Ik ben mn bril kwijt.

10-10-2013 15:46 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Had ik dus pas een nieuwe bril, helemaal super, want autorijden ging zo een stuk lekkerder. Nu moet ik morgen een stuk rijden en kan ik mijn bril nergens vinden. Ik snap er niks van. Dinsdag had ik hem nog.

Moest het even kwijt en mocht iemand zoektips hebben dan zijn deze uiteraard welkom.
Cum non tum age
Dat is balen!

Toen mijn dochter haar bril kwijt was lag hij op de grond in haar kamer, achter de deur.

Op gekke, niet te verwachten plekken zoeken misschien?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
N.a.v. je vorige topic over brillen, ben ik toch wel nieuwsgierig. Had je die bij een dure opticien gekocht of een goedkopere keten?

Waar doe je je bril normaal gesproken af? Is ie van je nachtkastje gevallen?
ligt hij niet in de auto?
Mijn moeder zei altijd dat ik moest zeggen: heilige Antonius, goede vriend, maar dat ik mijn * vind. In jou geval dus bril. En dan heel vaak achter elkaar en dan naar de plekken gaan die in je op komen. Het heeft mij weleens geholpen, of misschien was dat gewoon toeval haha
Ik heb achter de deur in de slaapkamer gekeken (tja, je weet nooit he), maar niks.

Ik heb de bril bij Specsavers gekocht. Of beter, ik heb er 2 gekocht (2e gratis), 1 leesbril en 1 voor in de auto enzo. Ik heb niet naar de prijs van het montuur gekeken, want vond het toch al zo moeilijk om iets te vinden dat ik enigszins oke vond, dus heb een duurdere van Tommy Hilfiger gekocht.

Ik draag de bril vnl. in de auto. Heb daar al gekeken, maar daar ligt hij niet.
Cum non tum age
Uhm....op je hoofd misschien?

Oh nee, dinsdag is al 2 dagen geleden........
Kijk eens in de tas die je dinsdag mee had, kam de badkamer uit, waar heb je je boodschappen gelaten, enz.

(ik heb mijn portemonnee wel eens in de koelkast opgeborgen.. )
Bij de autosleutels!
Waar ben je geweest dinsdag? Kan hij niet op je werk liggen of bij iemand waar je langs bent geweest? Een winkel/tankstation?
The time is now
Onder je autostoel.

In de keukenkastjes (koelkast?)

Onder de bank

In je rommella

In een jaszak

Achter een kast

?
Meestal vind ik hem terug als ik ga zitten.. (krak)
Ik moest dinsdag ergens naartoe, weet zeker dat ik hem toen in mijn tas had. Daarna ben ik met een vriend nog iets gaan drinken, heb hem de hele tijd niet op gehad. Ik moest dinsdag wel iets ophalen dat ik nog achterin de auto heb staan. Kan me niet voorstellen dat het daar in zit, maar zal nog even kijken.

Ik ga nu de badkamer doorzoeken.
Cum non tum age
Wat had je mee in de auto en wat heb je daarmee gedaan?

Autosleutels (in rondom sleutelplek zoeken)

Jas (in zakken/bij kapstok zoeken)

Papierwerk (in/onder je bureau zoeken)

Boodschappen (in het kastje naast de couscous)

Etc etc.

en bij je sokken want daar heb ik de mijne eens teruggevonden (op het sokkenmandje)
Uit je tas gevallen, en ligt dan nu op de vloer in de auto/achterbak ?
Ik vond de ds van mijn dochter in de gereedschapsbak. Die is minstens een half jaar zoek geweest.

Een boek van de bieb heb ik moeten kopen omdat het kwijt was en dat vond ik achter de televisie.

Mijn bril in mijn kledingkast op een plank.

Bedenk waar die bril echt niet kan liggen en kijk daar
Het Viva forum is papaja.
Die vriend heeft 'm gestolen!

(grapje)
Niet in kier van de bank of een stoel tussen rugleuning of armleuning? Achter fruitschaal, in koelkast, aanrechtkastje, andere handtas? Kelderplank? Heb je hem wel voor het laatst in huis gehad? Tussen matras en muur? Ik vond ooit eens mijn portemonnee terug in de kast tussen de handdoeken.
No, is ie gechipt?
Ik heb mn auto net doorzocht, niks hoor. Meteen de tassen eruit gehaald van dinsdag, ook niks.

Badkamer ook doorzocht, niks. Ladekast in de slaapkamer (waarom?), niks.
Cum non tum age
Balen zeg. Is de hond er niet mee op sjouw gegaan?
Ergens bovenop gelegd waar je 'm niet meteen ziet? Kapstok/koelkast/oid
In de kofferbak, bij de opgeborgen papieren op het bureau, op het aanrecht, in de schuur, jaszak, .....

(Ben regelmatig sleutels etc kwijt, soms in de schuur omdat ik daar nog een verblik moest opruimen, achter de tv geen idee waarom. Mijn bril soms in de boekenkast (geen leesbril). Portemonnee in de vriezer).

Echt even letterlijk alle plekjes bij langs lopen zo vind ik de boel meestal weer.
Doe ik niet aan....
quote:jsv schreef op 10 oktober 2013 @ 16:36:

In de kofferbak, bij de opgeborgen papieren op het bureau, op het aanrecht, in de schuur, jaszak, .....

(Ben regelmatig sleutels etc kwijt, soms in de schuur omdat ik daar nog een verblik moest opruimen, achter de tv geen idee waarom. Mijn bril soms in de boekenkast (geen leesbril). Portemonnee in de vriezer).

Echt even letterlijk alle plekjes bij langs lopen zo vind ik de boel meestal weer.

Kofferbak gecheckt, bij de papieren gecheckt, heb geen schuur, achter de tv kan niet, die hang aan de muur. Heb de koelkast en vriezer al gecheckt.

Cum non tum age
Zijvakje in je tas gemist? In de WC misschien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven