Iemand ervaring met gebroken stuitje?

vrijdag 4 oktober 2013 om 10:45

vrijdag 4 oktober 2013 om 10:53

vrijdag 4 oktober 2013 om 10:55
vrijdag 4 oktober 2013 om 10:55

vrijdag 4 oktober 2013 om 10:56
quote:Vrouwzondernaam schreef op 04 oktober 2013 @ 10:53:
Was jij nou acherste voren trap of gekukeld van de week ? Tja..ik schreef al..auw auw auw, ook ervaring dus.
Zo n donutkussen en meer weet ik ook niet. Wel jaren later nog last gehad..nu niet meer godzijdank.
Anders misshien belletje fysio/mensendieck voor tips en do's en dont's.
Dat was iemand anders.
Jaren?
Was jij nou acherste voren trap of gekukeld van de week ? Tja..ik schreef al..auw auw auw, ook ervaring dus.
Zo n donutkussen en meer weet ik ook niet. Wel jaren later nog last gehad..nu niet meer godzijdank.
Anders misshien belletje fysio/mensendieck voor tips en do's en dont's.
Dat was iemand anders.
Jaren?
vrijdag 4 oktober 2013 om 11:02
mijn vrouw 1.5 jar geleden ook (haar stuitje skaten en achterover billen vallen.
Is ze maanden mee zoet geweest voordat de ergste pijn weg was nu kan ze vrij alles doen, maar zelfs nu nog met vele sitten hard stoelen ofzo nog wel eens last van
(je kan er zelfs je hele leven wat last van houden, werdt haar verteld, hoop dat het mee blijft vallen voor mijn vrouw)
Is ze maanden mee zoet geweest voordat de ergste pijn weg was nu kan ze vrij alles doen, maar zelfs nu nog met vele sitten hard stoelen ofzo nog wel eens last van
(je kan er zelfs je hele leven wat last van houden, werdt haar verteld, hoop dat het mee blijft vallen voor mijn vrouw)
vrijdag 4 oktober 2013 om 11:02
vrijdag 4 oktober 2013 om 11:03
Ooh cateautje! Ik heb het ook eens gebroken gehad. Ik durf het bijna niet te zeggen maar het is nu 12 jaar geleden en zelfs nú heb ik er soms nog last van. Als ik lang moet zitten op houten stoelen, platte bankjes, op de grond.. En ik kan al jaren niet meer van een glijbaan af! Daar heb ik verder geen last van maar kwam ik vorige week weer achter toen ik een middagje ging zwemmen.

vrijdag 4 oktober 2013 om 11:07
quote:zomerfreak schreef op 04 oktober 2013 @ 11:03:
Ooh cateautje! Ik heb het ook eens gebroken gehad. Ik durf het bijna niet te zeggen maar het is nu 12 jaar geleden en zelfs nú heb ik er soms nog last van. Als ik lang moet zitten op houten stoelen, platte bankjes, op de grond.. En ik kan al jaren niet meer van een glijbaan af! Daar heb ik verder geen last van maar kwam ik vorige week weer achter toen ik een middagje ging zwemmen.Ja, het opstaan van een harde ondergrond is hel. 12 jaar joh? Schön! Nu ben ik eventjes echt heel erg blij dat ik geen 18 meer ben.
Ooh cateautje! Ik heb het ook eens gebroken gehad. Ik durf het bijna niet te zeggen maar het is nu 12 jaar geleden en zelfs nú heb ik er soms nog last van. Als ik lang moet zitten op houten stoelen, platte bankjes, op de grond.. En ik kan al jaren niet meer van een glijbaan af! Daar heb ik verder geen last van maar kwam ik vorige week weer achter toen ik een middagje ging zwemmen.Ja, het opstaan van een harde ondergrond is hel. 12 jaar joh? Schön! Nu ben ik eventjes echt heel erg blij dat ik geen 18 meer ben.
vrijdag 4 oktober 2013 om 11:08
Ik ben in okt 2002 gevallen. Waarschijnlijk gescheurd maar er is niet eens n foto gemaakt wat er viel toch niets aan te doen.
Er was toen een gebied van 30 cm doorsnee compleet gevoelloos.
Nu heb ik nogstteeds last soms als ik op bepaalde stoelen zit of op de grond.
Je kan zo'n donut kussen halen bij de thuishulp / rodekruis/sensire
sterkte. Ik hoop dat t helemaal overgaat. Het ergste duurde bij mij 3 mnd tot n half jaar.
sterkte. Ik hoop dat t helemaal overgaat. Het ergste duurde bij mij 3 mnd tot n half jaar.
Been there, done that, got the T-shirt.
vrijdag 4 oktober 2013 om 11:10
Ha Cateautje, veel beterschap!!
Ik vind hier op marktplaats een ouwetje: http://www.marktplaats.nl ... abe740c1b&previousPage=lr
Iets voor jou?!
Ik vind hier op marktplaats een ouwetje: http://www.marktplaats.nl ... abe740c1b&previousPage=lr
Iets voor jou?!

vrijdag 4 oktober 2013 om 11:18
quote:lionlily schreef op 04 oktober 2013 @ 11:10:
Iets voor jou?!
Dankjewel!
Ik mag ook een donut ophalen bij de leenwinkel en mag hem een half jaar houden, dus dat ga ik vandaag nog eventjes doen.
Die knielstoel hou ik under advisement.
Iets voor jou?!
Dankjewel!
Ik mag ook een donut ophalen bij de leenwinkel en mag hem een half jaar houden, dus dat ga ik vandaag nog eventjes doen.
Die knielstoel hou ik under advisement.

vrijdag 4 oktober 2013 om 11:19
quote:Apatura schreef op 04 oktober 2013 @ 11:08:
Ik ben in okt 2002 gevallen. Waarschijnlijk gescheurd maar er is niet eens n foto gemaakt wat er viel toch niets aan te doen.
sterkte. Ik hoop dat t helemaal overgaat. Het ergste duurde bij mij 3 mnd tot n half jaar. Bedankt voor je tip. Ga zo'n donut ophalen.
sterkte. Ik hoop dat t helemaal overgaat. Het ergste duurde bij mij 3 mnd tot n half jaar. Bedankt voor je tip. Ga zo'n donut ophalen.

vrijdag 4 oktober 2013 om 11:35
quote:oddjobx schreef op 04 oktober 2013 @ 11:32:
Cateau, je krijgt het niet zomaar.
Dan is het uitgangspunt dat je osteoporose hebt.
Waar je dan ook weer aan moet denken bij het herstel. Gewicht weegnemen.
Van de pijnstillers wordt nu gedacht dat de nsaid's het herstel moeilijker maken.
http://www.spine.org/Page ... hives/cc_sle08marapr.aspx
Osteoperose? Ben je mal, dat komt in mijn familie helemaal niet voor. Sjoe kssjt, met je drama.
De nsaids hou ik in gedachte, bedankt.
Cateau, je krijgt het niet zomaar.
Dan is het uitgangspunt dat je osteoporose hebt.
Waar je dan ook weer aan moet denken bij het herstel. Gewicht weegnemen.
Van de pijnstillers wordt nu gedacht dat de nsaid's het herstel moeilijker maken.
http://www.spine.org/Page ... hives/cc_sle08marapr.aspx
Osteoperose? Ben je mal, dat komt in mijn familie helemaal niet voor. Sjoe kssjt, met je drama.
De nsaids hou ik in gedachte, bedankt.