatje te maken met 'dillema is de vrouw van dillepa' of zoiets?

Er komen enorm veel 'dillema's' langs de laatste tijd. Zeg hardop wat er staat en je ziet toch dat je dat anders uitspreekt dan wat je wilt schrijven?

(Sorry verder weinig constructief, ik weet het)Ah, ik ben dus niet de enige die zich irriteert .
Weet je TO, als je er geen zin in hebt kap er dan mee. Maar wees wel eerlijk tegen jezelf ipv met suffe smoesjes te komen.
quote:Ephina schreef op 27 september 2013 @ 16:19:

[...]

Ah, ik ben dus niet de enige die zich irriteert ergert .Sorry
Het is dus geen dilemma dillema aangezien:

optie1) je een middag vrij wil hebben .

optie2) je nu die middag vrijwilligerswerk doet.

Dat is dus niet kiezen tussen twee kwaden.
quote:Chartreuse schreef op 27 september 2013 @ 16:23:

[...]

Sorry Mag, mag . Ik had beter moeten weten!
Hoezo suffe smoesjes? Ze wil graag een middag vrij. Dat fulltime werkende mensen dat niet hebben is voor haar toch niet relevant? Het is niet zo dat ze daarom verplicht is om door te gaan met vrijwilligerswerk.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Bedenk je of je energie krijgt van je vrijwilligerswerk. Zo niet: stoppen.

Wel? Dan is het een fijne uitlaadklep voor je werkweek
Toen deed je vrijwilligerswerk omdat je werkloos was. Nu heb je twee banen. Mensen praten wel over een halve dagje vrij. Mensen die fulltime werken hebben toch ook wel tijd/dagje/middagje voor zichzelf nodig?

Als je het niet meer wilt of kan moet je gewoon ermee stoppen.
Als jij een middag vrij nodig hebt om je werk vol te houden en geen energie of kick haalt uit je vrijwilligerswerk en niet uiteindelijk liever een baan zoals je vrijwilligerswerk wil gaan doen, dan zou ik er mee stoppen. Waarom twijfelje zelf? Wat zou je missen aan je vrijwilligerswerk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven