Rust zacht lieve Isabon

04-10-2013 12:28 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
De hemel heeft er een engel bij

In een ander topic kwam het verdrietige bericht dat Isabon is overleden: quote:Madhatter schreef op 30 september 2013 @ 00:33:

Ik weet niet of dit topic nog actief is. De man van Isabon heeft me gevraagd een bericht te plaatsten voor mensen die hebben meegeleefd. Isabon is twee weken geleden helaas overleden door een agressieve vorm van longkanker.

Het leek haar man netjes het te vertellen mocht iemand zich iets afvragen.

Omdat niet iedereen dit topic zal lezen hierbij speciaal voor Isabon een nieuw topic. Zodat wij vandaag allemaal nog even aan haar denken en haar nooit zullen vergeten.

Aan Isaman, Isameisje en alle andere nabestaanden: heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Weet dat het hele forum vandaag in gedachten bij jullie is.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 04-10-2013 12:41
Reden: openingstekst Leentjedb overgenomen
% gewijzigd
Ach nee.... vreselijk..

Wat een rotziekte is het ook.
Heftig. Ik wens de man van Isabon veel sterkte. Netjes dat ie het laat weten, qua meelevers, hij zal genoeg aan zijn hoofd hebben nu aan verdriet en gemis. En dan toch zo attent om het te laten weten hier. Wat erg..

Lamaatje: veel succes met je herstel!

Myliessie: houd moed, je bent er waarschijnlijk vroeg bij, wat het ook moge zijn.. goed dat je je niet teveel zorgen maakt, dat kan altijd nog als dat nodig mocht zijn, dus ga van het beste scenario uit..

ow, ben beetje mosterd zie ik, weet niet of je nog meeleest, maar hoop dat het allemaal goed afgelopen is!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Jeetje, daar schrik ik van.

Wat erg
Ik vreesde al het ergste, ze was al zo lang niet geweest...

Ze had ook een klein kindje he, wat ontzettend triest. Heel veel sterkte voor familie, vrienden en andere betrokkenen.
Allemachtig, ik schrik hiervan. Geen idee dat het zo ernstig was. Wat een verschrikkelijk nieuws.
Ga in therapie!
Heb alleen meegelezen destijds. Wat een heftig nieuws. Heel veel sterkte voor de familie.
Oh nee Isabon.

Wat een triest bericht. Ik moest zovaak nog even aan haar denken en ze verdween zo plotseling.

Ach lieve vrouw.....
Rust zacht Isabon. Heel veel sterkte voor de partner, familie en andere nabestaanden.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Isabon, waar je ook bent, je ben en blijft in mijn gedachten. Het voelde al niet goed toen je niets meer schreef. Ik heb een kaarsje voor je aangestoken

Dankjewel Isaman. Heel veel sterkte
Isabon.......?

Wat erg.

Jeetje, wat erg.
Net even dit topic gelezen en dat was op het einde toch wel even schrikken! R.I.P voor Lisabon.

@lama fijn om te lezen dat je uitslag goed was! Veel sterkte met het herstel!
O wat verschrikkelijk nieuws, Sterkte voor de man van Isabon en hun dochtertje

Wat is het ook een k*tziekte!

Wat erg.
Net ff het hele topic doorgelezen. En dat doet je toch heel veel, ook al is het achteraf..

Het leven kan zo oneerlijk zijn, zo kort, Isabon met nog zo'n jong dochtertje.. zo trots dat het goed met haar ging op school en lekker enthousiast, te denken dat zo'n blij meisje haar moeder moet missen. En haar man verder moet zonder haar, pfff, wat is het leven dan niet vanzelfsprekend, en wat een moedige vrouwen toch hier!!

Isabon, veel te jong.. en waar je ook bent, ik hoop dat je vrede en rust hebt gekregen. Ook hoe iedereen meeleeft, echt petje af voor iedereen, wat een droevig en mooi topic tegelijkertijd.. Sterkte aan iedereen die hier mee te maken heeft!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Mijn god... Isabon... wat erg...
Wat een ontzettend verdrietig bericht.
Wat verschrikkelijk. Ik ben er stil van.. Man en dochter van Isabon; heel veel sterkte.
Same here, ook stil en onder de indruk ervan. Ben ook vaak meer een stille meelezer, niet altijd een mede reageerder hier.

Op de een of andere manier heb ik dit topic helemaal gemist, las het begin, las het einde. Dacht moet alles even gaan lezen, alsof ik hoopte dat dit de laatste berichtjes zou veranderen.

Lamaatje, ik ben echt blij dat alles bij jou is meegevallen en jij vooruit mag kijken!

Isabon, jee zeg ben er stil van pfff zo jong nog, een dochter die nog zo jong is..

Ben er even heel stil van, oneerlijke rotziekte ook maar steeds. Man, dochter en dierbaren, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Madhatter dank je wel voor het mededelen.
Wat een vreselijke ziekte, bah. Nu pas dit topic gezien maar wat een vreselijk nieuws van Isabon, rust in vrede. En heel veel sterkte aan de nabestaanden.

Verder wil ik de mensen die reageerden toch een compliment geven, de vaak nuchtere en lieve berichten met tips kunnen zo goed helpen. Lees vaak mooie berichten met verhalen waar ik niet op zou kunnen komen, complimenten hiervoor allemaal!
Moet ik je gelijk ingeven pop9000 Maar in deze niet alleen de mensen die reageren, de kracht die lamaatje ons laat lezen in dit topic, ik weet niet of ik ook zo zou kunnen reageren in zo'n situatie. Het uitblijven van een reactie van Isabon.

Ik val nu net pas in dit topic, anderen die vanaf het begin betrokken waren, las en voelde een soort van machteloosheid omdat zij niet meer reageerde en dan nu net lezen dat zij dit alles niet heeft mogen overleven, dit lezen geeft je eigenlijk alleen maar een klein en kwetsbaar gevoel. Beroepshalve kruist het misschien wat vaker mijn pad, je kan jezelf er nooit tegen wapenen al zal ik dat op dat moment niet laten blijken,maar denk/voel eerder dat er alleen maar meer vragen voor in de plaats komen. Ik ben er even gewoon echt stil van.
Jeetje wat een ontzettend verdrietig bericht! Heel erg veel sterkte gewenst aan de nabestaande..
Ik lig met kippenvel in bed...

Isabon...

Ik zie haar avatar voor me.. Haar lieve berichten altijd aan mij.. Ik ben echt in shock.. Wat een vreselijk bericht!
DTEEZ!
Ik heb niet meegelezen verder, zag nu ineens weer dit topic voorbij komen en dacht "zal eens kijken hoe het met lamaatje gaat". En dan zie je ineens dit vreselijke nieuws...isabon...rust zacht

Heel veel sterkte voor de nabestaanden en speciaal voor haar man en dochtertje...ben er stil van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven