"Grote" forumgebeurtenissen.

15-06-2008 14:39 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast grote forummers (qua kwantiteit dus, aantal jaren hier of aantal postings) is er misschien nog iets spannends om over terug te kijken: grote forumgebeurtenissen.

Ontmaskeringen, rellen, ruzies om niets, of gewoon ernstige zaken, ze zijn hier ook geweest. Wat maakte op jou grote indruk?

Voor mij op een iets heel serieus: Zoyla's zieke kind.

Wat bij jou?
Heette zij niet Saskia?
Ik ken alleen mannelijkemarco die het altijd opnam voor ly en ron. Of heette die anders?
ja sakia2007 was het ipv 2008
.
quote:ambrosia9 schreef op 15 juni 2008 @ 19:38:

Sorry Yasmijn ik ben het met de vorige posters eens: Voorbeeld is de Angel die in een topic iets aangaf, in een discussie kwam met de andere forummers en vervolgens onder een andere nick haar acties als Angel ging verdedigen, zij loopt nog steeds rond hoor! Geen ban gehad, terwijl iedere andere forummer die dubbelnickt in een topic wel een ban krijgt, zonder pardon!

Ok, het heeft te lang geduurd voordat dat daadwerkelijk opgelost was, maar de uiteindelijke oplossing vond ik toch niet zo raar.

In principe vindi k het logisch dat een engel kan dubbelnicken in een topic. Stel, topic A begint hartstikke gezellig, AngelX post onder haar normale nick 'Xxx' gezellig mee. Dan opeens loopt op een avond de boel gigantisch uit de hand. Forummer Yyy scheldt iedereen verrot, daar wordt bovenop gesprongen en sja, je hebt een rel. Het is dan niet zo gek dat Xxx snel uitlogt, onder AngelX weer inlogt en een einde aan de narigheden maakt.

Als Xxx zélf echter flink mee zou doen in de discussie en zichzelf lekker ondersteunt als AngelX, sja, dán maakt ze misbruik en is het logisch dat viva daar tegen optreedt. Cq, het halootje weer afneemt. Om dan dubbel gestraft te worden door ook nog eens een ban, lijkt me onnodig - je bent tenslotte al geen engel meer.
quote:lindy schreef op 15 juni 2008 @ 20:18:

Een vrolijker noot: de hoerende en snoerende politie agent uit Enschede.oeh, dat heb ik geloof ik gemist! Vertel!!
quote:lindy schreef op 15 juni 2008 @ 20:18:

Lees maar eens wat meer over die l*l die erachter zat, Livre. En zijn familie. Dan snap je mijn verbijstering hierover wel.

Een vrolijker noot: de hoerende en snoerende politie agent uit Enschede.

O sjesis, wat was dat lachen! En het was de wijkagent van mijn wijk en zijn kids zaten bij de mijne op school!

Na 2 postings had ik al in de gaten wie het was, ik heb in mijn broek gezeken van het lachen!
Geen bijzonderheden
.
quote:minny schreef op 15 juni 2008 @ 15:13:

Ja...Appeltje...die had een topic over eenzaamheid waar ik op meegepost heb.... :Appeltje heeft toch echt zelfmoord gepleegd?Iemand opende toen een topic dat ze op de begrafenis was geweest..
Die fietsenmaker en kroegbaas uit Moerdijk ? Jaaaaren geleden. Yasmijn weet het nog wel denk ik.

Het was iets met een affaire, 1 man 2 vriendinnen die elkaar toevallig hier op viva tegenkwamen ofzo

we gignen helemaal uitzoeken of die fietsenmaker enzo wel bestonden
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Kan iemand zich nog de affaire van Treinenmeisje met haar getrouwde machinist herinneren? Of is deze al genoemd en heb ik erover heen gelezen?

De hele NS smulde mee van dat topic! .

Van de verschillende gedaantes van Festen weet ik er nog eentje, Keliz.

Las net dat ze blijkbaar weer bezig is geweest.

Vroeg of laat begon zij altijd vreselijk te rellen, om later weer onder een andere nick op te duiken en dan begon het weer van voor af aan.

Hoefde dan ook niet diep in mijn geheugen graven om me haar te kunnen herinneren.

Nog meer memorabele forummers voor mij, de lichtonvlambare Suky! En natuurlijk Suuuus! Fijn om te lezen dat het goed gaat met haar.

De grootste forumgebeurtenis was voor mij de eerste keer dat ik FV ontmoette. De enige forummer die ik IRL ken en die ik inmiddels een echte vriendin mag noemen!
quote:quadesh schreef op 15 juni 2008 @ 19:44:

[...]

Ook herinner ik me de posting over dingen in plasbuis stoppen....God, dat was zo leuk!Dat was een gewéldig topic. Hij stopte toch zogenaamd elektriciteitsdraden (of telefoondraden of zo) in zijn piemel? Ik heb me echt rotgelachen toen. Wat hebben we een lol gehad met al die plaatjes. Ja, dat was echt een memorabele avond.
Ik herinner me op de babypijler nog dat jonge meisje (Puckie?) die het ene na het andere topic opende en alles kreeg wat in de reacties op het eerste topic werd voorspeld. En niet te vergeten haar prachtige WtP-buggy.

En natuurlijk het meisje dat verzon dat ze een drieling kreeg, maar niet al te consequent bleek in de namen.
Toen zat ik volgens mij net op 't forum, heb heel lang gedacht dat dat topic nep was

(edit: dat van die politie-agent dus)
En die vrouw die erachter was gekomen dat haar man niet op zakenreis was maar op vakantie met zijn minnares.Toen hij weg was heeft ze een huis gehuurd en het huis leeggehaald.Hoe zou het nu met haar zijn?
Pffffffff, wat een gedoe over die angels. Is het niet handiger die gewoon en plein publiek te verkiezen ofzo? Dan weet je waar je aan toe bent.

Ík ben zo nieuw dat ik bijna alle acties gemist heb behalve haaaaaaaaaaaaai en de 'zal die meer willen met de massage'. Wat me verbaasd is dat het nu op mij overkomt dat iedereen elkaar in het echt kent. Is dat ook zo, of is het maar een klein groepje? Ik ken echt helemaal niemand IRL, althans niet dat ik weet Ik weet ook niet of ik dat leuk zou vinden want tja, je vertelt toch een hoop op zo'n forum want je normaal niet gauw aan iemand vertelt. Hoe staan jullie daar tegenover. Ah, ik ben off-topic...krijg ik nu een waarschuwing van de vievjes?
quote:whopper schreef op 15 juni 2008 @ 17:40:

Ben ik even blij dat ik me niet meer in rel-kringen bevind. Al die intriges.....word er al moe van als ik eraan denk. Ik post al een half jaar alleen maar op het hardlooptopic. En daar hebben we gelukkig nog geen engel gezien.

Toen ik een jaar of 4 geleden hier begon met forummen (was overigens mijn allereerste forumervaring ) was jij altijd erg actief op de babypijler, en dan niet in positieve zin . Bij topics over al dan niet zwanger zijn, welke billendoekjes je gebruikt etc. was je altijd zo aanwezig om heerlijk ongenuanceerd commentaar te geven. Dat maakte veel indruk op mijn toen nog tere forumzieltje. Nu begrijp ik het veel beter; na zoveel jaar het zoveelste topic over zo'n onderwerp voor bij zien komen, haalt ook het slechtste in een mens naar boven.

Wat mij dus ook is bijgebleven is de deelname van Whopper aan Passion for Fashion, ik vond het erg leuk om te zien wat voor type zij was/is.
Nou, er waren hier 2 of wel 3 ( dat weet ik niet eens meer) dames die het met dezelfde getrouwde wijkagent deden. Dat werd een catfight!

En ik wist direct wie het was!

Ze gaven beschrijvenissen van een bepaald natuurgebied waar ze het deden, bij een psych. ziekenhuis alhier. En de nicks verwezen ook naar de wijk.

Het was me direct duidelijk wie wat en hoe. Als ik hem nu nog zie (miezerig mannetje ook nog) dan moet ik nog giechelen.
Geen bijzonderheden
quote:ElleMichelle schreef op 15 juni 2008 @ 20:22:

[...]

Appeltje heeft toch echt zelfmoord gepleegd?Iemand opende toen een topic dat ze op de begrafenis was geweest..Ja dat was forumster Sam1973 die het topic heeft geopend.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Een fietsenmaker in Moerdijk? Daar hebben ze nog geen supermarkt!
Whopper op tv?? Waarom wist ik dat niet??

Zwieber, ik ken nogal wat forummers irl, is echt wel leuk!

En wat ik hier niet kwijt wil, vertel ik wel op de mail of in de achterkamers.
Geen bijzonderheden
.
Kan iemand mij wat meer vertellen over die vermoorde studente? Bedoelen jullie Nadia van de Ven? Ik schrik er van dat ik er hier over lees en dat zei ook hier schreef! Ik ken haar moeder en zusje vandaar en alles wat ik hier lees komt wel overeen. Zij schreef hier dus en dat is waarschijnlijk niet meer te vinden in het archief?
Zwieber, ik ken een aantal forummers irl. En eerlijk gezegd post ik wel eens met de gedachte dat die mee kunnen lezen en wat ze ervan zouden vinden. Wel eens, gelukkig meestal niet.
Die moord, dat is dus helemaal langs mij heen gegaan. En ik begon een jaar of 6 a 7 geleden met forummen denk ik zo.

Is echt heel goed stilgehouden dus. Ik lees het echt nu pas voor het eerst. (al weet ik nog steeds niet over welke zaak het gaat.) Lijkt me echt vreselijk als je dat van zo dichtbij meemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven