Leo behandeling, ervaringen?

28-09-2013 10:49 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dec ben ik gestopt met de pil en in mei was ik pas 1 keer ongesteld geweest, Er werd pcos geconstateerd, en naar 2 clomid kuren die niet aan sloegen met 50 en 100 mg. Heb ik een advies van mij gyn gekregen om een leo behandeling te ondergaan. Heb namelijk wel 30 eiblaasjes.

Ik heb al wat gegoogled natuurlijk en er is veel uitgelegd, maar ik ben toch erg benieuwd na ervaringsverhalen onder jullie. Dus ik hoop dat jullie me willen helpen want het is toch allemaal even spannend....

Hadden jullie allemaal een eisprong gekregen? En is jullie cyclus hersteld na de operatie?

Viel de operatie mee of tegen ..

Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Ik dacht dat dit over Leonora ging. Onze forumster....
Ik heb de leo therapy gehad. Operatie zelf viel mee maar de dagen erna waren pijnlijk omdat het blauwgas wat ze in je spuiten een weg naar buiten zocht.

Nooit spijt gehad van de leo want 2 maanden later was ik zwanger. De kans dat dat zou lukken was 10% omdat ik een hele heftige pco heb. Ik zou het zeker proberen als ik jou was.

Succes
Marloezje : sorry voor me late reactie. Bedankt voor Je reactie. Dat geeft me moed. Ik ben ook voor de operatie gegaan . Binnen 3 weken staat mij afspraak. En dan maar hopen dat ik eindelijk een ei sprong ga krijgen haha !
Heel veel succes aap.
bedankt ! Helaas vind ie pas plaats de 28ste.. al die weken er tussen zijn echt vervelend. nu weer 5 weken.

achja als het allemaal maar goed komt,.
Er is al een hele tijd niets meer geschreven in dit forum maar ben toch wel benieuwd of er nog vrouwen zijn die de Leo-operatie hebben gehad en hun ervaringen willen delen.

Ik heb zelf pcos, de clomid geprobeerd tm 150mg (met provera) wat nul groei opleverde en toen advies gekregen om de Leo operatie te laten doen. Ik heb gemiddeld 150 (!) eiblaasjes per eierstok, waardoor injecties niet handig is ivm hele grote kans op meerlingen of overstimulatie. Vorige week heb ik de Leo operatie ondergaan en het is mij opzich meegevallen. Wel heb ik veel bloedverlies gehad 2 dagen na de operatie tm ongeveer dag 5 na de operatie en momenteel veel steken rechts in mijn buik.

Overmorgen naar ziekenhuis voor echo om te kijken of er al een eiblaasjes groeit, spannend.

Ben benieuwd naar ervaringen van anderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven