de negatieve allesweter
zondag 20 oktober 2013 om 02:02
quote:watnuweer schreef op 20 oktober 2013 @ 01:47:
Maak er maar een grapje van.
Dat doe je eigenlijk zelf hè, en dat zou je dondersgoed moeten weten als je alleen maar alles leest en nooit reageert. Behalve nu, met zo'n topictitel.
En anders moet je maar wat meer vertellen? Dan helpen ik, ik en ik je wel hoor.
Maak er maar een grapje van.
Dat doe je eigenlijk zelf hè, en dat zou je dondersgoed moeten weten als je alleen maar alles leest en nooit reageert. Behalve nu, met zo'n topictitel.
En anders moet je maar wat meer vertellen? Dan helpen ik, ik en ik je wel hoor.
zondag 20 oktober 2013 om 02:18
De liefde is geduldig en vriendelijk; de liefde is niet afgunstig, zij praalt niet, zij verbeeldt zich niets. Zij gedraagt zich niet onfatsoenlijk, zij zoekt zichzelf niet, zij laat zich niet kwaad maken en rekent het kwade niet aan. Zij verheugt zich niet over onrecht, maar vindt vreugde in de waarheid. Alles verdraagt zij, alles gelooft zij, alles hoopt zij, alles verduurt zij. De liefde vergaat nooit. . . Deze drie dingen blijven altijd bestaan: geloof, hoop en liefde; maar de liefde is het voornaamste.
zondag 20 oktober 2013 om 02:20
zondag 20 oktober 2013 om 09:45
watnuweer, er zijn hier meerdere topics over geopend..en ik ben het zeker met je eens dat er regelmatig reacties gegeven worden die mensen in real life niet zouden durven geven...waarschijnlijk ook de reden waarom ze het hier wel doen. (hoogstwaarschijnlijk beweren de mensen die dit soort reacties geven, anders). Net zoals met online pesten hebben ze op viva ook gewoon groepjes ( wat me opvalt omdat je ziet dat wanneer de een reageert, de ander dit ook doet) maar zo nu en dan zit er best iets nuttigs bij. Verder gewoon niet teveel mee bezig houden.
p.s: dat jullie nu waarschijnlijk over mijn post gaan zeiken, interesseert me niet en lees ik ook niet.
Enjoy ur day!
p.s: dat jullie nu waarschijnlijk over mijn post gaan zeiken, interesseert me niet en lees ik ook niet.
Enjoy ur day!
zondag 20 oktober 2013 om 09:51
quote:watnuweer schreef op 20 oktober 2013 @ 01:38:
Bianca zwaardje,
Get a live!!!!!!
En als jou logo waar is heb je nog wat te verduren whahahahahaha
Ik vind dit een heel negatieve reactie. De pot verwijt de ketel en zo.
En verder: het is 'get a life'. Typ gewoon Nederlands, dat is blijkbaar al moeilijk genoeg voor je gezien je spelfouten.
Bianca zwaardje,
Get a live!!!!!!
En als jou logo waar is heb je nog wat te verduren whahahahahaha
Ik vind dit een heel negatieve reactie. De pot verwijt de ketel en zo.
En verder: het is 'get a life'. Typ gewoon Nederlands, dat is blijkbaar al moeilijk genoeg voor je gezien je spelfouten.