Nierbekkenontsteking
vrijdag 11 oktober 2013 om 23:13
vrijdag 11 oktober 2013 om 23:20
vrijdag 11 oktober 2013 om 23:25
Auw, dat doet zo gemeen pijn! Ik voel met je mee, probeer een warme kruik op je rug, zo stil mogelijk liggen en als de AB niet aanslaat, terugbellen. Je zou binnen enkele dagen verbetering moeten voelen. Verder genoeg water drinken, uit een bidon gaat het beste, hoef je niet steeds overeind.
Sterkte.
Sterkte.
You know how I know? Because I reeaally think so!

vrijdag 11 oktober 2013 om 23:32
Ik weet helaas hoe het voelt, blegh.. Zo te horen ben je iig gewoon thuis (en niet in het ziekenhuis) en die keer dat ik nierbekkenontsteking had en niet naar het ziekenhuis hoefde, was het met de antibiotica wel heel snel over gelukkig!
Gewoon lekker in je bed gaan liggen en heerlijk slapen en zodra je je iets beter voelt, lekker boekje lezen of voor de tv gaan zitten niksen! Sterkte!!!!
Gewoon lekker in je bed gaan liggen en heerlijk slapen en zodra je je iets beter voelt, lekker boekje lezen of voor de tv gaan zitten niksen! Sterkte!!!!
vrijdag 11 oktober 2013 om 23:32
Dankjewel voor de fijne tips alvast! Ja ik ben dus pas net aan de goede antibiotica. Had eerst een ander maar die mocht niet baten en de kweek liet ook zien dat ik beter een ander kon gaan gebruiken...
Paar kostbare dagen met al heel veel pijn...
Kruik ga ik sowieso proberen! En verder drink ik minstens 20 glazen water per dag en neem ik cranberrysupplementen of doe ik citroensap door het water...
Paar kostbare dagen met al heel veel pijn...
Kruik ga ik sowieso proberen! En verder drink ik minstens 20 glazen water per dag en neem ik cranberrysupplementen of doe ik citroensap door het water...

vrijdag 11 oktober 2013 om 23:34

zaterdag 12 oktober 2013 om 00:00
Dankje trotter en mademoiselle!
Die diclofenac ga ik toch eens mijn dokter over bellen, paracetamol 1000mg p keer helpt eigenlijk niks...maar misschien wel in zetpil variant, ga ik ook achteraan...
Voorlopig slapeloos..gek word ik van die pijn.. Zitten staan liggen niks is goed. Iedere beweging doet zeer..
Koorts is niet constant maar komt in aanvallen...en dan voel ik gloeiendheet , maar heb ik het toch zo koud..
Die diclofenac ga ik toch eens mijn dokter over bellen, paracetamol 1000mg p keer helpt eigenlijk niks...maar misschien wel in zetpil variant, ga ik ook achteraan...
Voorlopig slapeloos..gek word ik van die pijn.. Zitten staan liggen niks is goed. Iedere beweging doet zeer..
Koorts is niet constant maar komt in aanvallen...en dan voel ik gloeiendheet , maar heb ik het toch zo koud..
zaterdag 12 oktober 2013 om 00:00
Nee, diclofenac is niet in de vrije verkoop met 100 mg. Wel in tabletten van 12,5 mg van Voltaren. Maar ga daar niet zelf mee rommelen, je moet er sowieso een maagbeschermer bij slikken. Beter kan je zorgen dat je je paracetamolspiegel op peil houdt, daar mag je om de zes à acht uur 1000 mg van hebben maximaal. Maar lees de bijsluiter goed, je wil niet nog meer sores nu. Bel anders de HAP voor advies.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zaterdag 12 oktober 2013 om 07:16
Sterkte TO. Heb het ook heel vaak gehad vanwege een afwijking aan mijn blaas/nieren. Anders dan pijnstillers, kruikje in je rug en een beetje opgekruld gaan liggen (maar dat doe je vanzelf wel vanwege de pijn vrees ik) en zoveel mogelijk slapen is er niet zoveel wat je zelf kunt doen. Het goede nieuws is dat als je de juste antibiotica hebt dat dan met een dag of 3 de allerergste pijn weg zou moeten zijn. Heel veel sterkte.

zaterdag 12 oktober 2013 om 08:21