Haar kleuren
zondag 13 oktober 2013 om 14:18
Dit weekend heb ik besloten dat ik iets anders wil met m'n haar. Het kapsel vind ik prima, dus nu denk ik aan een ander kleurtje. Maar.. permanent vind ik wat eng en ik het het idee dat er prima kleurspoelingen verkrijgbaar zijn.
Mijn vraag is dan ook: heeft iemand hier ervaring mee? En welke moet ik dan hebben? Van google word ik niet veel wijzer, ieder merk zegt natuurlijk dat zij de beste zijn.
Ik heb nu trouwens goudbruin met in de zon een wat rossige gloed. Ik wil graag een subtiele verandering en naar 'normaal' bruin, zonder de rode tint erdoor.
Mijn vraag is dan ook: heeft iemand hier ervaring mee? En welke moet ik dan hebben? Van google word ik niet veel wijzer, ieder merk zegt natuurlijk dat zij de beste zijn.
Ik heb nu trouwens goudbruin met in de zon een wat rossige gloed. Ik wil graag een subtiele verandering en naar 'normaal' bruin, zonder de rode tint erdoor.
zondag 13 oktober 2013 om 14:31
zondag 13 oktober 2013 om 18:34
Ik had een fel rode kleur van garnier, er stond permanent op het pakje maar er is nu na 3/4 jaar bijna niks meer van te zien. Dus permanent was het niet, mijn vriendin verft al jaren haar haar en heeft precies hetzelfde met de permanente kleuring van garnier.
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
zondag 13 oktober 2013 om 19:26
quote:irbaboon schreef op 13 oktober 2013 @ 18:34:
Ik had een fel rode kleur van garnier, er stond permanent op het pakje maar er is nu na 3/4 jaar bijna niks meer van te zien. Dus permanent was het niet, mijn vriendin verft al jaren haar haar en heeft precies hetzelfde met de permanente kleuring van garnier.Permanent is niet voor altijd hoor
Ik had een fel rode kleur van garnier, er stond permanent op het pakje maar er is nu na 3/4 jaar bijna niks meer van te zien. Dus permanent was het niet, mijn vriendin verft al jaren haar haar en heeft precies hetzelfde met de permanente kleuring van garnier.Permanent is niet voor altijd hoor