Afscheiding
vrijdag 4 oktober 2013 om 22:23
Ik heb al bijna 4 maanden nu last van hele vervelende afscheiding.
Het is veel afscheiding (soort yoghurt) en ruikt niet fris. Sorry voor de details !! Maar wil het graag duidelijk hebben.
Ik ben uiteraard naar de huisarts geweest al meerdere keren en heb van alles gehad voor een schimmelinfectie, geen verandering.
Soa test , niks. Kweekje voor bacteriele infectie, ook niks.
Ik weet het niet meer en ben het helemaal zat heb inmiddels verwijzing naar gynaecoloog maar ik vroeg me af of iemand dit herkend of een idee heeft wat het zou kunnen zijn..
Groetjes
Het is veel afscheiding (soort yoghurt) en ruikt niet fris. Sorry voor de details !! Maar wil het graag duidelijk hebben.
Ik ben uiteraard naar de huisarts geweest al meerdere keren en heb van alles gehad voor een schimmelinfectie, geen verandering.
Soa test , niks. Kweekje voor bacteriele infectie, ook niks.
Ik weet het niet meer en ben het helemaal zat heb inmiddels verwijzing naar gynaecoloog maar ik vroeg me af of iemand dit herkend of een idee heeft wat het zou kunnen zijn..
Groetjes
zaterdag 5 oktober 2013 om 00:15
Naar de gynaecoloog gaan is het beste wat je kunt doen. Die heeft er verstand van. Voor ons hier op het forum blijft het gissen. Yoghurtachtige afscheiding en rare geur zijn niet heel specifieke klachten. Kan van alles zijn ondanks dat SOA en schimmel zijn uitgesloten. Kan me voorstellen dat je er van baalt TO.