Ik ben mn bril kwijt.
donderdag 10 oktober 2013 om 15:46
Had ik dus pas een nieuwe bril, helemaal super, want autorijden ging zo een stuk lekkerder. Nu moet ik morgen een stuk rijden en kan ik mijn bril nergens vinden. Ik snap er niks van. Dinsdag had ik hem nog.
Moest het even kwijt en mocht iemand zoektips hebben dan zijn deze uiteraard welkom.
Moest het even kwijt en mocht iemand zoektips hebben dan zijn deze uiteraard welkom.
Cum non tum age
donderdag 10 oktober 2013 om 15:50
donderdag 10 oktober 2013 om 15:53
Ik heb achter de deur in de slaapkamer gekeken (tja, je weet nooit he), maar niks.
Ik heb de bril bij Specsavers gekocht. Of beter, ik heb er 2 gekocht (2e gratis), 1 leesbril en 1 voor in de auto enzo. Ik heb niet naar de prijs van het montuur gekeken, want vond het toch al zo moeilijk om iets te vinden dat ik enigszins oke vond, dus heb een duurdere van Tommy Hilfiger gekocht.
Ik draag de bril vnl. in de auto. Heb daar al gekeken, maar daar ligt hij niet.
Ik heb de bril bij Specsavers gekocht. Of beter, ik heb er 2 gekocht (2e gratis), 1 leesbril en 1 voor in de auto enzo. Ik heb niet naar de prijs van het montuur gekeken, want vond het toch al zo moeilijk om iets te vinden dat ik enigszins oke vond, dus heb een duurdere van Tommy Hilfiger gekocht.
Ik draag de bril vnl. in de auto. Heb daar al gekeken, maar daar ligt hij niet.
Cum non tum age
donderdag 10 oktober 2013 om 16:06
Ik moest dinsdag ergens naartoe, weet zeker dat ik hem toen in mijn tas had. Daarna ben ik met een vriend nog iets gaan drinken, heb hem de hele tijd niet op gehad. Ik moest dinsdag wel iets ophalen dat ik nog achterin de auto heb staan. Kan me niet voorstellen dat het daar in zit, maar zal nog even kijken.
Ik ga nu de badkamer doorzoeken.
Ik ga nu de badkamer doorzoeken.
Cum non tum age
donderdag 10 oktober 2013 om 16:07
Wat had je mee in de auto en wat heb je daarmee gedaan?
Autosleutels (in rondom sleutelplek zoeken)
Jas (in zakken/bij kapstok zoeken)
Papierwerk (in/onder je bureau zoeken)
Boodschappen (in het kastje naast de couscous)
Etc etc.
en bij je sokken want daar heb ik de mijne eens teruggevonden (op het sokkenmandje)
Autosleutels (in rondom sleutelplek zoeken)
Jas (in zakken/bij kapstok zoeken)
Papierwerk (in/onder je bureau zoeken)
Boodschappen (in het kastje naast de couscous)
Etc etc.
en bij je sokken want daar heb ik de mijne eens teruggevonden (op het sokkenmandje)
donderdag 10 oktober 2013 om 16:12
Ik vond de ds van mijn dochter in de gereedschapsbak. Die is minstens een half jaar zoek geweest.
Een boek van de bieb heb ik moeten kopen omdat het kwijt was en dat vond ik achter de televisie.
Mijn bril in mijn kledingkast op een plank.
Bedenk waar die bril echt niet kan liggen en kijk daar
Een boek van de bieb heb ik moeten kopen omdat het kwijt was en dat vond ik achter de televisie.
Mijn bril in mijn kledingkast op een plank.
Bedenk waar die bril echt niet kan liggen en kijk daar
Het Viva forum is papaja.
donderdag 10 oktober 2013 om 16:15
donderdag 10 oktober 2013 om 16:36
In de kofferbak, bij de opgeborgen papieren op het bureau, op het aanrecht, in de schuur, jaszak, .....
(Ben regelmatig sleutels etc kwijt, soms in de schuur omdat ik daar nog een verblik moest opruimen, achter de tv geen idee waarom. Mijn bril soms in de boekenkast (geen leesbril). Portemonnee in de vriezer).
Echt even letterlijk alle plekjes bij langs lopen zo vind ik de boel meestal weer.
(Ben regelmatig sleutels etc kwijt, soms in de schuur omdat ik daar nog een verblik moest opruimen, achter de tv geen idee waarom. Mijn bril soms in de boekenkast (geen leesbril). Portemonnee in de vriezer).
Echt even letterlijk alle plekjes bij langs lopen zo vind ik de boel meestal weer.
Doe ik niet aan....
donderdag 10 oktober 2013 om 16:43
quote:jsv schreef op 10 oktober 2013 @ 16:36:
In de kofferbak, bij de opgeborgen papieren op het bureau, op het aanrecht, in de schuur, jaszak, .....
Kofferbak gecheckt, bij de papieren gecheckt, heb geen schuur, achter de tv kan niet, die hang aan de muur. Heb de koelkast en vriezer al gecheckt.
Kofferbak gecheckt, bij de papieren gecheckt, heb geen schuur, achter de tv kan niet, die hang aan de muur. Heb de koelkast en vriezer al gecheckt.
Cum non tum age