Gezondheid alle pijlers

zwanger? bruin bloed in stopweek

05-10-2013 10:37 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Ik slik de pil nu al 6 strippen door, normaal houdt ik wel een stopweek rond de 3 strippen maar heb nu doorgeslikt.

Kreeg tijdens de 6e strip een bloeding midden in de nacht die na de volgende ochtend ophield. Ik dacht ik neem aan het einde van de strip een stopweek.

Nu ben ik donderdag gestopt en heb ik gisteren bruin bloed verloren, een half maandverband vol ( sorry :p). Hierna niks meer verloren en ik bloed totaal niet meer. Ik weet dus niet wat er aan de hand is, ik snap dat jullie dat ook niet weten maar misschien iemand ervaring ermee?

Ik ga zo een zwangerschapstest kopen en als deze negatief is, klopt het dan ook? Of kan je pas later zien of je zwanger bent. Ik ben in deze strip een keer een pil vergeten en de dag erna een dubbele genomen.

Groetjes
Hoi Lady89,

waarom slik je de pil 6 strips door? dat lijkt mij in eerste instantie al niet goed, maar misschien heb je daar een reden voor.

Dat je tussendoor bloed is op zich niet zo gek en dat het bloed bruin achtig is dat heb ik ook wel is gehad maar dat kan verder geen kwaad. als het zo elke keer blijft zal je toch even naar je huisarts moeten denk ik.

Zwangerschapstesten heb ik geen ervaring mee

Succes!!
Je kan makkelijk 6 strips doorgaan. Stopweek is voor je psyche / voor de kerk dat je geheim kan houden dat je de pil slikt / om je vrouwelijk te blijven voelen.

Dat de boel dan n beetje in de war is kan zijn. Ik denk niet dat je zwanger bent. Ik verlies altijd bruim bloed aan t begin van mn menstruatie. Gewoon oud bloed. Daar hoef je echt niet voor naar de dokter.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ja ik slik het door omdat je toch niet echt ontsteld wordt zie dan weinig nut in een stopweek. Ik heb nooit gehad dat ik bruin bloed verloor.

Hoe zat dat bij jou? Ik heb nu helemaal niks meer. Had jij ook eerst bruin verlies en daarna niks en vervolgens je gewone ongesteldheid. Normaal ben ik pas na 4 dagen stoppen on. Nu al na 2.. Beetje vaag allemaal
Tussentijds bruin bloed is niet per sé raar, als het vaker voorkomt zou je het eens aan de huisarts vragen. Ik denk ook niet dat je zwanger bent, soms verlies je gewoon wat oud bloed.

En de pil kun je gewoon eindeloos doorslikken hoor Germa. Er zijn zelfs pillen waar die hele stopweek niet meer ingebouwd zit. Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom dat een probleem is.
Je bent geen computer he Lady. Het kan een keer anders zijn.
Doorslikken kan echt geen kwaad. Als slik je een jaar door. Ik denk dat daardoor alles een beetje van de wap is geraakt.
Ik slik al 6 jaar door
Ik slik niet
IK slik ook door en ik denk niet dat jij zwanger bent.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik denk ook niet dat je zwanger bent, ik slik ook door en het is elke keer anders als ik wel een keertje een stopweek doe tussendoor. Maar een testje kan nooit kwaad, het zal niet de eerste keer zijn dat er een zaadcel tussen 6 pilstrips door de eindstreep weet te behalen.
Heb net een test gedaan en gelukkig niet zwanger!!

Hoop wel dat ik nog een normale Bloeding krijg want voel me zo opgeblazen en ben ook aangekomen deze week, hou veel vocht vast.. Bedankt voor reacties
Anders hou je na je volgende strip weer n stopweek. Toen ik de pil nog slikte vond ik 3 strips aan een fijn. Dan moest ik echt n stopweek inlassen omdat ik me idd opgeblazen voelde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven