welk tv programma vindt u nog leuk?
zondag 6 oktober 2013 om 19:07
zondag 6 oktober 2013 om 20:14
Pauw en Witteman (om mij eens lekker te kunnen ergeren)
Brandpunt
Alle Engelse detectives (vooral op Canvas)
Kunst en kitsch
Kostuumdrama's
Documentaires
Koefnoen
Southpark
Een tijdje terug the Voice gekeken, vond er niet zoveel aan. Een dubbeltje op zijn kant weer wel, lijkt wel iets van Draadstaal
Brandpunt
Alle Engelse detectives (vooral op Canvas)
Kunst en kitsch
Kostuumdrama's
Documentaires
Koefnoen
Southpark
Een tijdje terug the Voice gekeken, vond er niet zoveel aan. Een dubbeltje op zijn kant weer wel, lijkt wel iets van Draadstaal
zondag 6 oktober 2013 om 20:15
zondag 6 oktober 2013 om 20:27
quote:Splinter_ schreef op 06 oktober 2013 @ 19:38:
Ik kijk heel weinig TV. Engelse detectives vind ik leuk en soms kijk ik op HollandDoc of Cultura. DWDD ben ik alweer klaar mee, net als de meeste talkshows; over het algemeen zijn het grote ego-shows van steeds dezelfde tafelgasten.
Het enige verstand-op-nul trash programma dat ik kijk als ik vrij ben, is Say yes to the dress op TLC. Oef.Oh, ik vergeet helemaal mijn enige vaste programma op de dag: Dagelijkse Kost met Jeroen Meus. Heerlijk kookprogramma op de Belg.
Ik kijk heel weinig TV. Engelse detectives vind ik leuk en soms kijk ik op HollandDoc of Cultura. DWDD ben ik alweer klaar mee, net als de meeste talkshows; over het algemeen zijn het grote ego-shows van steeds dezelfde tafelgasten.
Het enige verstand-op-nul trash programma dat ik kijk als ik vrij ben, is Say yes to the dress op TLC. Oef.Oh, ik vergeet helemaal mijn enige vaste programma op de dag: Dagelijkse Kost met Jeroen Meus. Heerlijk kookprogramma op de Belg.
zondag 6 oktober 2013 om 20:32
zondag 6 oktober 2013 om 20:59
dinsdag 8 oktober 2013 om 09:13
Ik kijk voornamelijk BBC.
Op de Nederlandse zenders naar
DWDD, Keuringsdienst van Waarde, Kassa, Kanniewaarzijn, Twee voor Twaalf, Met het Mes op Tafel, The Mentalist, Midsomer Murders, Wie is de Mol, de Rijdende Rechter.
En soms op comedy channel series als Seinfeld en Frasier.
Op Belgie naar Hill Street Blues en Cheers
En op Discovery en Nat.geographic naar Mythbusters, Brain Games, Dog Whisperer en geschiedenis- en natuurprogramma's.
Op de Nederlandse zenders naar
DWDD, Keuringsdienst van Waarde, Kassa, Kanniewaarzijn, Twee voor Twaalf, Met het Mes op Tafel, The Mentalist, Midsomer Murders, Wie is de Mol, de Rijdende Rechter.
En soms op comedy channel series als Seinfeld en Frasier.
Op Belgie naar Hill Street Blues en Cheers
En op Discovery en Nat.geographic naar Mythbusters, Brain Games, Dog Whisperer en geschiedenis- en natuurprogramma's.
dinsdag 8 oktober 2013 om 09:19
GTST
Greys Anatomy
Uitstel van executie
Dubbeltje op zijn kant (hoewel niet meer zo heel vaak, omdat ik mij steeds meer erger aan die hele domme mensen)
Love is in the Air
Geer en Goor
The Voice
Programma's op TLC
Geen hoogstaande programma's, maar ik vind het heerlijk. Verstand op 0, blik op oneindig.
Greys Anatomy
Uitstel van executie
Dubbeltje op zijn kant (hoewel niet meer zo heel vaak, omdat ik mij steeds meer erger aan die hele domme mensen)
Love is in the Air
Geer en Goor
The Voice
Programma's op TLC
Geen hoogstaande programma's, maar ik vind het heerlijk. Verstand op 0, blik op oneindig.
dinsdag 8 oktober 2013 om 12:42
Met stip op 1: detectives, vooral de Britse (al vond ik de aflevering van afgelopen woensdag wel een beetje te eng...). Ik heb zelfs 4 seizoenen Lewis op DVD. En een seizoen Aspe, een Vlaamse detective. En Friends compleet. En een seizoen The Big Bang Theory. Verder kijk ik graag naar Hollands Next Top Model, America's next Top model, kanniewaarzijn (hilarisch, en zeer geruststellend dat andere mensen ook rare dingen overkomen met instanties).
TO: misschien zijn die Britse detectives ook wat voor jou?
TO: misschien zijn die Britse detectives ook wat voor jou?
dinsdag 8 oktober 2013 om 13:08
Momenteel weer best veel, maar overal een beetje:
Op zondag: SYTYCD.
maandag: Sinds gisteren Under the dome, maar was moe en viel steeds in slaap. En vond het ook niet heel boeiend op de een of andere manier. Bleef maar terugkomen op: we zitten onder een koepel, whaa!
Gisteren ook opgenomen Walking dead op Fox. Heerlijk griezelen.
Dinsdag niet veel bijzonders, soms Dubbeltje op zijn kant, maar vind het een beetje te overdreven en extreem eigenlijk.
Woensdag: Morgen weer Once upon a time!! Blij mee.
Donderdag: Discovery: North America. Super mooi!
Op Fox: Da Vinci's demons
Vrijdag: Nieuwe afleveringen Big Bang Theory en Two and a half man. Laatste niet zo geweldig meer, maar toch kijk ik het.
Verder niet veel. Soms Law & Order SVU, een film, heel soms Californication, slechte reality op TLC en heel soms per ongeluk Pauw en Witteman. Maar dan alleen als we erlangs komen met zappen, want vind het te laat, maar ja, soms wel interessant...
Op zondag: SYTYCD.
maandag: Sinds gisteren Under the dome, maar was moe en viel steeds in slaap. En vond het ook niet heel boeiend op de een of andere manier. Bleef maar terugkomen op: we zitten onder een koepel, whaa!
Gisteren ook opgenomen Walking dead op Fox. Heerlijk griezelen.
Dinsdag niet veel bijzonders, soms Dubbeltje op zijn kant, maar vind het een beetje te overdreven en extreem eigenlijk.
Woensdag: Morgen weer Once upon a time!! Blij mee.
Donderdag: Discovery: North America. Super mooi!
Op Fox: Da Vinci's demons
Vrijdag: Nieuwe afleveringen Big Bang Theory en Two and a half man. Laatste niet zo geweldig meer, maar toch kijk ik het.
Verder niet veel. Soms Law & Order SVU, een film, heel soms Californication, slechte reality op TLC en heel soms per ongeluk Pauw en Witteman. Maar dan alleen als we erlangs komen met zappen, want vind het te laat, maar ja, soms wel interessant...