Madeleine Mccan

15-10-2013 16:56 2278 berichten
Alle reacties Link kopieren
De zaak Madeleine McCann is weer geopend en lijkt nieuw leven ingeblazen. Zal er nu eindelijk duidelijkheid komen? Zou het meisje ooit nog gevonden worden? Op de een of andere manier houdt deze zaak me altijd erg bezig. Misschien fijn om met elkaar hier de ontwikkelingen te volgen omtrent Maddie MccCann..
Gerry heeft die avond ook zijn telefoongegevens gewist. Dat is echt iets wat je meteen doet als je dochter vermist is.

Je kunt het hele stuk over de honden nalezen en er zijn zelfs videos van.
Ik heb al een paar keer het linkje naar het boek hier neergezet.

Je kunt het zo lezen, hoeft niets te downloaden of zo.

Nog een keer

http://www.mccannfiles.com/id271.html
Lees net dat volgende week Engelse inspecteurs naar Portugal gaan om verder onderzoek te doen samen met de Portugese politie.

Amaral heeft trouwens de getuigenis van Mr. Smith heel serieus genomen en hamert al jaren op verder onderzoek.
Het waren niet zomaar honden en het onderzoek is degelijk uitgevoerd. De lijkenlucht hond is nergens aangeslagen behalve in het appartement van de MC Canns, maar ook in het huis waar zij later woonden, bij de knuffel van Maddy en de kleren van Kate en de auto van de McCanns.

Nergens anders, niet in de andere appartementen, niet bij de andere auto's, nergens in het resort.

Er is gecheckt of er ooit iemand overleden was in het appartement, dat was niet het geval.

Los van de hond 1 heeft hond 2 de exacte zelfde plekken aangewezen. Deze hond was getraind op het opsporen van bloedsporen. De hond sloeg aan op dezelfde plekken in het appartement en ook bij de auto van de Mc Canns. Nergens anders.

De honden kregen een vrij groot gebied om te onderzoeken, de appartementen van de vrienden, het resort en het gebied buiten het resort. Nergens sloegen ze aan, behalve op genoemde plekken. De conclusie van de trainer was, gebaseerd op eerdere ervaringen van dergelijke honden en de betrouwbaarheid van deze specifieke honden dat er in het appartement van de Mc Canns een lijk heeft gelegen en dat de auto ook in contact is geweest met het lichaam, evenals de kleding van Kate en de knuffel van Maddie.
Amaral schrijft ook dat de Smiths bij het zien van Gerry uitriepen dat dat de man was die ze hadden gezien met het kind. Let wel, de mc Canns waren nog geen verdachte. Niet in de media niet bij de politie
Amaral zegt ook dat het een misser is geweest dat ze niet meteen bij de start van het onderzoek de ouders hebben getapt en geschaduwd. Pas toen ze weken later dit wilden doen kregen ze geen toestemming van de autoriteiten.

Dit zou kunnen betekenen dat de mc Canns die eerste weken nog sporen hebben kunnen verdoezelen. Ik ging er eerder vanuit dat ze wel geschaduwd zouden zijn. Maakt de theorie dat ze later het lichaam hebben herbegraven niet onmogelijk
Als dit allemaal klopt, dan lijkt het me overduidelijk. Triest hoor, ook omdat er nu zoveel geld gespendeerd wordt aan onderzoek terwijl dat hoogstwaarschijnlijk niet nodig is.
ik vond Kate er trouwens helemaal niet goed uitzien.
Ik wil graag lezen waar precies staat dat de mccanns hun berichten vd telefoons hebben gewist. Iemand een link?
staat in het boek van de politieleider en de link is nu al zeker zes keer geplaatst
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 oktober 2013 @ 13:00:

ik vond Kate er trouwens helemaal niet goed uitzien.

Nee. Ik snapte al niet waarom er hier gesproken werd over jaloezie op een bloedmooie vrouw.

Deze foto gaat nog, maar deze vrouw ziet er zeer depressief uit
Ik begrijp trouwens ook niet waarom de McCanns nooit zelf hebben meegezocht is de eerste uren na haar verdwijning. Je zal als moeder toch de straten afschreeuwen in de hoop dat je dochter ergens zich heeft verstopt of slaapwandelt of weet ik veel wat. Het hele dorp heeft mee helpen zoeken maar zij, de ouders, hebben nooit meegeholpen. Het feit dat ze meteen dachten aan een ontvoering, terwijl dat zo onwaarschijnlijk is, vind ik ook verdacht.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 oktober 2013 @ 13:06:

staat in het boek van de politieleider en de link is nu al zeker zes keer geplaatstEr staan honderd dingen op die pagina. Ik kan nergens vinden waar het staat van die telefoons hoor.
quote:TanteJuul schreef op 19 oktober 2013 @ 13:16:

[...]

Er staan honderd dingen op die pagina. Ik kan nergens vinden waar het staat van die telefoons hoor.

Blz 77 Hoofdstuk: Lijst van telefoongesprekken gewist uit de telefoons van de McCanns. Waarom?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:syrah80 schreef op 19 oktober 2013 @ 13:13:

Ik begrijp trouwens ook niet waarom de McCanns nooit zelf hebben meegezocht is de eerste uren na haar verdwijning. Je zal als moeder toch de straten afschreeuwen in de hoop dat je dochter ergens zich heeft verstopt of slaapwandelt of weet ik veel wat. Het hele dorp heeft mee helpen zoeken maar zij, de ouders, hebben nooit meegeholpen. Het feit dat ze meteen dachten aan een ontvoering, terwijl dat zo onwaarschijnlijk is, vind ik ook verdacht.Ja dat is ook raar, ze gingen vrienden en familie in engeland bellen en klagen dat de politie zo weinig deed
Ja, en ze vertelden ook dingen die niet klopten aan die familie in Engeland. Kate vertelde dat het hele appartment overhoop was gehaald, wat helemaal niet zo was.

En als je ontdekt dat je kind weg is, ga je toch op je balkon/patio staan krijsen. Dan ren je toch niet terug naar het terras terwijl je tweeling nog ligt te slapen.
ik weet niet wat je in zo'n split second doet, maar niet zoeken is wel raar
En ook nooit zoeken...niet alleen die avond maar ook niet de volgende dag, niks. Dat hebben ze aan de politie en de lokale bevolking overgelaten. Ik weet natuurlijk ook niet hoe ik zou reageren, maar ik kan me niet voorstellen dat ik gewoon blijf zitten, ik zou actief mee willen helpen zoeken, denk ik.
Wat ik vooral verbazingwekkend vond is hoe de ouders er altijd maar weer toe in staat waren om verzorgd en netjes gekleed voor de camara te verschijnen. Ik geloof dat ik constant met een bejankte kop, zo in een broek en trui zou schieten en ik er niet eens bij na zou denken hoe ik er uit zou zien als mijn kind verdwenen is. Maar ja, dat vond ik ook van de (destijds nog) koningin Beatrix toen het zo slecht ging met haar zoon.
quote:wendy7474 schreef op 19 oktober 2013 @ 13:07:

[...]

Nee. Ik snapte al niet waarom er hier gesproken werd over jaloezie op een bloedmooie vrouw.

[img]http://thesteepletimes.com/wp-content/u ... McCann.jpg[/img]

Het is Kate zélf die claimt dat ze wordt verdacht vanwege haar looks. De waarheid is natuurlijk dat die verdachtmakingen gebaseerd zijn op haar éigen gedrag, en uiteraard de statistiek: in dit soort zaken wordt altijd in eigen kring gezocht, simpelweg omdat daar het overgrote deel van de daders zit.

Zie ook deze link:

http://www.dailymail.co.u ... -Im-persecuted-looks.html
Niemand weet hoe het zit en werkelijk álles is nog mogelijk. Bijvoorbeeld dat alleen één van de ouders schuldig is aan de verdwijning van het kind en de andere ouder daar geen weet van heeft.
quote:syrah80 schreef op 19 oktober 2013 @ 14:28:

En ook nooit zoeken...niet alleen die avond maar ook niet de volgende dag, niks. Dat hebben ze aan de politie en de lokale bevolking overgelaten. Ik weet natuurlijk ook niet hoe ik zou reageren, maar ik kan me niet voorstellen dat ik gewoon blijf zitten, ik zou actief mee willen helpen zoeken, denk ik.ja, ik zou niet willen ophouden met zoeken
quote:netniet schreef op 19 oktober 2013 @ 14:33:

Wat ik vooral verbazingwekkend vond is hoe de ouders er altijd maar weer toe in staat waren om verzorgd en netjes gekleed voor de camara te verschijnen. Ik geloof dat ik constant met een bejankte kop, zo in een broek en trui zou schieten en ik er niet eens bij na zou denken hoe ik er uit zou zien als mijn kind verdwenen is. Maar ja, dat vond ik ook van de (destijds nog) koningin Beatrix toen het zo slecht ging met haar zoon.dat is helemaal niet vreemd, het is maar een momentopname
quote:waranaka schreef op 19 oktober 2013 @ 16:40:

Niemand weet hoe het zit en werkelijk álles is nog mogelijk. Bijvoorbeeld dat alleen één van de ouders schuldig is aan de verdwijning van het kind en de andere ouder daar geen weet van heeft.ja en daarom heeft 1 ouder de berichten op de telefoon van de andere gewist en is die andere ouder vergeten dat er gebeld is toen er in een verhoor naar gevraagd is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven