Gezondheid alle pijlers

Heen en weer in hoofd....

30-09-2013 22:20 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik heb zins net heel erg last van iets dat in me hoofd steeds heen en weer gaat als loop of beweeg.

Als er dan jets beweegt in me hoofd wordt ik daar een beetje misselijk van.

Ik maar me hier niet erg druk om maar ik zal graag willen

Weten wat het is

Weten julllie het misschien?
quote:lama23 schreef op 30 september 2013 @ 22:43:

Maar ik heb het hier niet over mijn angsten maar over dat ik gek wordt over dat ding in me hoofdEen ding in je hoofd? Heb je wel eens een plaatje van de doorsnee van een hoofd gezien in je biologieboek? Daar passen echt geen extra dingen bij hoor.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het is gewoon als ik me hoofd van links naar rechts shake hoort je iets heen en weer gaan
En daar wordt ik misselijk van
quote:lama23 schreef op 30 september 2013 @ 22:43:

Maar ik heb het hier niet over mijn angsten maar over dat ik gek wordt over dat ding in me hoofddat ding heet angst
Als ik mijn hoofd steeds heen en weer schud voel ik me na een tijdje ook niet zo lekker meer.
Je hebt het wel over je angsten, je hebt het over dat ding in je hoofd. Morgen is het je grote teen, volgende week je arm en de maand daarna je neus. Schiet allemaal voor geen meter op. Dus ga nu maar naar een psycholoog voor je straks geen leven meer hebt omdat je steeds denkt dat je doodgaat.
quote:lama23 schreef op 30 september 2013 @ 22:45:

Het is gewoon als ik me hoofd van links naar rechts shake hoort je iets heen en weer gaanHeb je gedouched? Je haar gewassen? Water in je oor denk ik dat je hebt. Ga even lekker met je hoofd naar beneden hangen en draai alle kanten op zodat die waterdruppel door je buis van Eustachius naar buiten kan.
Ja maar bij mij gaat er ook iets heen en weer

Het is gewoon als ik me hoofd van links naar rechts shake hoort je iets heen en weer gaandat is inbeelding, je hoofd is geen holle kokosnoot waar iets in kan liggen. Het is een kokosnoot vol gehakt of kipfilet. Leg daar een knikker in en beweeg de kokosnoot heen en weer, de knikker ligt vast die rolt niet van links naar rechts.
Nee ik heb net niet gedouchd

Het is gewoon als ik me hoofd van links naar rechts shake hoort je iets heen en weer gaanEn er is geen ruimte in je hoofd waar iets heen en weer kan gaan. Je hebt gewoon een drupje water in je oor of helemaal niets.
quote:lama23 schreef op 30 september 2013 @ 22:46:

En daar wordt ik misselijk vanals je je hoofd schudt dan schudt je je evenwichtsorgaan door elkaar dan daar kan je duizelig van worden
Misschien moet je gewoon in bed gaan liggen als je 14 bent. Laat zat voor jou. Morgen merk je niks meer van dat ding in je hoofd.
Maar is het dan ook me evenwichtsorgaan die ik heen en weer hoor gaan?
Wat vind je moeder er van dat de huisarts voorstelde dat je naar een psycholoog moet?
Lama, ga maar slapen. Je krijgt toch geen antwoord en dat hoeft ook niet, want morgen is het weer over.
.?
Maar ik kan toch niet slapen als ik geen antwoord heb op me vraag?
Je hebt antwoord: het is niks, behalve een hypochondrische inbeelding. Heb je er over een week (of twee) nog last van dan ga je naar de huisarts.
quote:lama23 schreef op 30 september 2013 @ 22:56:

Maar ik kan toch niet slapen als ik geen antwoord heb op me vraag?natuurlijk wel. Ik weet ook een heleboel antwoorden niet. Bijv waarom er honger is op de wereld, waarom ik overal haar krijg behalve op mijn hoofd, waarom de maan soms groter lijkt. Toch doe ik zo het licht uit en ga lekker knorren
quote:lama23 schreef op 30 september 2013 @ 22:56:

Maar ik kan toch niet slapen als ik geen antwoord heb op me vraag?

Je evenwichtsorgaan kan niet heen en weer gaan, net als de rest in je hoofd want alles zit helemaal in elkaar gepropt. Je beeld het je in .

Heb je geen biologie op school? Ik moest daar het hele inwendige lichaam leren en als je dan naar plaatjes kijkt zie je dat dat wat jij denkt te hebben helemaal niet kan.

Je kan prima slapen, dan beweegt het in ieder geval niet want dan lig je stil.
.
quote:oddjobx schreef op 30 september 2013 @ 23:12:

Probeer wat te sporten, leuke dingen te doen.

Voordat jezus over water kon lopen, had-ie dat ook.

Toen is ie wat gaan joggen, en allah !

En eet gewoon goed. Maar dan krijg je vanzelf wel trek.

Ken je niet, maar áls er echt wat is, ooit, ben je dan zo hard voor jezelf geweest dat je wel weet of er echt wat is.Ik denk dat jij voorrang moet krijgen bij de psycholoog
quote:oddjobx schreef op 30 september 2013 @ 23:12:

Probeer wat te sporten, leuke dingen te doen.

Voordat jezus over water kon lopen, had-ie dat ook.

Toen is ie wat gaan joggen, en allah !

Kwam ie Allah tegen toen ie ging joggen?
Dat zal dan toch wel een hersenvretertje zijn. Of een misplaatste lintworm.

Serieus; ga toch maar naar die psycholoog. Je hebt hulp nodig. Zulke angsten zijn niet gezond. En naar een psycholoog gaan is geen schande. Het kan je alleen wel helpen beter in je vel te zitten.

En qua advies; ik denk ook dat je water in je oor hebt.
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven