Gezondheid alle pijlers

Anti-snurk tips gevraagd!

05-10-2013 23:19 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend snurkt enorm... Wie heeft een goede tip wat anti-snurk middel betreft? Graag jullie ervaringen...
Apart slapen.
verba volant, scripta manent.
Dat apart slapen gebeurt al een aardige poos... Is toch vd zotte elke keer. Vandaar anti snurk middelen proberen zodat vriendlief weer in z'n eigen bed kan..
Jij snurkt toch ook behoorlijk hard, gezien je vorige topic?

Ga beide eens langs de huisarts om te laten uitzoeken of jullie geen slaapapneu hebben. Dat is een veelvoorkomende oorzaak van snurken.
Klopt, ik schijn ook enorm te snurken. Maar vriend heeft daar geen last van, hij slaapt overal doorheen... Ik daarentegen hoor elk geluidje.
Huisarts misschien goed plan!
Dat vriend er geen last van heeft betekent niet dat het voor jou geen nare gevolgen kan hebben. Zoals gezegd, mocht het veroorzaakt worden door slaapapneu dan kunnen daar behoorlijk verstrekkende gevolgen aan vast zitten.
Niet alleen apneu hoeft de oorzaak te zijn, overgewicht, alcoholgebruik, nauw keelgat (dat is bij mijn man de oorzaak, binnenkort wordt er een cyste weggehaald), verkoudheid maar dat duurt nooit zo lang.
verba volant, scripta manent.
Ik zeg toch ook niet dat er sprake is van apneu, ik zeg alleen dat het een mogelijkheid is waarvan het aan te raden is deze te onderzoeken.
Naar de KNO arts..
Wasknijper op z'n neus
Mijn vader heeft een beugel ervoor. Die drukt tong plat geloof ik?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven