Winterjas opgelicht?
zaterdag 5 oktober 2013 om 08:50
Ik heb een winterjas bij wehkamp besteld, hieronder de link ( ik hoop dat dat mag)
http://www.wehkamp.nl/Zoe ... gen&cmid=WEHPER&VIEW=Grid
Hij word vandaag bezorgt, nu kost hij hier 129 euro.
Wat mij opvalt is dat de beschrijving niet klopt, er staat leren jas en kleur bruin.
Nu kwam ik op de site van c&a link hieronder:
http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/produ ... s/107355/1
Zelfde afbeelding als bij wehkamp omschrijving: zwart synthetisch en de prijs is meer als de helft goedkoper.
Nu word mijn jas vandaag geleverd, mag ik hem terug sturen en mijn geld terug vragen als die daadwerkelijk zoveel goedkoper is bij c&a?
En kloppen meer dingen bij wehkamp niet? De omschrijving bruin en leren jas lijken mij echt niet bij de afbeelding te passen.
http://www.wehkamp.nl/Zoe ... gen&cmid=WEHPER&VIEW=Grid
Hij word vandaag bezorgt, nu kost hij hier 129 euro.
Wat mij opvalt is dat de beschrijving niet klopt, er staat leren jas en kleur bruin.
Nu kwam ik op de site van c&a link hieronder:
http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/produ ... s/107355/1
Zelfde afbeelding als bij wehkamp omschrijving: zwart synthetisch en de prijs is meer als de helft goedkoper.
Nu word mijn jas vandaag geleverd, mag ik hem terug sturen en mijn geld terug vragen als die daadwerkelijk zoveel goedkoper is bij c&a?
En kloppen meer dingen bij wehkamp niet? De omschrijving bruin en leren jas lijken mij echt niet bij de afbeelding te passen.
zaterdag 5 oktober 2013 om 09:00
zaterdag 5 oktober 2013 om 09:26
Niet gelijk beginnen te roepen dat je opgelicht bent. Hier is duidelijk sprake van een foutje. C&A heeft ook een bruine leren jas voor ¤ 129 op de site staan. Ik denk dat je die krijgt. En de grootste fout ligt natuurlijk bij jou om die jas toch te bestellen terwijl de foto niet klopt met de omschrijving.
zaterdag 5 oktober 2013 om 09:29
Je bent niet opgelicht. Er staat waarschijnlijk gewoon een fout op de website. De jas van de Wehkamp die jij gelinkt hebt is namelijk van het merk 'Clockhouse' en in de omschrijving staat 'Yessica'. Het is dus een hele andere jas. Ik denk wel dat je de jas van ¤129,- krijgt, maar die kun je uiteraard retourneren.
zaterdag 5 oktober 2013 om 09:37
Je roept wel erg snel opgelicht. Je kunt toch gewoon even wachten of de jas aan je verwachtingen voldoet en retourneren wanneer het niet zo is. Lees anders de voorwaarden van de wehkamp nog eens door.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 5 oktober 2013 om 09:59
Ik heb pas geleden een esprit shirtje besteld bij Wehkamp maar kreeg een shirt toe gestuurd die 80 euro duurder was.
Tja leuk shirt daar niet van , maar was zo eerlijk om m netjes terug te sturen. Gelijk gebeld met Wehkamp dat er een verkeerd shirt is gekomen. Kreeg een mailtje dat ik bij de volgende aankoop 10% korting kreeg en met hun excusses voor de fout. Nah erg netjes vond ik zelf.
Tja leuk shirt daar niet van , maar was zo eerlijk om m netjes terug te sturen. Gelijk gebeld met Wehkamp dat er een verkeerd shirt is gekomen. Kreeg een mailtje dat ik bij de volgende aankoop 10% korting kreeg en met hun excusses voor de fout. Nah erg netjes vond ik zelf.
zaterdag 5 oktober 2013 om 10:47
Ja, je mag altijd retourneren zonder opgave van reden, zoals anderen ook al zeggen.
Maar ik zou ook even Wehkamp bellen, als de beschrijving verkeerd is, misschien is de prijs dat dan ook wel verkeerd. Het zou toch fijn zijn als ze de prijs aan kunnen passen, zodat je de jas kan houden en je de verzendkosten niet kwijt bent.
Klopt de prijs wel, of wil je de jas gewoon niet, tja, dan moet je ze gewoon terugsturen.
Ik heb ook wel eens leren schoenen besteld die geen leer bleken te zijn hoor. Ik vond ze zo leuk dat ik graag wilde geloven dat ze van leer waren, ook al was het onwaarschijnlijk voor die prijs. Toch maar gehouden voor die 16 euro.
Maar ik zou ook even Wehkamp bellen, als de beschrijving verkeerd is, misschien is de prijs dat dan ook wel verkeerd. Het zou toch fijn zijn als ze de prijs aan kunnen passen, zodat je de jas kan houden en je de verzendkosten niet kwijt bent.
Klopt de prijs wel, of wil je de jas gewoon niet, tja, dan moet je ze gewoon terugsturen.
Ik heb ook wel eens leren schoenen besteld die geen leer bleken te zijn hoor. Ik vond ze zo leuk dat ik graag wilde geloven dat ze van leer waren, ook al was het onwaarschijnlijk voor die prijs. Toch maar gehouden voor die 16 euro.
zaterdag 5 oktober 2013 om 11:24
Serieus OPGELICHT?
Jeetje overdrijven is ook een vak, gewoon misschien een technische fout.
Je weet niet eens of je die goedkope jas opgestuurd krijgt en dan nog, gaat ie gewoon retour.
En op welke afbeelding heb jij hem dan aangeschaft??
Dit is eigenlijk gewoon een beetje smaad!
Ik heb ook een jas van de Wehkamp, paar keer aangehad en nu komt de witte vulling door de zwarte stof heen zetten, gewoon op laten halen niks aan de hand, geld terug klaar!
Jeetje overdrijven is ook een vak, gewoon misschien een technische fout.
Je weet niet eens of je die goedkope jas opgestuurd krijgt en dan nog, gaat ie gewoon retour.
En op welke afbeelding heb jij hem dan aangeschaft??
Dit is eigenlijk gewoon een beetje smaad!
Ik heb ook een jas van de Wehkamp, paar keer aangehad en nu komt de witte vulling door de zwarte stof heen zetten, gewoon op laten halen niks aan de hand, geld terug klaar!
zaterdag 5 oktober 2013 om 11:25
quote:amby schreef op 05 oktober 2013 @ 10:47:
Ja, je mag altijd retourneren zonder opgave van reden, zoals anderen ook al zeggen.
Als ze de jas terugstuurt dan kost het ook geen verzendkosten.
Ik heb een keer na terugsturen de verzendkosten overgemaakt en die zijn toen geretourneerd.
Als ze de jas terugstuurt dan kost het ook geen verzendkosten.
Ik heb een keer na terugsturen de verzendkosten overgemaakt en die zijn toen geretourneerd.
zaterdag 5 oktober 2013 om 11:38
Als wehkamp zou oplichten zou het bedrijf al jaren geleden zijn opgedoekt. Misschien ben je boos. Maar dat is geen enkel probleem hoor,want Wehkamp wil dat mensen klant blijven. Je kunt de jas gewoon bij een kiala punt afgeven dan krijg je een bonnetje dat je hem heb ingeleverd en na een week of 2 krijg je een mailtje dat je jas ontvangen is. Als je je geld betaald heb,krijg je die gewoon terug inclusief je verzendkosten. Waar vind je nog zo'n bedrijf. Ik bestel graag bij wehkamp. Fijne winkel. Ze proberen altijd een oplossing te vinden voor je probleem.