Napraten over twijfels

13-10-2013 16:16 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga er van uit dat hier gewoon over gesproken mag worden omdat in het modtopic zojuist volgende is gezegd:

"Dit is geen discussietopic, maar een mededelingentopic. Mocht je ergens over willen discussiëren, dan verzoeken we je vriendelijk om een eigen topic aan te maken."

Er zijn een aantal mensen die graag nog willen discussiëren over het feit dat iemand twijfel zaaide over iets dat veel mensen aan hun hart ging. In het modtopic kan dit niet, vandaar dit topic.
Tot zover de vrijheid van meningsuiting dus.. stom kop in t zand steken beleid..
quote:Jibba schreef op 13 oktober 2013 @ 16:36:

Hey Luna, missed you

(of mag dat niet hier?)

Missed you too. Enerverende tijden.
Dat zullen de adverteerders leuk vinden, dat ze hier zo goed aan klantenbinding doen.
quote:Jibba schreef op 13 oktober 2013 @ 16:24:

[...]

Ja dus.

Ik ben even in het buitenland en las het Mod topic (nou ja, las: ik zag al die weggehaalde posts) en vroeg me af wat er aan de hand was.

Mag blijkbaar niet.

.Nee daar krijg je een ban voor, logisch toch?
Ik heb laatst gemaild nadat er na staffen, staffen en nog eens staffen niet gereageerd werd. Kreeg ik zowaar een mail terug:

Ik moest staffen! Want anders konden ze het topic niet vinden.

Maar ik had in de mail al gezet dat ik tot in den treure had zitten staffen....
quote:lorrel schreef op 13 oktober 2013 @ 16:39:

[...]

Nee daar krijg je een ban voor, logisch toch?Nou ja, een ban heb ik (nog) niet maar het is toch echt van de ratten besnuffeld! Eerst in het Mod topic schrijven dat we dan maar een ander topic moeten openen en dat mijn topic dan binnen 3 min. weggehaald wordt.
Toch te belachelijk voor woorden dat voor zó'n precair onderwerp permabans worden uitgedeeld?

Het is zeker weer 'maar internet'?

Voor de Community Manager:

Dit IS dus een community. People die. They do.

En mensen zijn daar verdrietig over. Willen dit delen in hun community.

En als daar iemand door de porseleinkast komt lopen, is dat de verantwoordelijkheid van de Community Manager om dat in goede banen te leiden. Dat is hopeloos verkeerd gegaan.

En nu hebben er 4 mensen die hier iets van gezegd hebben een perma ban? Dat kan toch niet waar zijn?

Het is niet te laat om de bans terug te draaien.
quote:Jibba schreef op 13 oktober 2013 @ 16:41:

[...]

Nou ja, een ban heb ik (nog) niet maar het is toch echt van de ratten besnuffeld! Eerst in het Mod topic schrijven dat we dan maar een ander topic moeten openen en dat mijn topic dan binnen 3 min. weggehaald wordt.

Tsja, wees van harte welkom op het Vivaforum. Waar vrijheid van meningsuiting betekent dat je je klep moet houden. Tenzij je een vetplant bent blijkbaar.

Ik vroeg me op het modtopic ook al af of we ineens in Rusland beland waren en Poetin de oppermod.

[...]

Nou ja, een ban heb ik (nog) niet maar het is toch echt van de ratten besnuffeld! Eerst in het Mod topic schrijven dat we dan maar een ander topic moeten openen en dat mijn topic dan binnen 3 min. weggehaald wordt.Volgens mij waren het 3 sec.
I am surrounded by morons
Jezusmina, wat een achterlijk gedoe weer. Je zou denken dat het modereerbeleid went, maar vreemd genoeg is dat na al die jaren nog niet zo. Blegh.
quote:Lughnasadh schreef op 13 oktober 2013 @ 16:36:

[...]

En dan krijg je of nooit antwoord, of een belachelijk antwoord, of "ze hebben je mail niet ontvangen".

Er zijn inmiddels ook 4 permabannen uitgedeeld.

Wie zijn er gepermaband dan???

668, the neighbour of the Beast
Gek genoeg zijn een aantal van die gepermabanden nog nooit eerder geband of gewaarschuwd.

Wat een willekeur weer hier.

Misschien zien de Mods het niet helemaal helder, hebben ze soms een kater van het feestje van gisteravond (hier waren ze niet namelijk).
Inderdaad Marty, waarbij 2 van de 4 users nog nooit een waarschuwing of ook maar een ban hadden gehad.

Geen mail van de mods ook trouwens dus die 2 hebben geen idee waarom ze nu een perma hebben
Ho, mosterd
Wat lullig voor de gebanden.

[...]

Nou ja, een ban heb ik (nog) niet maar het is toch echt van de ratten besnuffeld! Eerst in het Mod topic schrijven dat we dan maar een ander topic moeten openen en dat mijn topic dan binnen 3 min. weggehaald wordt.Het is van de zotte.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Marels schreef op 13 oktober 2013 @ 16:45:

[...]

Die zitten bij de buren.

Een groot deel van de gebanden heeft geen mail gehad, 2 van de 4 perma's ook niet. En ook zomaar een permaban zonder eerst ook maar ooit een andere ban of waarschuwing te hebben gehad. Zomaar poef, perma.
Ondertussen al 23 bannen waarvan 5 permabannen zijn.
quote:Marels schreef op 13 oktober 2013 @ 16:45:

[...]

Je kunt beter vragen wie niet.
Sneu gedoe. Ik snap ook echt niet dat de Junior Mods, die hier dus gewoon meeschrijven, zich hiermee willen identificeren. Ondertussen met iedereen meebabbelen, en achter de schermen je keihard weggummen of bannen. Hypocriet gedoe. Bleh.
Ah, perma nummer 5 is een feit.
Ik nog niet. Ik ben altijd braaf.

Maar jeetje, wat belachelijk...

Alsof het niet triest genoeg is van Isabon :(
668, the neighbour of the Beast
Maar goed, iedereen die het rigide beleid, de minachting van de gebruikers en de ontzettend lompe manier waarop er met gevoelige zaken wordt omgesprongen zat is, er is een alternatief.
quote:Marels schreef op 13 oktober 2013 @ 16:54:

Alsof het niet triest genoeg is van Isabon :(Nou dat vind ik dus ook. Wat erg dat dit gebeurd en dat nabestaanden het misschien ook nog lezen en meekrijgen.
quote:Marels schreef op 13 oktober 2013 @ 16:54:

Alsof het niet triest genoeg is van Isabon :(

Tja.... inderdaad.

(ik ben het trouwens, met die zwart-witte kat die zo op de jouwe lijkt, uh leek bedoel ik )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven