Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
quote:Maryni83 schreef op 03 oktober 2013 @ 09:49:

Ah, een candy crush topic!!! Daar was ik nou precies naar op zoek

Ik vraag me namelijk af hoe jullie van episode naar episode gaan zonder vrienden lastig te vallen. Gewoon betalen?

Ik heb nu op mn pc een programma geïnstalleerd waardoor je apps kunt downloaden op je computer. En als je dan daarin Candy crush speelt en facebook even afsluit kun je extra uitdagingen spelen. Elke dag eentje en na drie dagen mag je door naar de volgende episode. Tenminste: in theorie. In de praktijk is me dit één keer gelukt, maar nu is het programma zó sloom geworden dat ik de snoepjes hoor vallen en ze pas drie seconden later zie vallen. Niet leuk hoe kom je daar aan? wil ik ook voor op pc
En ook level 120 gehaald, op naar 121
quote:Maryni83 schreef op 03 oktober 2013 @ 09:49:

Ah, een candy crush topic!!! Daar was ik nou precies naar op zoek

Ik vraag me namelijk af hoe jullie van episode naar episode gaan zonder vrienden lastig te vallen. Gewoon betalen?

Ik heb nu op mn pc een programma geïnstalleerd waardoor je apps kunt downloaden op je computer. En als je dan daarin Candy crush speelt en facebook even afsluit kun je extra uitdagingen spelen. Elke dag eentje en na drie dagen mag je door naar de volgende episode. Tenminste: in theorie. In de praktijk is me dit één keer gelukt, maar nu is het programma zó sloom geworden dat ik de snoepjes hoor vallen en ze pas drie seconden later zie vallen. Niet leuk Als je niet om tickets wil vragen of er niet op wil wachten (zoals ik) dan kan je je via het menu afmelden bij Facebook en er daarna voor kiezen om uitdageningen te spelen zodat je weer een poosde verder kan.
Oeps, ik bedoel poosje.
Inderdaad, arme level 350-ers. Veel sterkte gewenst. Is dat het ergste level tot nu toe? Erger dan 147 enzo? Nog 60 levels te gaan en dan mag ik het gaan proberen.
quote:Pelsje schreef op 04 oktober 2013 @ 17:48:

Inderdaad, arme level 350-ers. Veel sterkte gewenst. Is dat het ergste level tot nu toe? Erger dan 147 enzo? Nog 60 levels te gaan en dan mag ik het gaan proberen.

Ja, ik vind het het ergste level tot nu toe. Volgens mij heb ik nog niet eerder zo lang vastgezeten.

Maar ik zag vandaag dat een FB-vriend van mij 350 gehaald heeft en zij was er veel later aan begonnen dan ik, dus het zal ook wel weer met geluk (of pech dus) te maken hebben.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik zit nu dus al een tijdje vast in 153, en ik vind deze serieus erger dan 65,97 en 147 bij elkaar
Al mijn vrienden zitten vast in 147. ik ben nu bij 140. *bibber*
Ik ben ook in 147, heb hem al een paar keer bijna gehaald. Als ik er wer bijna ben, koop ik misschien wel 5 extra zetten.
350 nog erger dan 275? Ik vrees dat ik dan binnenkort ook ga stoppen
odi et amo
quote:arielz schreef op 04 oktober 2013 @ 13:36:

[...]

hoe kom je daar aan? wil ik ook voor op pcHier staat hoe dat moet:

http://www.bazookaapps.com/candy-crush-saga-for-pc/

Maar voor mij werkt het dus niet helemaal..
Hallo allemaal, ik ben nu bij level 421. Dit is echt het meest vreselijke level ooit. Ik zit er al een tijdje vast en kom echt niet verder. Balen!!!!
zit vast in level 65 op mijn foon, ik moet steeds uitdagingen spelen om verder te komen, heb geen facebook...
die ik wilde bestaat al...
Heb level 421 gehaald!!!!!!!!!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb level 350 gehaald.
quote:london_calling schreef op 05 oktober 2013 @ 04:22:

Het is je gegund.........

*boer, kiespijn*
quote:london_calling schreef op 05 oktober 2013 @ 04:22:

Wow, ik ben heel blij voor je!

*bijt op hand en gilt daarna heel hard in een kussen* :-)
quote:Solomio schreef op 05 oktober 2013 @ 09:26:

[...]

Het is je gegund.........

*boer, kiespijn*Ik ben naast je gaan zitten, samen met nog iemand die we kennen (in mijn lijstje dan) wel gezellig hoor, gedeelde smart enzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 05 oktober 2013 @ 10:18:

[...]

Ik ben naast je gaan zitten, samen met nog iemand die we kennen (in mijn lijstje dan) wel gezellig hoor, gedeelde smart enzo.

Leuk.

Uit mijn lijst zitten er inmiddels geloof ik 6 in 350. Maar ik zat er als eerste, dus als iemand em eerder haalt dan ik, dan....... dan...... dan..... word ik heel verdrietig.
Ik heb het uitgespeeld! al een paar dagen.

Wel lekker rustig even zo. Wachten op nieuwe episode.
Hier nog steeds 275 helaas
odi et amo
Level 147 gelukkig heel snel gehaald.
Nog steeds niks Solo? Wat een ellende zeg.

Ik heb vandaag na drie weken peentjes zweten eindelijk 305 gehaald, en nu zit ik alweer vast in 307. Hoe langer ik dit spel speel hoe meer ik ga beseffen dat mijn RL eigenlijk best wel meevalt.
Haha ja als je t zo bekijkt is het een verademing dat we in RL niet dichtgechocolateerd worden op straat en in elke hoek een bom vinden!
Al zou het best leuk zijn om chocola aan je muren te hebben groeien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven