dillema
vrijdag 27 september 2013 om 14:55
ik doe sinds een jaar vrijwilligerswerk, maar ik heb nu ook 2 betaalde banen en twijfel ik of ik die vrijwilligersbaan wel zou aan houden.
Het vrijwilligerswerk ben ik gaan doen , omdat ik toen werkeloos en een administratieve opleiding heb gevolgd om zo werkervaring op te doen.
Ik werk nu als schoonmaakster bij 2 bedrijven, omdat ik bij 1 werkgever te weinig uren kreeg.
Het vrijwilligerswerk ben ik gaan doen , omdat ik toen werkeloos en een administratieve opleiding heb gevolgd om zo werkervaring op te doen.
Ik werk nu als schoonmaakster bij 2 bedrijven, omdat ik bij 1 werkgever te weinig uren kreeg.
vrijdag 27 september 2013 om 15:58
vrijdag 27 september 2013 om 16:19
quote:Pyridine schreef op 27 september 2013 @ 15:58:
Iemand zin om een leuk plaatje te maken met 'dillema is de vrouw van dillepa' of zoiets?
Er komen enorm veel 'dillema's' langs de laatste tijd. Zeg hardop wat er staat en je ziet toch dat je dat anders uitspreekt dan wat je wilt schrijven?
(Sorry verder weinig constructief, ik weet het)Ah, ik ben dus niet de enige die zich irriteert .
Iemand zin om een leuk plaatje te maken met 'dillema is de vrouw van dillepa' of zoiets?
Er komen enorm veel 'dillema's' langs de laatste tijd. Zeg hardop wat er staat en je ziet toch dat je dat anders uitspreekt dan wat je wilt schrijven?
(Sorry verder weinig constructief, ik weet het)Ah, ik ben dus niet de enige die zich irriteert .
vrijdag 27 september 2013 om 17:15
vrijdag 27 september 2013 om 18:12
vrijdag 27 september 2013 om 18:13