Napraten over twijfels

13-10-2013 16:16 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga er van uit dat hier gewoon over gesproken mag worden omdat in het modtopic zojuist volgende is gezegd:

"Dit is geen discussietopic, maar een mededelingentopic. Mocht je ergens over willen discussiëren, dan verzoeken we je vriendelijk om een eigen topic aan te maken."

Er zijn een aantal mensen die graag nog willen discussiëren over het feit dat iemand twijfel zaaide over iets dat veel mensen aan hun hart ging. In het modtopic kan dit niet, vandaar dit topic.
Mooie posts Shahla en Yasja.

Dit verhaal begon natuurlijk al met het verzoek of er een IM topic geopend kon worden. Daar werd in eerste instantie niet op gereageerd. Later werd er door de Mod gezegd: We komen er morgen op terug. Vervolgens was er na drie dagen nog geen reactie. Dit vond ik al bijzonder onzorgvuldig omgaan met zo'n precair onderwerp.

Wat er nu gebeurd, heb ik geen woorden voor. Wat een enorme incompetentie.
Ik blijf mij toch elke keer verbazen over het moderator beleid op viva
quote:gipsymom schreef op 13 oktober 2013 @ 17:57:

[...]

Hebben ze dan niet door gehad bij de mods, dat heir mensen mee gekwetst werden??? Je denkt toch na, als je zo massaal reacties krijgt???

Tuurlijk hadden ze dat wel door. Die posts in het mod topic zullen er niet om gelogen hebben qua inhoud. Zeker niet nadat CM een bericht postte dat vetplant dat gewoon allemaal had mogen zeggen.

Who cares dat de schoonzus speciaal online kwam om haar gekwetste gevoelens erover kenbaar te maken. Dat deed er blijkbaar niet toe.

Weeg dat af tegen hun acties bij elke wanklank over het beleid post en ze hadden een hoop te verwijderen. Het is natuurlijk veel belangrijker even je autoriteit te laten klinken, want off topic gaan in het mod topic is natuurlijk een misdrijf van jewelste. Je zou bijna de inhoud van je maag in de wc pot pleuren bij zoveel walgelijke belachelijkheid.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:Ephina schreef op 13 oktober 2013 @ 17:55:

Echt, mijn mond valt open. What the hell is er gebeurd. T'is (iig qua mod beleid) een deja vu van hier tot verder dan Tokyo.Bedoel je soms Noord-Korea?
I am surrounded by morons
quote:Twisted schreef op 13 oktober 2013 @ 18:06:

[...]

Bedoel je soms Noord-Korea?
quote:Lughnasadh schreef op 13 oktober 2013 @ 18:00:

[...]

dat Vetplant blijkbaar exclusievere rechten heeft dan de gemiddelde forummer. Dat denk ik niet. Ik denk gewoon dat het ligt aan het kromme beleid wat ze hier hanteren. Dan krijg je dit soort onlogische excessen.
quote:Ephina schreef op 13 oktober 2013 @ 18:10:

[...]

[img]http://beforeitsnews.com/mediadrop/uplo ... af5efd.jpg[/img]Gaaf om als ava te nemen. Collectief.
Wat een walchelijk vertoon van machtsmisbruik.

Ik ben gewoon verbijsterd.

Ik heb nog nooit zulk slecht moderatorschap gezien als hier en ik heb toch op grote communities rond 'gelopen'.

Onder het mom van vrijheid van meningsuiting mag je kennelijk wel nabestaanden schofferen, maar als je daar iets over wil zeggen, bestaat die vrijheid opeens niet.

Ik vind het te bizar voor woorden.
Ik heb geen behoefte om me inhoudelijk in de discussie te mengen. Maar alsjeblieft, stop met die toespelingen op een dictatuur. De invloed van een echte dictatuur op iemands leven is van een totaal andere orde dan de invloed van het Vivaforum op iemands leven!
quote:scriptum schreef op 13 oktober 2013 @ 18:15:

[...]

Gaaf om als ava te nemen. Collectief.Wat mij betreft start. Ik maak wel ff een versie die goed past.
Eens met Norah.

Niet dat het de mods zal interesseren, maar ik kom vanaf nu niet meer op Viva. Ik vind het zo schandalig en misselijkmakend wat er over Isabon is geschreven en de reacties van de mod op deze walchelijkheid (vrije mening? My ass!), dat ik niets meer met Viva te maken wil hebben.
quote:scriptum schreef op 13 oktober 2013 @ 18:15:

[...]

Gaaf om als ava te nemen. Collectief.Ik ben nog iets te gehecht aan mijn zelf in elkaar geknutselde huidige avatar.
quote:Rifkaa schreef op 13 oktober 2013 @ 18:18:

Ik heb geen behoefte om me inhoudelijk in de discussie te mengen. Maar alsjeblieft, stop met die toespelingen op een dictatuur. De invloed van een echte dictatuur op iemands leven is van een totaal andere orde dan de invloed van het Vivaforum op iemands leven!

Dat weten we allemaal, maar er is wel degelijk een link.

Dictaturen hebben ook de neiging iedereen die iets daarover wil zeggen de mond te snoeren. Je kunt niet ontkennen dat er wel een raakvlakje is.
Ik verander morgen ava + motto
quote:Ephina schreef op 13 oktober 2013 @ 18:25:

[afbeelding]Heeft hij het mutsje van Cartman (Southpark) op?
Volgens mij is het erg eenvoudig:

1) de moderators zijn de baas

2) iedereen mag zeggen wat-ie wil

3) omdat de accounts anoniem zijn, heeft elke post van elke forummer hetzelfde waarheidsgehalte

Geen rocket-science, lijkt me.
In het echt ben ik 2 kilo zwaarder dan dat ik hier op het forum ooit zal vermelden. Jullie zullen er nooit achterkomen.

Of misschien lieg ik nu wel.

Deze post haal ik zometeen weg wegens praaivussie, trouwens.
quote:Geroldine schreef op 13 oktober 2013 @ 18:37:

[...]

Heeft hij het mutsje van Cartman (Southpark) op? Yes; http://www.youtube.com/watch?v=gx4jn77VKlQ
Forummen is op basis van vertrouwen en een beetje helder inzicht. We zijn allemaal volwassen mensen en ik snap dan ook niet dat één en ander zo vreselijk uit de hand kan lopen en eerlijkheidshalve vraag ik me ook af in welke leeftijdscategorie de (junior)mods zich bevinden, want wat er allemaal gebeurt is bepaald niet volwassen te noemen, waardoor de uitlating dat we allemaal volwassen mensen zijn gelijk op losse schroeven komt te staan en het aldus helemaal onbegrijpelijk wordt.

In ieder geval, erg jammer allemaal.
eens met armand

en die twee kilo lieg je
quote:Amand schreef op zondag 13 oktober 2013 18:42 In het echt ben ik 2 kilo zwaarder dan dat ik hier op het forum ooit zal vermelden. Jullie zullen er nooit achterkomen.

Deze post haal ik zometeen weg wegens praaivussie, trouwens. Grappig
quote:Amand schreef op 13 oktober 2013 @ 18:42:

In het echt ben ik 2 kilo zwaarder dan dat ik hier op het forum ooit zal vermelden. Jullie zullen er nooit achterkomen.

Deze post haal ik zometeen weg wegens praaivussie, trouwens.Dat zou inderdaad kunnen en dat zou een vreselijke gebakken peer zijn.
Wanneer je niet begrijpt wat een anoniem forum is en/of niet wil accepteren dat een ander er de regels bepaalt, zou je je kunnen afvragen of je niet beter candy-crush kunt gaan spelen.

En het is 5 kilo, ja.
quote:Ephina schreef op 13 oktober 2013 @ 18:44:

[...]

Yes; http://www.youtube.com/watch?v=gx4jn77VKlQLeuk, I Cartman!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven