Naast grote forummers (qua kwantiteit dus, aantal jaren hier of aantal postings) is er misschien nog iets spannends om over terug te kijken: grote forumgebeurtenissen.
Ontmaskeringen, rellen, ruzies om niets, of gewoon ernstige zaken, ze zijn hier ook geweest. Wat maakte op jou grote indruk?
Voor mij op een iets heel serieus: Zoyla's zieke kind.
Brokkelientje (?) met haar abortustopicHier dreigt een misverstand. Het was Bikkelientje. Brokkelientje lijkt te veel op Sprokkelientje en dat zou ik Sprokkelientje niet aan willen doen.
Ik kan me trouwens wel iets herinneren over die vrouw die vermoord werd en wiens lijk meer dan een week in de schuur heeft gelegen. Het was uiteindelijk haar man die het had gedaan, omdat hij een nieuwe vriendin had en zij "dus" uit de weg geruimd moest worden. Een familielid van haar had een topic hierover geopend. Maar was dat op dit forum....of op een andere....?
Zeer schokkend in elk geval, zij had ook kinderen meen ik mij te herinneren.
Anoniem_17202
zondag 15 juni 2008 om 20:07
quote:yasmijn schreef op 15 juni 2008 @ 20:06:
[...]
O nee hoor, dan ken je me slecht
Dan vind ik het raar dat we altijd zo lelijk tegen elkaar doen.
Ik vind het niet zo vreemd dat er hier oiver gesproken wordt. Ik vind ook dat dat moet kunnen, het is inmiddels een openbare zaak die nog steeds veelvuldig in de publiciteit staat.
Klopt. Maar toen niet. Ik schreef weleens mee op het topic waar zij ook schreef. Was maar een klein groepje. En het was akelig toen. En alles wat we geschreven hadden werd in beslag genomen.
Het was naar en het liefst word ik daar niet aan herinnerd.
Een andere narigheid die behoorlijk indruk op me maakte in mijn forumleven is dat zoveel vrouwen elkaar vonden op een topic die te maken hadden gehad met sexueel misbruik. En dan vooral omdat het er zo véél waren..
Wie herinnert zich nog dat stel Marco2008 en ....2008,zij was single en hij getrouwd die een verhouding hadden.Zij maakte het uit en we konden van alles meegenieten,hun getwist hier samen daarover...