Entertainment alle pijlers

welk tv programma vindt u nog leuk?

06-10-2013 19:07 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
welk tv programma vindt u nog leuk?ik erger me steeds aan ik hou van holland,en syndroom,geer en goor,ik kijk er niet naar,maar ik vind het erg dat het bestaat en dat er zoveel mensen naar kijken.wat zou het zijn waarom er daar zoveel mensen naar kijken?
Pauw en Witteman (om mij eens lekker te kunnen ergeren)

Brandpunt

Alle Engelse detectives (vooral op Canvas)

Kunst en kitsch

Kostuumdrama's

Documentaires

Koefnoen

Southpark

Een tijdje terug the Voice gekeken, vond er niet zoveel aan. Een dubbeltje op zijn kant weer wel, lijkt wel iets van Draadstaal
Ik kijk CSI, bones, Hawaii five-0, person of interest, NCIS + de LA versie, love is in the air, Derek dingetje, dr. Tinus, waar is de mol, syndroom, the voice, top gear, college tour... Handige zo'n digitaal opnameding
It ain't me
Ik kijk van alles. Behalve spelprogramma's.

Graag lelijke reality ook.

Van die van drift dampende bruiden, Australische kookwedstrijden en vrouwen die van gezin ruilen, echte huisvrouwen van ergens in Amerika en dragqueen races op OUT TV.

Maar het allerliefst kijk ik SYTYCD.
Expeditie Robinson

3 op Reis

Nederlandse series als Vuurzee, Penoza etc

Holland's Next Top Model

Toren C

Maar ik kijk ook graag naar m'n vriend
quote:Splinter_ schreef op 06 oktober 2013 @ 19:38:

Ik kijk heel weinig TV. Engelse detectives vind ik leuk en soms kijk ik op HollandDoc of Cultura. DWDD ben ik alweer klaar mee, net als de meeste talkshows; over het algemeen zijn het grote ego-shows van steeds dezelfde tafelgasten.

Het enige verstand-op-nul trash programma dat ik kijk als ik vrij ben, is Say yes to the dress op TLC. Oef.Oh, ik vergeet helemaal mijn enige vaste programma op de dag: Dagelijkse Kost met Jeroen Meus. Heerlijk kookprogramma op de Belg.
Niet veel aan op tv.

Vroeger waren er de tv series waar je voor thuis bleef, je op verheugde. Die ken ik nu niet.

- man bijt hond

- hello goodbye

- CSI

zijn een van de weinigen leuke programma's die ik nu zo kan noemen.
Van de Nederlandse dingen kijk ik alleen naar Dokter Tinus. Verder op Fox maar ook al op Fox live, The new adventures of old Christine. Zo'n leuke serie. Verder kijk ik een goede film. Ik kijk graag Discovery. Maar dat is het wel zo'n beetje. Er is vanavond ook weer niets leuks.
True blood

Boston legal

New advantures of old Christine

Sytycd

Gtst

En Rudolph vind ik rustgevend. Ik kook overigens zelden.
Ja en?
GTST is het enige Nederlandstalige programma waar ik naar kijk.
it's a big club and you ain't in it
Geer en Goor

Waar is de Mol

Barbie

Ik vertrek

GTST

Hollands next top model

Liefs uit..

De wandeling

Derek Ogilvie

Genoeg leuks te zien! Al mis ik sommige programma's wel hoor! Zoals Wie trouwt mijn zoon, Zesde zintuig, Loveletters
Ik kijk ook geen tv meer, ook omdat ik de programma's ruk vind. Hoef geen Patty in een badpak te zien. Maar dan zet ik ook gewoon de tv niet aan. Alleen dodenherdenking en terugblik van Pukkelpop heb ik gekeken op tv, verder staat ie hier een beetje zielig te zijn en niet gebruikt te worden..
ik vond "Ik ook van jou" veelbelovend maar het was teveel achter elkaar. Een sketch per keer tussen de reclames door was goed geweest. Als een soort oppepper.
it's a big club and you ain't in it
Ohja toren C, hilarisch
Expeditie Robinson

Hollands next topmodel

Dwdd

Feuten

Wie is de Mol

Waar is de Mol

3 op reis

Penoza

Code 37

Criminal minds
DWDD

Kanniewaarzijn

Keuringsdienst van Waarde

Veel van Comedy Central

Lingo

'S ochtends het journaal als het lukt.

Tja, dat was het wel zo'n beetje. Heb niet echt veel tijd om tv te kijken.
Some flies are too awesome for the wall
masterchef australie

call the midwife(hoop dat het vervolg ook op ned. komt)

golden girls

kanniewaarzijn

expeditie robinson
Ik kijk voornamelijk BBC.

Op de Nederlandse zenders naar

DWDD, Keuringsdienst van Waarde, Kassa, Kanniewaarzijn, Twee voor Twaalf, Met het Mes op Tafel, The Mentalist, Midsomer Murders, Wie is de Mol, de Rijdende Rechter.

En soms op comedy channel series als Seinfeld en Frasier.

Op Belgie naar Hill Street Blues en Cheers

En op Discovery en Nat.geographic naar Mythbusters, Brain Games, Dog Whisperer en geschiedenis- en natuurprogramma's.
GTST

Greys Anatomy

Uitstel van executie

Dubbeltje op zijn kant (hoewel niet meer zo heel vaak, omdat ik mij steeds meer erger aan die hele domme mensen)

Love is in the Air

Geer en Goor

The Voice

Programma's op TLC

Geen hoogstaande programma's, maar ik vind het heerlijk. Verstand op 0, blik op oneindig.
Gtst

Tvoh

Barbie

Love in the air

Hntm
Geer en goor

Tlc
Met stip op 1: detectives, vooral de Britse (al vond ik de aflevering van afgelopen woensdag wel een beetje te eng...). Ik heb zelfs 4 seizoenen Lewis op DVD. En een seizoen Aspe, een Vlaamse detective. En Friends compleet. En een seizoen The Big Bang Theory. Verder kijk ik graag naar Hollands Next Top Model, America's next Top model, kanniewaarzijn (hilarisch, en zeer geruststellend dat andere mensen ook rare dingen overkomen met instanties).

TO: misschien zijn die Britse detectives ook wat voor jou?
Gtst

De allerslechtste chauffeur

Wie is de mol

Heel holland bakt

Koefnoen

Geer en Goor

Dokter Tinus

Barbie

Wat ik ook heelleuk vond was Generatie 2010, maar dat is helaas wegbezuinigd.
Momenteel weer best veel, maar overal een beetje:

Op zondag: SYTYCD.

maandag: Sinds gisteren Under the dome, maar was moe en viel steeds in slaap. En vond het ook niet heel boeiend op de een of andere manier. Bleef maar terugkomen op: we zitten onder een koepel, whaa!

Gisteren ook opgenomen Walking dead op Fox. Heerlijk griezelen.

Dinsdag niet veel bijzonders, soms Dubbeltje op zijn kant, maar vind het een beetje te overdreven en extreem eigenlijk.

Woensdag: Morgen weer Once upon a time!! Blij mee.

Donderdag: Discovery: North America. Super mooi!

Op Fox: Da Vinci's demons

Vrijdag: Nieuwe afleveringen Big Bang Theory en Two and a half man. Laatste niet zo geweldig meer, maar toch kijk ik het.

Verder niet veel. Soms Law & Order SVU, een film, heel soms Californication, slechte reality op TLC en heel soms per ongeluk Pauw en Witteman. Maar dan alleen als we erlangs komen met zappen, want vind het te laat, maar ja, soms wel interessant...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven