Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mali en JL, ik ga jullie deze week even mailen. Ligt nog een zak op zolder die ik moet uitzoeken.

In de tussentijd: mogen verzoeknummers ook? Ik ben voor de psz van mijn zoontje op zoek naar speelgoedautootjes.

Op zich moet de organisatie natuurlijk zorgen voor het speelgoed, maar omdat de locatie wordt gedeeld met kdv en bso raken die autootjes steeds kwijt. En dat terwijl de groep van mijn zoontje zo graag met de auto's speelt. Ze hoeven niet mooi/onbeschadigd te zijn, als ze nog maar kunnen rijden

Ik woon zelf in omg. Utrecht en kan ze komen ophalen, als het een leuk aantal is wil ik ook de verzendkosten wel betalen voor pakketpost (brievenbus zal niet gaan denk ik).
if we all light up, we can scare away the dark...
Ik ga voor je kijken Tatli
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik heb voor de weggeef:

* witte badcape voor baby's.

* 2 roze/rode slaapzakken 98-104

* 1 witte slaapzak met een dierenprint (blauw, oranje, groen) 98-104

Alle slaapzakken hebben onderin wat gaatjes van de veiligheidsspeld die we gebruikten om de rits vast te zetten. De rits is niet kapot, mijn dochter was onderzoekend. Alle slaapzakken zijn najaar/voorjaar slaapzakken, Niet gevoerd, maar ook niet van lakenstof.
Iemand intresse in meisjes baby kleding maat 50/56 en een enkel groter item?

Sommige dingen ongedragen, Sommige dingen gebruikt maar netjes.

Ook nog jongens kleding maat 74
Voor zoons ben ik nog op zoek naar kledingmaten 80/86 en 116
mailen voor 2 bovenstaande kan naar

vivakraaltje1@gmail.com
oh ja ik heb ook nog een hoop leuk babyspeelgoed voor de echte kleintjes zoals rammelaars, knisperboekjes ed.
Ik ben helemaal los
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Hallo, ik heb een vraagje ik ben zwanger van ons eerste kindje pas 6,5 week hoor maar eigenlijk is alles welkom wat met baby's te maken heeft dus als iemand nog wat in de aanbieding heeft hoor ik t graag. Weet natuurlijk nog niet wat t wordt dus wel iets wat voor jongetjes en meisjes kan.
quote:felice71 schreef op zaterdag 21 september 2013 11:46 Wie maak ik blij met een tas baby/peuter speelgoed? Ik had het hier op het forum aan iemand beloofd, maar zij reageert niet meer helaas. Omgeving LeidenHoi, mij maak je wel blij met het baby speelgoed woon in bodegraven dus is erg dichtbij
Ik heb twee van deze wasmanden die hier eigenlijk alleen maar stierlijk in de weg staan. Af te halen in Den Haag.

http://www.ikea.com/nl/nl ... __0179418_PE331772_S4.JPG
Stuur me maar een berichtje s-t-b-r postvoorfelice@yahoo.com
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle kleding is weggegeven, hoop dat iedereen er blij mee is.
@gewoonsuz, ik heb wel interesse in jongenskleding in maat 110/116. Of wil je alles in 1x kwijt?
Oja, de gegadigden voor de meisjeskleding: willen jullie mij mailen op weggeven1@gmail.com?
Hoi tatlitatli sorry had ik moeten vermelden, is alleen meisjeskleding (en ook echt meisjes, want veel roze enzo). Meisjeskleding is niet zo veel, klein plastic tasje vol.
Geeft niks. Ik heb wel een meisje maar die heeft nog lang geen maat 110, laat staan 122
Hoi Suz, wil je eventueel ook verzenden of alleen ophalen?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik heb een volle spaarkaart van de lokale supermarkt.

We sparen voor een all seasons dekbed, met volle spaarkaart 22,95 voor een 200x240 dekbed.

Mooie kwaliteit, lekker zacht en warm enzo (ik heb er al een voor mijn schoonouders moeten halen).

Kleinere maten dekbedden hebben ze ook, 1.40 x 2.00 en 2.00x2.00.

Ik heb geen dekbed nodig, maar vind het zonde om de kaart weg te gooien want ik vind het een mooie aanbieding.

Iemand die graag zo'n dekbed wil, dan kan ik er nog een voor je gaan halen en het opsturen ofzo / je komt het bij mij halen op de grens van Brabant en Zeeland.

Mailen mag; marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
hoi Mali,

ik heb nog kleding om 1 doos te vullen, als je interesse hebt wil je me misschien even mailen met je voorkeur qua maat? XL is inmiddels vergeven.

Verzenden is dus wel een optie, hier staat het ook maar in de weg en ik snap dat niet iedereen bij mij in de buurt woont ;)
Iemand blij meegemaakt .
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Ik heb voor de weggeef:

* 2 slaapzakjes 98-104 (eentje roze, eentje wit met print)

* witte badcape

* blauwe winterjas mt 86 (voor een jongetje)

* 1 setje + 1 shirtje maat 68 (voor een meisje)

* 7 longsleeves maat 80 (voor een meisje)

* pyjama maat 80 (voor een meisje)

Bij interesse kun je me een PB-tje sturen.

Heeft iemand een pyjama liggen in maat 98? Of een slaapzakje 104-110?
Heb hier nog wel n prenatal slaapzak voor meisjes. 70 cm
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Daar past ze zelfs opgevouwen niet meer in, Woepsie
Ik heb nog steeds een volle spaarkaart waarmee ik een all seasons dekbed (van Swizz) kan gaan halen voor een sterk gereduceerde prijs.

140 x 200 van 49,95 voor 14,95

200 x 200 van 59,95 voor 19,95

240 x 200 van 79,95 voor 22,95

Iemand interesse?

marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven