Phoebe's ouwehoer topic

22-10-2013 11:36 27 berichten
I must confess: ik ben vrij vandaag en verveel me eigenlijk best wel een beetje . Is niet geheel nutteloos want heb bagger geslapen vannacht. (foei Phoebe! naar buiten met dit lekkere weer )

Wilde naar kapper met mn pluizebos maar geld staat er nog niet op . Ach, mentale rust is goed voor den mens .

Meer mensen die iets kwijt willen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zometeen naar de gratis kapper, een vriendin van me is kapper en die knipt mij gratis!
Mijn laatste verstandkies is aan het doorkomen en ik ben al zo bang voor de tandarts
quote:viennas schreef op 22 oktober 2013 @ 11:45:

Ik ga zometeen naar de gratis kapper, een vriendin van me is kapper en die knipt mij gratis!
Phoebe je schrijft het zelf al, ga lekker naar buiten het is heerlijk weer!
quote:boerderijgeit028 schreef op 22 oktober 2013 @ 11:48:

Mijn laatste verstandkies is aan het doorkomen en ik ben al zo bang voor de tandarts

onder of boven?

En laat hem er toch maar uittrekken voor je er last van krijgt. Ik vind de tandarts ook doodeng.

Vorig weekend is mijn verstandkies boven getrokken. Verstandskies moest er al heel lang uit. Maar ik dacht lekker laten zitten tot ik er last van krijg .

Nou ik heb het geweten, ik heb echt gehuild van de kiespijn. En toen hij er eindelijk uit was, was dat echt een opluchting!

Heb zeker 5 jaar met die kies rond gelopen zonder pijn. Maar kiespijn is echt niet leuk. Maar het is me alles mee gevallen maar misschien kwam dat wel door de pijn. Kon de hele dag niet eten en zelfs praten deed pijn. Was wel lekker rustig voor vriendlief.

Nu moet ik die andere natuurlijk ook laten weg halen maar dat moet tegen de kaakchirurg. En daar zie ik nog tegen op maar probeer het niet te lang uit te stellen. Omdat dit ook mee viel.
quote:gierzwaluw33 schreef op 22 oktober 2013 @ 11:50:

Phoebe je schrijft het zelf al, ga lekker naar buiten het is heerlijk weer!

Dat is nou het probleem, ik kan van alles verzinnen, maar dat kan alleen als ik zin heb. Het probleem is hem nou juist dat ik dat niet heb .

(vanmiddag wel een afspraak, heb me net dus maar even gedouched, dat is al heel wat!)

Verstandskies is niet leuk, beter maar z.sm. eruit halen, dan ben je ervan af... Laat je gewoon platspuiten, dan heb je nergens last van .
Ik heb een cake in de oven staan, bijna klaar

En verder heb ik lekker de ramen boven open staan, het is zalig weer en kan lekker luchten.

Straks een rondje met de stofzuiger en mijn taak voor vandaag is gedaan.

En Phoebe..als je niet eens naar de kapper meer kunt omdat je salaris er nog niet is zou ik toch eens na gaan denken wat je anders kunt gaan doen.

Misschien kun je je verveelprobleem oplossen door een huishoudboekje aan te leggen (vaak via internetbankieren gratis) en je planning wat op orde krijgen.
quote:Derpina schreef op 22 oktober 2013 @ 11:56:

[...]

onder of boven?

Links onder

De keer dat ik rechtsonder liet trekken was hij er zo uit, maar man wat ben ik nadat de verdoving uitgewerkt was ziek van geweest zeg!
quote:phoebeisback schreef op 22 oktober 2013 @ 11:59:

[...]

Dat is nou het probleem, ik kan van alles verzinnen, maar dat kan alleen als ik zin heb. Het probleem is hem nou juist dat ik dat niet heb .

(vanmiddag wel een afspraak, heb me net dus maar even gedouched, dat is al heel wat.Zin maken misschien?
Biebelee: briljant idee (al weet ik het ongeveer wel hoor, ben niet helemaal blut maar wil toch ff wachten tot de rest erop staat)

Gierzwaluw: .

Zo ik ga me aankleden en misschien maar eens even aan die tarte tartin beginnen die er nog gemaakt moest worden. (door mijn vriend, die is kok. maar ik denk dat ik het best kan... mits ik doe wat in het recept staat....)
Onder trekken is inderdaad lastiger. Moeten ze moeilijker wringen etc. En daar door is er daarna meer pijn.

Had je toen je thuis kwam paracetamol of ibuprofen genomen? Dat scheelt ook al wat. Had ik nu niet gedaan omdat ik zwanger ben. Dus laat denk ik die onderste ook pas verwijderen als ik bevallen ben. Kan ik daarna een dag leven op ibuprofen

Heb je al last van het door komen?
quote:Derpina schreef op 22 oktober 2013 @ 12:10:

Onder trekken is inderdaad lastiger. Moeten ze moeilijker wringen etc. En daar door is er daarna meer pijn.

Had je toen je thuis kwam paracetamol of ibuprofen genomen? Dat scheelt ook al wat. Had ik nu niet gedaan omdat ik zwanger ben. Dus laat denk ik die onderste ook pas verwijderen als ik bevallen ben. Kan ik daarna een dag leven op ibuprofen

Heb je al last van het door komen?

Het is een heel klein puntje wat nu pas doorkomt, als ik nu zou gaan zouden ze dus echt moeten snijden.

De vorige keer had ik een ibuprofen ingenomen en ben gelijk mijn bed ingedoken, want wat een zeurende pijn was dat zeg, werd er gewoon onrustig van. Na een dag was het wel weggetrokken.

Maar ik ken mezelf zo lang ik er geen last van heb, zal ik ook niet naar de tandarts gaan. Ik ben ook al een aantal keren niet naar de controle geweest en ik heb een behandeling bij de mondhygieniste halverwege afgebroken. Allemaal heel dom, ik weet het, maar ik ben echt als de dood voor de tandarts. Ik lig te rillen als een rietje.
Ik heb ook twee verstandskiezen eruit laten snijden bij de kaakchirurg... Ik zag er enorm tegen op terwijl de behandeling binnen een paar minuten gedaan is! Ik kreeg ibu 600 mee en het advies om de eerste dag koele en zachte dingen te eten zoals vla. Alleen de twee dagen erna doet het pijn en heb je een enorme hamsterwang.

En nu ben ik van alles aan het doen om mijn huiswerk maar weer uit te stellen... Slecht.
Verstandskiezen . Mijn vorige tandarts zei dat ik er 4 had en meteen bij de kaakchirurg moest laten verwijderen. Ik wilde dat niet, omdat mijn verstandskiezen geen pijn veroorzaken en ze recht groeiden en niet scheef. Nu ben ik een aantal jaar verder en heb ik een nieuwe tandarts. De nieuwe tandarts zei dat ik maar 3 verstandskiezen heb (zag hij op foto's) want linksboven zat er helemaal geen verstandskies. Dus erg vreemd dat mn vorige tandarts overtuigd was dat daar er wel eentje zat. En volgens mn nieuwe tandarts hoefden ze er niet uit.

Ik vind het overigens ook niet leuk om naar de tandarts te gaan, er is altijd wel wat.
Ik heb een poging gedaan om alle onkruid uit de voortuin te trekken. Maar ik heb ondertussen echt geen zin meer om er nog meer uit te trekken, terwijl het eigenlijk zooo nodig is. Ik heb r nog te veel in staan. Nu is mijn tuin echt niet om aan te zien. Ik ben benieuwd wat de buren nu denken.
quote:boerderijgeit028 schreef op 22 oktober 2013 @ 11:48:

Mijn laatste verstandkies is aan het doorkomen en ik ben al zo bang voor de tandarts Wat doen jullie allemaal moeilijk over die verstandkiezen! Die hoeven er toch helemaal niet uit? Ik heb er 4, ze zitten prima, nooit last van.
quote:Splinter_ schreef op 22 oktober 2013 @ 14:07:

[...]

Wat doen jullie allemaal moeilijk over die verstandkiezen! Die hoeven er toch helemaal niet uit? Ik heb er 4, ze zitten prima, nooit last van.

Die laatste 3 woorden, daar zit hem de crux.

Bij mij zijn ze beiden links verwijderd, een jaar of 7 geleden. Onder had ik een chronische ontsteking omdat het tandvlees er overheen groeide.

Vandaag zou rechtsboven eruit gaan (daar zit een gaatje in en daar kunnen ze niet goed bij met vullen). Maar de tandarts was ziek.

In plaats van de tandarts dus maar van het mooie weer genoten. Een stuk fijner.
quote:viennas schreef op 22 oktober 2013 @ 11:45:

Ik knip mezelf.

Als je je verveelt kun je dat ook nog proberen Phoebe.
Mijn verstandskiezen moesten er uit wegens gebrek aan ruimte.

Maar verder ook geen gedoe.

Trekken en naar huis..ibuprofennetje erin en doorgaan met leven.
Ben net even naar de kinderboerderij gegaan, het is schoolvakantie en het was druk, wel heerlijk weer.

Ik ben al vanaf ik wakker ben mijzelf moed aan het inpraten dat ik toch écht iets moet gaan doen binnen maar kan mij er niet toe aanzetten. Wij zijn bezig met een nieuwe keuken en de wand is gisteren gestuukt, er ligt stukloper op de grond door woonkamer heen tot aan de deur, veel heeeel veel speelgoed van jongste door het huis heen en natuurlijk een keuken die volstaat met gereedschap

Viva forum geeft mij momenteel wat meer ontspanning!

Fijne dag allemaal
some people are so broke, all they have is money.
quote:Ikbenanoniem schreef op 22 oktober 2013 @ 14:47:

[...]

Die laatste 3 woorden, daar zit hem de crux.

Bij mij zijn ze beiden links verwijderd, een jaar of 7 geleden. Onder had ik een chronische ontsteking omdat het tandvlees er overheen groeide.

Vandaag zou rechtsboven eruit gaan (daar zit een gaatje in en daar kunnen ze niet goed bij met vullen). Maar de tandarts was ziek.

In plaats van de tandarts dus maar van het mooie weer genoten. Een stuk fijner.

Jaa, dan is het een ander verhaal. Maar hier klinkt het alsof een verstandskies een soort vervelende vlieg is waar je zo snel mogelijk vanaf moet.

Overigens is mijn verstandskies ook gevuld.

Knappe tandarts die zomaar een kies trekt bij mij.
quote:Splinter_ schreef op 22 oktober 2013 @ 14:07:

[...]

Wat doen jullie allemaal moeilijk over die verstandkiezen! Die hoeven er toch helemaal niet uit? Ik heb er 4, ze zitten prima, nooit last van.Ik had allemaal dwarsliggers
quote:Ikbenanoniem schreef op 22 oktober 2013 @ 14:50:

[...]

Ik knip mezelf.

Als je je verveelt kun je dat ook nog proberen Phoebe.

Denk dat ik dat maar ga doen, kan mij het schelen....

Heb me de afgelopen paar uur igg. niet meer verveelt.

Het volgende probleen dient zich alweer aan: ik zal toch binnen nu en een paar uur de keuken in moeten. Joepie...
quote:boerderijgeit028 schreef op 22 oktober 2013 @ 16:20:

[...]

Ik had allemaal dwarsliggers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven