kopie eigen piemel

18-10-2013 13:41 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag gisteren op internet een setje waar je een kopie van je eigen piemel kunt maken. je krijgt een mal daar giet je vervolgens een soort gel in . Na uitharding heeft je vrouw dan een kopie van je piemel viberator zit er bij in . Nu lijkt me dat wel leuk voor mijn vrouw. Wat zou leuker zijn om dat ding alleen te maken als verassing of samen met mijn vriendin
Errug leuk idee!

Je brengt me op ideeen TO, aangezien ik nog een kerstcadeau moest bedenken! Zal het straks meteen tegen vriendlief zeggen dat hij zijn pielemosie in het gips moet leggen
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Als ie niet vibreert, zou ik er niet op zitten te wachten. Wat wil je dat ze er mee doet? Hem op de vensterbank zetten ofzo?
quote:elninjoo schreef op 18 oktober 2013 @ 15:04:

Als ie niet vibreert, zou ik er niet op zitten te wachten. Wat wil je dat ze er mee doet? Hem op de vensterbank zetten ofzo?Hij vibreert ook hoor DUS en het is natuurlijk ook de lol. Gezien de vele leuke reacties in een kort tijd. Leeft het wel op dit forum
quote:wim121 schreef op 18 oktober 2013 @ 15:09:

[...]

Hij vibreert ook hoor DUS en het is natuurlijk ook de lol. Gezien de vele leuke reacties in een kort tijd. Leeft het wel op dit forum

Waarmee maar weer eens gedemonstreerd wordt dat de werkelijkheid voor vele interpretaties vatbaar is.

Maar dank je wel voor het openen van een schitterend vrijmiboto.
quote:Dreamer schreef op 18 oktober 2013 @ 14:12:

[afbeelding]

voilá, de gekleide vagináCool, kutcakes!
quote:wim121 schreef op 18 oktober 2013 @ 15:09:

[...]

Hij vibreert ook hoor DUS en het is natuurlijk ook de lol. Gezien de vele leuke reacties in een kort tijd. Leeft het wel op dit forumNou, leven op het forum? Dan was er wel een galerij met foto's van gekloonde piemels.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik kan schijnbaar geen plaatjes plakken maar als je googelt op: 'piemelwarmer' krijg je hele leuke fleurige gebreide vestjes voor 't apparaat te zien. Heb je meteen een leuke cadeauverpakking!
quote:elein schreef op 18 oktober 2013 @ 15:15:

[...]

Cool, kutcakes!
quote:elninjoo schreef op 18 oktober 2013 @ 15:04:

Als ie niet vibreert, zou ik er niet op zitten te wachten. Wat wil je dat ze er mee doet? Hem op de vensterbank zetten ofzo?Hij vibreert wel. Ga jij er dan op zitten wachten?
Wat ben ik blij dat ik dit topic geopend heb, het is wel een origineel idee, heb er nog niet eerder van gehoord.

Veel succes Wim, ik heb nog wel steenboor en slijpschijf als het mis loopt
Lijkt me geweldig om samen te maken en te krijgen!
Wat een leuk idee!
quote:myo schreef op 18 oktober 2013 @ 15:35:

Wat ben ik blij dat ik dit topic geopend heb, het is wel een origineel idee, heb er nog niet eerder van gehoord.

Veel succes Wim, ik heb nog wel steenboor en slijpschijf als het mis loopt
quote:zoembaya schreef op 18 oktober 2013 @ 14:19:

Er was eens een kerel uit Diemel

Die had me een prachtige piemel

Zijn vrouwtje riep hee

Zo wil ik er wel twee

Daarom kreeg ze een mooie kopie-mel
Dit doet me ineens denken aan de Amerikaanse uitspraak, go fuck yourself. Nooit gedacht dat dat nog eens mogelijk zou worden.
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 oktober 2013 @ 15:21:

[...]

[afbeelding]

Heeft ie nou tandjes?

Daar zeg je zowat Cateautje!
Later is nu

[...]

[img]http://www.vrouwen.nl/files/0/0/0/1/00013176.jpg[/img]zitten er nou wurmen in? of aarsmaden die de weg kwijt zijn?
Haha, ik ken iemand die daadwerkelijk zn willy met zo'n pakket heeft nagemaakt. Liet em trots aan me zien haha (de kopie dan hè). Maar met zijn vriendin ben ik niet zo close, dus ik durfde niet te vragen hoe hij bevalt
Ik moet ineens aan een aflevering van Code 37 denken waarbij er op een gegeven via een kunstuitleenproject een vagina (van klei vermoed ik) op tafel verscheen. Vervolgens viel dat ding van tafel waarna de mannelijke detectives het 'kunstwerk' wel even gingen lijmen/maken. Uiteindelijk hadden ze dat ding helemaal verkeerd in mekaar geknutseld.

[...]

[afbeelding]Ik las net in een ander topic dat alle vrouwen flubberlippen hebben, dit ziet er best stevig uit.
Je bent zelf een theepot
quote:Cacciatore schreef op 18 oktober 2013 @ 15:19:

Ik kan schijnbaar geen plaatjes plakken maar als je googelt op: 'piemelwarmer' krijg je hele leuke fleurige gebreide vestjes voor 't apparaat te zien. Heb je meteen een leuke cadeauverpakking!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lijkt me best grappig. Jammer alleen dat ik hem niet rechtop in mijn vitrinekastje kan zetten want er zit maar 25 cm. tussen de kastplanken.
Ik wil er een.

Dolletjes!
quote:betjebig schreef op 18 oktober 2013 @ 18:46:

Lijkt me best grappig. Jammer alleen dat ik hem niet rechtop in mijn vitrinekastje kan zetten want er zit maar 25 cm. tussen de kastplanken.
Haaha een vriendin van mij heeft dit ook gedaan. En blij dat ze ermee was!

Een béétje jammer was dat ze 'm vol trots aan me liet zien, en ik dus precies kon zien hoe de (kleine) piemel van haar vriend eruit zag. Geloof me, dat was niet fijn. Je ziet de details.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven