zielige meisjes topic ;-)

27-09-2013 21:10 35 berichten
Ik heb echt geen idee waarom, maar ik vind mezelf op dit moment ff heel zielig .

Meer mensen die zielig zijn? (niet te serieus ...)
Op dit moment voel ik mij even niet zielig.

Waarom voel jij je zielig?
Ja.

Ik vanmiddag naar de albert heijn...allemaal lekkere dingen gehaald voor vanavond...maar vriend ligt al in bed...
meer ijs voor mij
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja, ik. Mijn man zit nog tot halverwege volgende week in het buitenland, dus niets gezellig of romantisch thuis.

Duik er zo maar in.
Dank je Bianca...

Beetje ingewikkeld waarom ik zielig ben...weet niet of ik zin heb om dat helemaal hier neer te zetten, maar ik maak mij druk om iets wat misschien mogelijk over 1 of 2 jaar kan gebeuren, een beetje hypothetisch, niet helemaal maar een beetje. Erg nuttig dus...

Ik lig er overigens al in... (vriend zit VI te kijken... , ben ik dus nog zieliger )

Matroesjka, oeps das wel lullig... Nou ja als het op moet: ik houd me aanbevolen (en anders heb je zelf lekker veel...)
Ik ben heel zielug, ik heb magnetronpopcorn gekocht om er pas thuis achter te komen dat we helemaal geen magnetron meer hebben.
Hahaha reisa jij maakt mn hele avond weer goed...

hilarisch...

Zo ik haak af, ff kanniewaarzijn kijken en dan lekker pitten.

Morgen kom ik weer zielig doen. Latorrr!!
quote:matroesjka_ schreef op 27 september 2013 @ 21:16:

Ja.

Ik vanmiddag naar de albert heijn...allemaal lekkere dingen gehaald voor vanavond...maar vriend ligt al in bed... dan is er dus meer voor jou, ik zie het zielige hiervan totaal niet
quote:citronella schreef op 27 september 2013 @ 22:57:

dan is er dus meer voor jou, ik zie het zielige hiervan totaal nietJe vriend, DIE is morgen zielig, als hij al die lege verpakkingen in de vuilnisbak ziet liggen.....
quote:reisa1978 schreef op 27 september 2013 @ 22:28:

Ik ben heel zielug, ik heb magnetronpopcorn gekocht om er pas thuis achter te komen dat we helemaal geen magnetron meer hebben.
quote:reisa1978 schreef op vrijdag 27 september 2013 22:28 Ik ben heel zielug, ik heb magnetronpopcorn gekocht om er pas thuis achter te komen dat we helemaal geen magnetron meer hebben.

Gooi je het in de pan!

Ik ben ook zielig, moet straks nog mn bed opmaken voordat ik er in kan duiken :(
quote:Ikje86 schreef op 27 september 2013 @ 23:07:

[...]

Gooi je het in de pan!

Ik ben ook zielig, moet straks nog mn bed opmaken voordat ik er in kan duiken :(das kut

[...]

Gooi je het in de pan!

Ik ben ook zielig, moet straks nog mn bed opmaken voordat ik er in kan duiken :(O als ik ergens een hekel aan heb, is wel : je bed in willen en dan bedenken dat het nog gedekt moet worden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ti's beurt!

Ja en met dat uberdikke winterdekbed is het een extra zwaar karweitje.
quote:Lotte35 schreef op 27 september 2013 @ 22:59:

[...]

Je vriend, DIE is morgen zielig, als hij al die lege verpakkingen in de vuilnisbak ziet liggen.....

Goeiemoggel!!

Beetje vroeg wakker (6 uur al, geen idee waarom), ben nog wel een beetje zielig maar niet meer zoveel als gister...

Ik kan nu dus andere zielige mensen troosten

[...]

Gooi je het in de pan!

Ik ben ook zielig, moet straks nog mn bed opmaken voordat ik er in kan duiken :(Ik ga gewoon een nieuwe magnetron kopen. (edit: even mijn saldo bekeken, ik ga vanmiddag een nieuwe magnetron kopen).
Ik ben wel zielig, heb gister een weddenschap met mijn vriendje

verloren . Schade: 1 biertje bij onze lievelingskroeg, ga ik vanavond meteen maar even 'betalen'...

En ook zielig omdat ik sinds vanmorgen 1 mok en 2 borden lichter ben. Vriend had ontbijt gemaakt maar heeft het hele blad laten vallen . Ik was er vanmorgen helemaal niet zo blij mee... (vind het dan vooral zonde van het eten alhoewel, mijn broodjes waren gered. die van hem zaten onder de koffie...) maar nu ik dit typ vind ik het toch wel erg grappig. Ook wel relax dat ik niet de enige ben die onhandig is, hihihi...

Reisa: dat lijkt me een briljant idee, al kun je popcorn ook gewoon in een pan doen, wel met deksel erop als je niet je hele huis onder de gepofte maiskorrels wil hebben...
Haha geweldig topic!
Ik ben ook zielig.

Ik zit in zuid Spanje en het is bewolkt, al twee dagen.
Oei Nikki, dat is idd. erg zielig.... Ik rouw met je mee...

Ik ben ook nog zielig, heb weer koppijn en zit weer te piekeren over dat van van de week (TO)....

Schiet niet erg op, dat weet ik...
Ik heb een jetlag. Ik ben zielig.
Ik ben zielig, want ik hang lamlendig en ziek op de bank.
Ja, mijn hond ligt bij de dierenarts met bloedvergiftiging door een ontsteking. Kan nu alleen maar afwachten ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven