* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
Goedenavond saam,

Ben ik ook weer eens Batterij vd laptop is bijna leeg, dus even in sneltreinvaart

Jane, wat super dat jullie zo'n mooi feest hebben gehad. Had je ook al even gesproken op de dag zelf, leuk hoor! En wat een gave foto's op je hyves! Je ziet haar echt genieten, echt prachtig.. *brokje in keel*

Ik durf zo'n grote party niet aan, volgende week hebben we een paar mensen uitgenodigd en zondag komen er nog een paar. Noot was al erg van slag op mijn eigen verjaardag (ruim 30 mensen) dus leek me niet zo'n goed idee.

Binnenkort wel ff afspreken om nog gezellig taartje te eten, ok?

Veel plezier dit weekend trouwens!

UM, fijne vakantie, hopelijk kan je lekker even helemaal ontspannen en je hoofd leegmaken.

Metis, jeetje, wat een grote meid is Eva al zeg, dat ze al zo goed kan kletsen! Wauw, echt heel erg leuk! (beetje jaloers )

Klinkt als een leuk feestje! (jouw verhaal stond er nog niet toen ik dit tikte, zag het zondag pas)

Je bent er al uit wb de slaapzak, wij leggen ons mannetje ook gewoon zonder instoppen in bed, als het wat kouder is, doe ik het wel, maar moet ik hem altijd opnieuw toedekken zodra hij slaapt. Terugdraaien doe ik niet, want dan wordt ie standaard wakker en is het brullen. (Had laatst trouwens de schrik van mijn leven toen ik na een paar minuten mopperen ging kijken en hij de deken over zijn hoofd had getrokken, had ik over de rand van het bed laten hangen, stom stom stom. Gelukkig katoenen deken, maar hij had wel een flink zweethoofd, pfff, echt schrikken )

Tinok, pfff, moeilijk zeg, om je kleine man zoveel te moeten missen. Ik vind het echt heel knap van je dat je volhoudt en ben het met Jane eens, beter nu dan straks, want nu is hij er zich nog wat minder van bewust. En het geeft je hopelijk wat meer rust te weten dat dit straks allemaal achter de rug is! Succes hoor!

Peetje, goh, lekker of niet, het rijk voor je alleen? Het wordt denk ik ook tijd dat Noot voor het eerst een keertje gaat logeren.. (denk ik, hihi)

Fijn dat bij jou je cyclus weer op gang is gekomen. Hier nog niks.. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt, we zitten inmiddels nog op 2 voedingen (ochtend en avond). Ik weet nog niet wanneer ik ze zal gaan afbouwen, vind het wel heel knus en hoef niet meer te kolven, dus dat scheelt al een boel.

Marianne, ook al losse stapjes voor Zoe, ik zit met verbazing te lezen, wat lopen de meeste kindjes al goed!

Hier nog niet hoor, alleen nog aan de hand, welke hij overigens zomaar loslaat, dus bang is ie niet.. Ach, we wachten rustig af, hij is opeens toch ook aan het kruipen geslagen, dus het kan verkeren!

Marit, fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad en dat het met Ilse zo goed gaat. Lijkt me ook erg zwaar zo'n kleintje en een steeds zwaardere buik, kan je haar af en toe eigenlijk uitbesteden?

DD, wat leuk dat jullie lekker weg gaan met Jayda's verjaardag. Groot gelijk! Nog geshopt voor een fiets? Laatst ook voor het eerst gefietst hier, hij vindt het super, maar zakt nog wel een beetje scheef in het stoeltje, herkennen anderen dit?

Iemand vroeg zich af of alleen de dames zo pittig reageren, hier valt het nog wel mee. Meneer kan wel een prima staaltje acteerwerk opvoeren als hij op de grond moet zitten/liggen als hij dat niet wil, luier verschonen kan af en toe dramatisch zijn (of hij het aankleedkussen associeert met naar bed gebracht worden??) en als ik "nee" zeg als hij aan de plant wil plukken kijkt ie eerst beteuterd om vervolgens zijn hoofd in zijn nek te gooien en hard te jengelen.. Haha, ik moet me dan altijd even omdraaien hoor! Wat dat betreft ben ik echt een superwatje, dus dat wordt nog wat..

Batterijlampje begint te knipperen, even snel dit posten!
anoniem_33092 wijzigde dit bericht op 15-06-2008 11:12
Reden: aanvullinkje
% gewijzigd
OK, hij staat! Ben moe en moet nog even kolven (avondvoeding overgeslagen omdat ik reunie vd basisschool had) dus ik ga ervandoor!

Fijne vaderdag allemaal morgen!

Hebben jullie nog speciale dingen? Kleine boef heeft alleen zijn knutsel te geven, erg slecht van mij, maar we gaan binnenkort samen gewoon iets leuks doen..
anoniem_33092 wijzigde dit bericht op 14-06-2008 23:12
Reden: naam veranderd
% gewijzigd
hoi metis, zo te lezen was gisteren een superdag.

als nog eva gefeliciteerd

groetjes marianne en een knuffel van zoë

Metis, van harte gefeliciteerd met je grote kleine meid !

Metis, vandaag dan echt, gefeliciteerd met Eva!!

Hoera hoera Metis, gefeliciteerd met Eva vandaag!!!

Een hele fijne dag gewenst met z'n 3tjes vandaag (toch?) en veel

plezier!

Goh zeg, het is me zomaar gelukt een plaatje toe te voegen.

Het wordt nog wel eens wat met mij....

Ik denk dat wij met de verjaardag van Femke toch ook maar een aantal vrienden met kinderen uitnodigen. Niet zoveel, maar 't is toch wel leuk om er een "echt" feestje van te maken denk ik bij nader inzien...

Ik ben al druk aan het oefenen met hiep hiep hoera en dan haar handjes in de lucht te doen, maar ze doet nog niet mee. Wordt wel helemaal wild. Ach ja, ze heeft nog 5,5 week...
.
Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is EVA.

Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad vandaag met je ouders en dat je maar heel veel cadeautjes hebt mogen krijgen.

Liefs Tinok, Tinok-man en Guy
Eva, van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!!!! Dat je maar een lieve grote meid mag worden!..

Metis en M. ook voor jullie natuurlijk gefeliciteerd.

XXX DD & Jayda
Dank jullie wel allemaal.

Was echt hele leuke dag. 's Morgens lekker uitgebreid ontbeten en de cadeautjes aan Eva gegeven. Daarna heeft Eva aan M zijn kaart en cadeau gegeven. Hele uitwisseling van cadeaus dus.

Na het ontbijten ging ze gelijk met de nieuwe cadeaus spelen, alles is erg in de smaak gevallen. 's Middags was het niet echt prettig weer hier dus zijn we 's avonds na het eten nog even naar de speeltuin geweest. Kinderboerderij ging dus niet door, dat was wel jammer.

Heb toch een andere traktatie gemaakt voor op de opvang. Rozijntjes ingepakt als toffee met op elke "toffee" een kaartje waarop, Hoera! Eva 1 jaar, staat en een ballon op elke toffee geplakt. Voor de leidsters een cake gedaan.

Op de opvang had Eva voor vaderdag een enveloppendoosje gemaakt. Een blauwe doos die je open kunt klappen, aan de binnenkant van de klep is een foto van Eva geplakt. In het doosje zitten lege enveloppen dus vandaar de conclusie enveloppendoosje Heel leuke knutsel dus.

Voor de liefhebbers: foto's staan al op hyves.
Metis, wat een leuke verjaardag heb je gehad !

Eva is flinke verwend zeg, jeutje.... wat een boel kadoos. En leuk kadoos (die buggy vind ik leuk).

En wat een mooie kinderstoel heeft Eva. I love Eva's staartje, zo eentje heeft Laura ongeveer ook, hihi.

Marit, welcome back !

Balen dat het weer niet mee zat tijdens de vakantie, Niet echt getroffen dus. Maar wel een grote Ilse: morgen 1 jaar, jaaaaaa. Nog 1 avond een baby en dan een grote dreumes (en straks grote zus).

Lekker weer gewerkt vandaag? (dat snap ik wel hoor, dat denk ik ook altijd op maandag *bloos*.

Zonnetje, wat een gezellig verhaal van jou. Tuurlijk gaan we binnenkort nog een taartje eten. Als jij Noot z'n verjaardagsdrukte achter de rug hebt (nog 5 nachtjes slapen....). Ik was vanmorgen bij je in de buurt, want Jane-man heeft zijn 'nieuwe' auto opgehaald uit een nabij gelegen dorp.

Wij hebben een gezellig weekendje gehad, al zat het weer niet echt mee, helaas. Dus veel binnen geweest met de open haard zelfs aan. Maar wel heel leuk gehad.

Alleen: Laura op de kamer 's nachts is helemaal niks. We konden er allebei niet van slapen ! Ze kreunt, smakt (van het duimen), en huilt in haar slaap: om gèk van te worden. En ik durfde me zelf niet om te draaien, omdat zij daar weer op reageerde, zucht.... We wisten even weer waarom we haar 1 week na de geboorte op haar eigen kamertje zetten. We hebben zaterdagnacht allebei maar een paar uurtjes geslapen.... Maar goed, dat slapen we deze week wel weer bij.

Daarover gesproken: ik duik m'n mandje in.

Morgenvroeg om 5.45 uur gaat 't wekkertje weer (whaaaaa).

XXX
What matters most is how you see yourself
Hey Jane, was je weer hier in de buurt? Dacht dat jullie de auto al hadden of was dat alleen proefrijden?

Leuk weekend gehad dus, goedzo! Lijkt me ook weer flink wennen om met Laura op 1 kamer te slapen! Komende dagen dus even flink bijslapen.

Metis, lekker daggie gister dus. Leuk idee van de traktatie! Ik wilde ook rozijntjes trakteren, maar wist nog niet hoe ik het aan zou kleden, dus als je t niet erg vind, pik ik je idee (misschien)

Slaap lekker allemaal!

Marit, alles klaar voor the big day?
Metis, superleuke foto's trouwens! Gosje, dat staartje, echt cute! En die taart vond ik ook erg mooi! Ze heeft er lekker van gesmuld he? En hiep hiep hoera zingen, bijzonder allemaal hoor..

Mijn vriend heeft vandaag een 'kinderslagroomtaart' besteld, met Nootje 1 jaar erop. Ben benieuwd..

Verder ben ik nog een beetje aan het denken wat ik in huis moet halen. Mijn collega bood me al van allerlei spulletjes aan (Bob de Bouwer tafelkleed, snoepzakjes enz) maar dat vind ik nu nog een beetje veel van het goede, eerlijk gezegd Weet ik later helemaaaal niet meer wat ik allemaal moet verzinnen.
Gefeliciteerd Ilse, met je eerste verjaardag!!

Marit en man, gefeliciteerd met jullie grote meid!

Een hele fijne dag vandaag!
My God, wat heb ik weer een hoop gemist. Vandaag terug van vakantie en vlak voor de vakantie al niet zo mee bijgehouden vrees is. De eerste kindjes zijn al weer jarig geweest en met mij is een andere vakantieganger ook al weer thuis (als ik het goed begrijp Metis). Even kort een ego-berichtje dan, sorry.

Super vakantie gehad, heerlijk weer (eerste week 25-30 graden, tweede week rond de 20 graden en ja, we zaten in Zweden). Schitterende locatie aan een meertje en met een bos achter het huis. Zwarte specht, zeldzame vlinders, bevers en elanden gezien, naast een hele sloot vogels al dan niet met jongen. Carlijn heeft het super gedaan, zowel op de heen als de terugweg. Ook op de locatie prima geslapen. We zijn in twee dagen heen en terug gereden met op heen en terugtocht telkens een overtocht op een nachtboot er tussen, op zich prima te doen; twee relatief korte dagen rijden. In die hut paste dan een kinderbedje. Carlijn heeft aan boord steeds prima geslapen, wij helaas bijna niet... we hadden bijkans een bootwerker naast ons liggen zo snurkt ze (begrijp dus precies wat je bedoeld Jane). Tja wat er is verder nog te melden, gewoon een super vakantie.

Ik duik nu snel m'n bed in, proberen nog wat slaap in te halen (al is het eigenlijk al weer te laat geworden)

van harte gefeliciteerd aan al die kindjes die al een jaar geworden zijn.
.
.
.
Lieve Ilse,

Gefeliciteerd met je 1e verjaardag!

Een hele fijne dag alledrie!

Hoera, Eva en Ilse zijn 1 geworden!

Gefeliciteerd

jippie !

mooi weer op een feestelijke dag !

nog wel geen feest oid vandaag, maar wel gezellig een dagje met z'n drietjes.

Ilse heeft zich erg vermaakt met het openmaken van de kaarten! Dank jullie wel !

In het bijzonder nog een compliment aan Punkertje! Super joh !!

Die gaat het plakboek in

ik vond dat ik vanmiddag de rustige tijd van het slaapje maar aan moest grijpen weer foto's in te plakken van het eerste jaar... tot mijn schrik bleek ik al bij: week 4 te zijn !

Vin heel nuchter: nog 48 te gaan.

De lijm blijkt trouwens op, dat verklaart misschien ook waarom ik niet verder ben gekomen?

Nouja, straks even lijm halen en nu vast gaan sorteren...

wil voor zaterdag het wel klaar hebben eigenlijk !

Kunnen daarna de verjaardagsfoto's er nog bij en dan ben ik weer bij!

Straks tenslotte nóg een album te doen

Jaaaa, hoeraaaaa!!!

Ilse is één jaar!!!!

Van harte gefeliciteerd!!!

Jippie ilse 1 jaar! gefeliciteerd!

groetjes marianne en een knuffel van zoë
sorry foto is weer groot uitgevallen.

zoë kan nu echt los lopen

ze gaat de hele kamer door. blijft ook rustig los staan.

vandaag hebben we de trouwringen gepast. ze worden nu gegraveerd met de datum en onze namen. het is echt een super dag.

ik ga nu moe op de bank hangen en lekker vroeg naar bed.

allemaal een dikke

groetjes marianne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven