Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien?

28-07-2012 16:37 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke film(s) heb je de laatste tijd gezien en wat vond je ervan? Vertel!!

klik hier voor het oude topic.

Aanvulling moderatorteam:

In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.

Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Afgelopen weekend ook Gravity gezien in 3D. Ik vond em bijzonder goed! Wat mij betreft een aanrader.
Hoe duur was de suiker.

Aardige film.
.
Now you see me. Vond ik een hele leuke film.
Wolf: goede, maar harde Nederlandse misdaadfilm, heel goed geacteerd door Marwan Kenzari

Gravity: ik ben het helemaal niet eens met alle lovende recensies. Het ziet er inderdaad heel mooi uit, maar verder...voor mij te onrealistisch en flinterdun verhaal.

Rush: dit vond ik een steengoede film. Met de blote billen van Chris Hemsworth
Gravity, afgelopen weekend. Ik vond hem goed, hele mooie effecten. Einde had alleen van mij wel open mogen zijn, dat had ik denk ik sterker gevonden.
Ik heb gisteren Alles is familie gezien, ik vond er niet veel aan eigenlijk.
After earth van de familie Smith, wat een ongelofelijk saaie film. Gewoon totaal niet spannend,nogal voorspelbaar verhaaltje. En dat kind van Smith moet eerst eens op acteerles,geloof dat hij 1,5 uur lang dezelfde gezichtsuitdrukking heeft laten zien.

De animatie van de dieren is ook niet echt mooi.

Om dan toch iets positiefs te zeggen sommige beelden zijn wel mooi

En als je dan leest dat het budget 130 miljoen was dan vind ik dat echt weggegooid geld.
.
Gravity. Heel herkenbaar, heb zelf ook ooit zoiets meegemaakt.
The Conjuring, wel een aardige horrorfilm maar niet erg eng.
1x is wel genoeg.
Ik ben nu 2 days in New York aan het kijken met Julie Delpy en Chris Rock, aan de ene kant wel grappig door de taalbarriere tussen de mensen maar ik word gek van de Franse geratel de hele tijd. Heel vermoeiend..

Lees ook dat het schijnbaar een vervolg is op 2 days in Paris maar die hoef ik niet te zien heb ik besloten:-)
Monsters. Een beetje een trage film, maar toch wel interessant.
Daglicht. Leuke film van eigen bodem met verrassend einde (al had man het allaaaaaaaang door zei hij )
La Vie d'Adele

Mooie film, ongelooflijk goede recensies en winnaar van filmfestival Cannes, maar dat vond ik ook weer wat overdreven. Drie uur is heel lang voor een in principe simpel lesbisch liefdesverhaal.Wel echt prachtig gefilmd en geacteerd.

De controversiele seksscene duurde zo lang en was zo expliciet dat de zaal er rumoerig van werd en er liepen zelfs mensen weg. De opmerking van de hoofdrolspeelster dan de opname van de scene 10 dagen duurde en onmenselijk zwaar was en ze nooit meer met de regisseur wil werken, maakt het allemaal nog intrigerender.
Heb net Boogie nights gekeken,wel leuk alleen een beetje lang en af en toe sloom. Maar wel een goede film.
quote:Murdoch schreef op 12 oktober 2013 @ 22:22:

Gravity. Heel herkenbaar, heb zelf ook ooit zoiets meegemaakt.
Ik ben een filmnerdje, dus hier wat ik dit weekend heb gezien ;):

The Way Way Back; Trieste, maar ook toffe film. Zeker een aanrader.

Monsters University; Vond 'm zelf niet echt grappig.

White House Down; Leuke actiefilm met Channing Tatum.

Cinema Paradiso: Italiaanse film uit '88, vond 'm erg goed. Heb meerdere huilmomentjes gehad.
Rush, goede film maar niet echt waarheidsgetrouw. In het echt waren niki lauda en james hunt vrienden. Ze hebben notabene samen in een huis gewoond voordat ze in de formule 1 terecht kwamen.

Gravity, mooie film, prachtige film muziek. Jammer van het einde.

2 guns, vermakelijke buddy actiefilm.
Afgelopen week 'De nieuwe wildernis' en 'Houdt god van vrouwen' gezien. Vanavond naar 'Michael Kohlhaas'.
Down with Love, met Renee Zellweger, echt een leuke film (zag hem nota bene voor de tweede keer maar weer van genoten!)
sex and the city 1, echt al super vaak gezien maar blijft leuk
Warm bodies,leuk verhaal. Wel grappig soms ook. Niet slecht vind ik.
Carriers. Niet zo bijzonder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven