Gezondheid alle pijlers

Heen en weer in hoofd....

30-09-2013 22:20 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik heb zins net heel erg last van iets dat in me hoofd steeds heen en weer gaat als loop of beweeg.

Als er dan jets beweegt in me hoofd wordt ik daar een beetje misselijk van.

Ik maar me hier niet erg druk om maar ik zal graag willen

Weten wat het is

Weten julllie het misschien?
sabbaticalmeds, is het goed als ik je kokosnootverhaal als motto gebruik?
Ik heb enorme bewondering voor jullie geduld
"En me huisarts wil me naar een psygolooh ofzo sturen en ik ben echt niet gek"

Luister alsjeblieft naar je huisarts!

( En doe iets aan je taal! Dit kan echt niet.)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
het heerst. Ik heb dat ook en vanmiddag hoorde ik nog meer mensen klagen over misselijk zijn en nee ik zat echt niet in een verloskundigenpraktijk.
.
.
Lezen oddjobx, haar huisarts wil haar naar een psycholoog sturen en dat lijkt mij een heel goed plan.

Het is hier idd een forum en geen verbeteringsgesticht.

Op een forum moet je het doen met geschreven taal, zorg dan ook dat je fatsoenlijk kunt schrijven.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
.
"Dat is ook waarom mensen naar een forum gaan. Om te communiceren."

Klopt. Uit jouw mond klinkt het wat vreemd omdat je voor velen heel moeilijk te volgen bent.
.
quote:oddjobx schreef op 01 oktober 2013 @ 05:41:

Dit was te makkelijk.

De Ver. ter bevordering van het bedreigde woord had er al op gewezen:

(quote):

'Alla' in de betekenis van 'ok, vooruit, allicht, maar' is zorgwekkend deplorabel. Wie roept nog wel eens het woord 'alla' aan?

Je haalt deze vereniging toch niet aan als serieuze bron hoop ik.

Daarbij begin je over Jezus en schrijf je vervolgens allah met een 'h'. En ook al had je het niet met een 'h' geschreven dan klopte het nog niet. (ja, ik kom uit het verbetergesticht).

En verder eens met Nouschi: TO krijgt het advies van huisarts om naar de psycholoog te gaan en dat is precies wat TO nodig heeft. Niet een beetje joggen en voila (!).
.
OK. Ik kende jou nog niet maar bovenstaande post maakt genoeg duidelijk voor mij.
quote:lama23 schreef op 30 september 2013 @ 22:35:

Lt maar echt niemand neemt me serieus

Lama23,ik neem je wel serieus.Ik heb al 2 weken het zelfde.

Raar gevoel in het hoofd,onstevig op de benen waardoor ik haast niet naar buiten durf.Want dan heb ik het gevoel dat ik ga flauwvallen en word misselijk.Mijn bloeddruk is goed.Thuis gaat het wel maar af en toe gebeurd het ook maar dan kan je tenminste snel gaan zitten.Ik moet nu voor de zekerheid naar de neuroloog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven