Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic deel VIII

08-01-2013 10:01 2864 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Viva Vrekkentopic VII

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:broodtrommel schreef op 05 oktober 2013 @ 10:25:

Gisteren bij de lokale albert heijn, magazijn uitverkoop. Alle producten voor0,49 cent. Omg van sanex douchegel tot omo wasmiddel tot grand italia olijfolie.

Ben drie keer heen en weer gegaan

Jaloers! Zou gelijk voor een jaar inslaan!
NS heeft weer aanbiedingen voor dal-urenkaart en zo.
Broodtrommel, ik neem aan dat je huis vol staat? Dat is nog eens de moeite!
@ saywhat en pierot

Nou je moest er echt heel snel bij zijn hoor. Zodra ze weer met een nieuwe kist kwamen was dat ding binnen een minuut weer leeg. In het begin geloofden mensen dus niet dat het echt allemaal maar 49 cent zou zijn.

De score is omo wasmiddel, whiskas kilo senior brokken, whiskas 12zakjes natvoer in 1 doos dus 49 cent , set nieuwe theedoeken, nieuwe matrashoes, collegeblok, dettol allesreiniger, fles witte wijn (normaal 8 euro), vanish oxi action, gelzadelhoes, 2x sanex sensitive 500ml douchecreme, rexona max protection deo, axe absolute dry deo, 2x vaseline deo, 2x carvan cevitam druif lemon, hongaarse goulashsoep, olijfolie extra vergine 500ml, olijfolie bakken braden 1x 500 ml en 1x 250 ml, 2x casa fiesta dinnerkits taco en fahita, meiasia sweet chili saus, 9x van het merk lief! Kledingsetjes zoals pyjama, rompertjes, badjasje e..d voor jongens en meisjes.

Alles dus voor het totaalbedrag van 17 euro whahaha
Goeie score Broodtrommel!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja was oOk superblij.

Vanochtend nog even gekeken maar geen nieuwe dingen erbij. Ze zullen er wel doorheen zitten. Wel nog twee vestjes gescoord van 1.99. Die stonden aan de andere kant van de winkel. Altijd handig!
ik kies altijd voor de airmiles bij TNS Nipo. Daar doen we dan leuke uitjes van. bijv. dagjedierentuin, vorig jaar dagje wellness, laatst cadeau voor mijn moeder (ze wilde graag een bepaalde parfum die bij de etos helemaal met airmiles betaald kon worden). Laats voor Nipo een week lang mijn waterverbruik bijgehouden voor een vvv-bon van 10 euro.
Woh Broodtrommel, dat is lekker scoren!!

Hier ook een leuke, maar ook wel eerlijke deal. Blijkbaar heeft de postcode loterij 4 tickets naar het spoorwegmuseum als prijs weggegeven. Ik heb 4 van deze tickets gekocht omdat we er in de herfstvakantie graag heen willen. Heb 25 euro geboden, terwijl we normaal 65 kwijt zouden zijn. Misschien niet de efficientste deal, maar wel één in het kader: zij blij, wij blij!
De ns heeft een actie voor mensen met een abonnement waarmee je in oktober goedkope treinkaartjes kunt kopen.Ik heb zelf geen abonnement ,maar heb de actiecodes van mijn schoonzusje gekregen. Ze zijn niet persoonsgebonden en ik heb net twee dagkaarten besteld ¤12,50 per stuk. Ze zijn geldig doordeweeks en in het weekend. daarbij had ik ook nog een code voor twee gratis railrunners. Ik ga in de herfstvakantie de kinderen dus trakteren op een dagje treinen.

Ik heb overigens nog 1 dagkaart over voor ¤12,50. Heb hem al op marktplaats gezet, maar als iemand hier hem wil dan hoor ik dat graag...
Broodtrommel, wat leuk zeg! Ook die kledingsetjes, altijd leuk als cadeau!

Dropneusje normaal kreeg ik die aanbiedingen ook altijd, helaas nu niet meer. Ik zoek er 2 (ook geldig in november?), dus als iemand ze nog over heeft?

Online korting van 10 euro bij de V&D, code: altijdprijs
@saywhat: volgens mij kun je ze alleen in oktober gebruiken. de kruidvat kaartjes zijn wel nog langer geldig, maar die kun je alleen in het weekend gebruiken.

Ik koop trouwens altijd een pak billendoekjes voor in mijn tas (ipv toetenpoetsers) en die zijn bij het kruidvat van de eurprofit echt voordelig (69 cent per pakje met 72 stuks geloof ik) Ben ook gek op kruidvat voor de cadeautjes voor de kinderen, vooral na de feestdagen hebben ze altijd geweldige afprijzingen van het speelgoed.
Leuk die lief kledingsetjes, dat merk is echt duur!

Ik koop ook vaak bij het kruidvat speelgoed in de aanbieding. Heb een bak waar ik dat dan in bewaar, en als ik een kadootje nodig heb voor een kinderverjaardag vis ik er weer wat uit.

Laatst voor een kraamvisite een luiertaart gemaakt. rammelaar/bijtring/badboekje erbij en een uit de aanbieding gekochte zwitsal billendoekjes pakket en je hebt een heel leuk en betaalbaar kado (was inclusief lint e.d en het pak luiers 10 euro kwijt)
Ik lees hier nog niet zolang mee, maar ik vind dit een leuk topic! Ik ga as zaterdag met de trein hebben jullie nog tips voor mij?

Nu kost een retour rond de 23 euro zag ik. Ik reis vrijwel nooit met de trein dus ik ben niet zo thuis hierin
quote:pasta schreef op 07 oktober 2013 @ 21:05:

Ik lees hier nog niet zolang mee, maar ik vind dit een leuk topic! Ik ga as zaterdag met de trein hebben jullie nog tips voor mij?

Nu kost een retour rond de 23 euro zag ik. Ik reis vrijwel nooit met de trein dus ik ben niet zo thuis hierin kruidvat heeft dagkaartjes in de aanbieding:13,50
Ja dat zag ik daar was ik vandaag maar hier zijn ze op
Superscore, Broodtrommel !

Vandaag gekringloopt. Twee splinternieuwe spelletjes gekocht, Boonanza voor 60 cent en Biggen voor 40 cent (beiden nog in cellofaan) en een voorraadje 'dungans', één of ander supermarktrommeltje. Snoezekind vindt ze leuk.

De dungans lagen in de 15-cent-grabbelton. Belachelijke prijs. Op de huishoudafdeling heb ik een ongeprijsd klein plastic bakje met deksel gezocht om ze in op te bergen. De kassamevrouw wist geen prijs en sloeg het totaal aan voor 25 cent.

Voor ¤ 1,25 heb ik dus mooi drie Sinterklaascadeautjes.

Ik zie net bij Bol.com dat "Biggen" 23 euro zou moeten kosten.

Dat is het echt niet waard, twee plastic varkentjes ter grootte van een stuiver en een scoreblokje van 3x4 centimeter.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb me zelf op "zakgeld" gezet. Koop ik onzin, dan betaal ik het uit dat vakje in mijn portemonnee.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik kwam er vanochtend achter dat ik van het weekend bij de C1000 twee zegels te weinig had gekregen voor het boodschappenpakket. Ik heb er net over geklaagd, maar geen zegeltjes gekregen. Grrr, ik hoop dat ik de kaart nog volkrijg maar ik vrees van niet.
Persoonlijke aanbiedingen met nieuwe bonuskaart Albert Heijn

hm.. de laatste tijd laat ik mijn kaart juist thuis.

Begin 2014 is hij trouwens niet meer geldig.

Ik moet eerst een voorbeeld hebben van zo'n korting en die vergelijken met andere supers die geen privacyinformatie vragen, denk ik.
it's a big club and you ain't in it
quote:RionyRiony schreef op 08 oktober 2013 @ 12:34:

Persoonlijke aanbiedingen met nieuwe bonuskaart Albert Heijn

hm.. de laatste tijd laat ik mijn kaart juist thuis.

Begin 2014 is hij trouwens niet meer geldig.

Ik moet eerst een voorbeeld hebben van zo'n korting en die vergelijken met andere supers die geen privacyinformatie vragen, denk ik.Ach ja, de nieuwste trukendoos van AH om in je privéleven rond te snuffelen. Maar wanneer je de kaart niet activeert kan je wel gewon van de bnusaanbiedingen gebruik maken zonder dat ze alles van je weten, en dan krijg je maar geen personlijke aanbieding op de pasta. Bukken bij het schap levert sowieso goedkopere pasta op.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 08 oktober 2013 @ 12:38:

[...]

Ach ja, de nieuwste trukendoos van AH om in je privéleven rond te snuffelen. Maar wanneer je de kaart niet activeert kan je wel gewon van de bnusaanbiedingen gebruik maken zonder dat ze alles van je weten, en dan krijg je maar geen personlijke aanbieding op de pasta. Bukken bij het schap levert sowieso goedkopere pasta op.

AH heeft de grootste moeite met Lidl. Ze zouden wat van hun trucs kunnen afkijken want voor sommige producten moet ik nog naar AH of Jumbo, vooral de traditionele producten.

Bijvoorbeeld de (internet-)folder, de presentatie. Dat is best belangrijk. De AH-folder is niet goed, niet spannend, niet duidelijk.
it's a big club and you ain't in it
@pasta ik heb nog een digitaal treinkaartje voor 12,50. Via marktplaats wil het niet echt lukken. Mensen reageren steeds niet op de mails. Laat maar even weten als je interesse hebt.
Wat aardig dropneusje! Inmiddels ben ik in het bezit ve kruidvat kaartje, ik kon er 1 overnemen van een collega. Maar welke geldigheid heeft jouw kaartje?
Tot eind oktober. Is ook doordeweeks geldig buiten de spitsuren. Kon ze alleen per twee kopen maar heb er maar 1 nodig...
quote:Shenandoah schreef op 07 oktober 2013 @ 20:13:

Leuk die lief kledingsetjes, dat merk is echt duur!

Ik koop ook vaak bij het kruidvat speelgoed in de aanbieding. Heb een bak waar ik dat dan in bewaar, en als ik een kadootje nodig heb voor een kinderverjaardag vis ik er weer wat uit.

Laatst voor een kraamvisite een luiertaart gemaakt. rammelaar/bijtring/badboekje erbij en een uit de aanbieding gekochte zwitsal billendoekjes pakket en je hebt een heel leuk en betaalbaar kado (was inclusief lint e.d en het pak luiers 10 euro kwijt)

Ja klopt, zat vol verbazing te kijken wat ze kwamen brengen. Hou er ook van om mensen blij te maken met een kleinigheidje. Een vriendin van me heeft twee meiden dus dat kwam mooi uit. Die kan het goed gebruiken. Toen kwamen ze nog het jongensspul brengen. Een nieuwe collega van me heeft net een baby gekregen, dus meteen wat voor hem meegenomen. Hij was er ontzettend blij mee

Haha zelfs het kattenvoer had ik voor een andere vriendin ingekocht hehe.

Drie mensen blij voor 5,50 :D

Overigens is het aaltijd verstandig om speelgoed, kerstkaarten e.d. In te kopen net na de feestdagen in de uitverkoop. Het blijft toch wel leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven