kopie eigen piemel
vrijdag 18 oktober 2013 om 13:41
Ik zag gisteren op internet een setje waar je een kopie van je eigen piemel kunt maken. je krijgt een mal daar giet je vervolgens een soort gel in . Na uitharding heeft je vrouw dan een kopie van je piemel viberator zit er bij in . Nu lijkt me dat wel leuk voor mijn vrouw. Wat zou leuker zijn om dat ding alleen te maken als verassing of samen met mijn vriendin
vrijdag 18 oktober 2013 om 15:09
quote:elninjoo schreef op 18 oktober 2013 @ 15:04:
Als ie niet vibreert, zou ik er niet op zitten te wachten. Wat wil je dat ze er mee doet? Hem op de vensterbank zetten ofzo?Hij vibreert ook hoor DUS en het is natuurlijk ook de lol. Gezien de vele leuke reacties in een kort tijd. Leeft het wel op dit forum
Als ie niet vibreert, zou ik er niet op zitten te wachten. Wat wil je dat ze er mee doet? Hem op de vensterbank zetten ofzo?Hij vibreert ook hoor DUS en het is natuurlijk ook de lol. Gezien de vele leuke reacties in een kort tijd. Leeft het wel op dit forum
vrijdag 18 oktober 2013 om 15:12
quote:wim121 schreef op 18 oktober 2013 @ 15:09:
[...]
Hij vibreert ook hoor DUS en het is natuurlijk ook de lol. Gezien de vele leuke reacties in een kort tijd. Leeft het wel op dit forum
Waarmee maar weer eens gedemonstreerd wordt dat de werkelijkheid voor vele interpretaties vatbaar is.
Maar dank je wel voor het openen van een schitterend vrijmiboto.
[...]
Hij vibreert ook hoor DUS en het is natuurlijk ook de lol. Gezien de vele leuke reacties in een kort tijd. Leeft het wel op dit forum
Waarmee maar weer eens gedemonstreerd wordt dat de werkelijkheid voor vele interpretaties vatbaar is.
Maar dank je wel voor het openen van een schitterend vrijmiboto.
vrijdag 18 oktober 2013 om 15:16
quote:wim121 schreef op 18 oktober 2013 @ 15:09:
[...]
Hij vibreert ook hoor DUS en het is natuurlijk ook de lol. Gezien de vele leuke reacties in een kort tijd. Leeft het wel op dit forumNou, leven op het forum? Dan was er wel een galerij met foto's van gekloonde piemels.
[...]
Hij vibreert ook hoor DUS en het is natuurlijk ook de lol. Gezien de vele leuke reacties in een kort tijd. Leeft het wel op dit forumNou, leven op het forum? Dan was er wel een galerij met foto's van gekloonde piemels.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 18 oktober 2013 om 16:20
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 oktober 2013 @ 15:21:
[...]
[img]http://www.vrouwen.nl/files/0/0/0/1/00013176.jpg[/img]zitten er nou wurmen in? of aarsmaden die de weg kwijt zijn?
[...]
[img]http://www.vrouwen.nl/files/0/0/0/1/00013176.jpg[/img]zitten er nou wurmen in? of aarsmaden die de weg kwijt zijn?
vrijdag 18 oktober 2013 om 17:10
Ik moet ineens aan een aflevering van Code 37 denken waarbij er op een gegeven via een kunstuitleenproject een vagina (van klei vermoed ik) op tafel verscheen. Vervolgens viel dat ding van tafel waarna de mannelijke detectives het 'kunstwerk' wel even gingen lijmen/maken. Uiteindelijk hadden ze dat ding helemaal verkeerd in mekaar geknutseld.
vrijdag 18 oktober 2013 om 18:43
quote:Cacciatore schreef op 18 oktober 2013 @ 15:19:
Ik kan schijnbaar geen plaatjes plakken maar als je googelt op: 'piemelwarmer' krijg je hele leuke fleurige gebreide vestjes voor 't apparaat te zien. Heb je meteen een leuke cadeauverpakking!
Ik kan schijnbaar geen plaatjes plakken maar als je googelt op: 'piemelwarmer' krijg je hele leuke fleurige gebreide vestjes voor 't apparaat te zien. Heb je meteen een leuke cadeauverpakking!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 18 oktober 2013 om 19:48