Tips Williamsburg, New York

08-10-2013 17:09 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week is het zo ver, ik ga naar New York! Ik heb gelezen dat Williamsburg een hippe wijk is en daarmee leuk om een dagje te zijn. Maar om van het daar ' zijn' niet te vervallen in ' dwalen' ben ik benieuwd of iemand concrete tips heeft voor de buurt. Mag op allerlei gebied zijn: welke straten zijn leuk, wat zijn leuke winkels, lekker eten, goede koffie etc.

Alvast dank!
Volgens mij zit er een brouwerij daar waar je een tour kan doen.

Uiteindelijk zijn wij er niet geweest in dat stuk Brooklyn omdat we de rest amper gezien kregen maar had er wel wat over gelezen.

Geloof dat er ook best leuke restaurants zitten.

Aan mij heb je dus niks
Haha, ik ga proberen een deel 'rest' te negeren. Gewoon alsof het niet bestaat :-)
Ik heb via Viator een fiets en brunchtocht gedaan door Brooklyn, dat was erg leuk en leer je heel Brooklyn wat beter kennen.

Kun je gewoon via internet boeken en betalen. Op zaterdag is er Smorgasburg in het State Park, dat zijn kraamojes met eten van tientallen kleine zaakjes. Was ook heel leuk!
Tips van de locals: http://www.spottedbylocals.com/newyork/map/
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Ga je voor de eerste keer eigenlijk?Wij zijn 1 dag naar Brooklyn geweest en over de brug terug gelopen en de rest hebben we op Manhattan doorgebracht.

Ik zou zeker ergens een fietstocht proberen in te plannen,de laatste tijd vaste prik voor ons tijdens een stedentrip je ziet ontzettend veel.
Ook veel tips te vinden via deze links: http://bit.ly/18NnaxH
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
En als je naar Brooklyn gaat moet je ook even naar Prospekt Park! Dat is van dezelfde architect als dat Central Park is.
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Dank voor jullie tips! Ik ga ermee aan de slag. Het is mijn eerste keer New York en ben de dagen aan het aftellen.
Misschien weet iemand op het algemene NY topic nog iets? http://mobiel.viva.nl/forum/list_messag ... #m15193465
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Gaaf hoor,veel plezier. Kijk inderdaad ook in het andere topic voor tips!
Het was super in New York!

Terugkoppeling op Williamsburg:

- aanrader, gezellig, ontspannen

- anders winkelen dan Manhattan

- Bedford avenue, Berry street en Wythe street zijn de leukste straten (ook in de verbindende straten zijn leuke winkels te vinden)

- tweedehands winkel beacon's closet
Fijn zo!
[....]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2013 19:21
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven