Seks is alles?

01-12-2012 00:49 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Zit een beetje met een vraag, maar ik weet niet of jullie die kunnen beantwoorden. Ik ben een man, bijna 24 lentes jong, groot postuur (niet dik! Lang en normaal lichaam, wel wat gespierd maar geen bodybuilder) en verder wel een knappe kop. Ik ben maagd en heb nog nooit echt gezoend. Wel geteld 1x op de lip, maar that's it. Stelt dus niet veel voor

Seks hebben lijkt mij geweldig, maar bewaar het liever voor iemand die een speciale plek in mijn hart heeft en weet te krijgen. Ik krijg alleen het gevoel dat het vaak alleen om de seks moet draaien.

Ik heb wel eens de spreuk gehoord. Vrouwen zijn sloten en mannen zijn sleutels. Als één sleutel allerlei sloten op kan maken dan heb je een master key. Kan een slot door verschillende sleutels open gemaakt worden dan heb je een waardeloos slot.

Met andere woorden en iets intellectueler. Voor een man is het slecht als een vrouw meerdere bed partners heeft. Als ze zo makkelijk is, wie zegt dan dat ze jou trouw blijft? Met oog op nageslacht (toch het instinct) is het dus niet te zeggen dat het kind dan van jou is en daar gaat het om. Je DNA doorgeven. Daarom is het ook nodig om meerdere vrouwen te hebben, zodat je meer zekerheid hebt dat je nageslacht hebt.

Vanuit een vrouwelijk punt gezien. Een man die meerdere vrouwen versiert, die toont daarmee aan dat die niet voor de poes is (of juist wel ;]). Als vrouw is dat als het ware een referentie om juist daarmee nageslacht te hebben.

Alleen hier de tegenstrijdigheid. De vrouwen moeten dus zo min mogelijk bed partners hebben, om daarmee aantrekkelijk gevonden te worden/blijven, maar een man moet toch zoveel mogelijk vrouwen zien te krijgen. Met andere woorden, heel veel mannen moeten het dus doen (als in: seks hebben) met een kleinere groep vrouwen.

Alleen dat soort makkelijke vrouwen, die hoef ik niet. Ik hoef ook geen prostituee of ontknaap service om maar van mijn maagdelijkheid af te komen.

Echter speelt het wel eens een rol in mijn gedachte bij het zoeken naar de liefde. Ik ben man, en zoals ik zei met die spreuk moet ik juist zoveel mogelijk vrouwen in bed zien te krijgen. Het knaagt ergens.

Ergens wil ik toch van mijn maagdelijkheid af, omdat het een gevoel van onkunde geeft en dat als ik dus iemand tegenkom waar ik graag verder mee wil, dat ik niet genoeg zelfvertrouwen heb om door te pakken. Ik bedoel, een gesprek aanknopen e.d. lukt prima, alleen genegenheid tonen en echt intiem gaan worden. Mwah...ligt me niet zo, heb het vroeger zelf ook niet echt gekregen..dus in die zin zit het ook niet echt ingebakken.

En ik weet niet of het komt, omdat ik niet ten volste voor iemand wil gaan, of dat het komt omdat ik juist nog een maagd ben..en dus onzeker?

Goed, de vraag luidt of ik gewoon moet afwachten en vanzelf iemand uiteindelijk tegenkom waarmee ik alles ga delen ook al zou dat misschien tot mijn 30e ofzo duren of dat ik toch maar eens moet proberen een wat lossere relatie met iemand aan te gaan, een one-night-stand, o.i.d?

Blijft het altijd bijzonder met een ander iemand en geeft het juist zelfvertrouwen voor volgende keer?

(mannelijk advies is dus ook welkom :P)
Ik knap ook af op mannen die heel veel bedpartners hebben gehad.

Voor mijn gevoel nemen zij het allemaal niet zo serieus dus daarom voor mij geen relatiemateriaal.
Ik heb bij voorkeur iemand met (veel) seksuele ervaring. Knap niet perse af op een maagd.

Maar zodra een man begint over sloten sleutels theorie slaapt ie thuis hoor.
Het geeft niet dat topic opener eigenlijk een heel lelijk figuurtje is, die zich met metaforen bevredigt, omdat er verder weinig te scoren valt voor hem.

Blijkbaar is er gewoon niemand die jou ziet als een lekker stuk(je) vlees waar ze wel eens mee tekeer willen gaan.

Jammer voor jou, leer er mee leven.

Anders kun je je altijd nog melden bij het programma : Ik heb het nog nooit gedaan.

Koetsjie koetsjie arm jochie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven