Mode & Beauty alle pijlers

Winkelen in Antwerpen

22-10-2013 22:25 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is Antwerpen twee uur en 170 km rijden (enkele reis)!

Vinden jullie het dat waard of kan ik beter ergens anders heen gaan?
Heel gezellig en absoluut de moeite waard. De grote ketens op de Meir. In de kleine steegjes en achteraf straatjes vind je echter mooie boetiekjes. Focus je op de schoemarkt. In die buurt is het top.
Zeker de moeite waard! Hele mooie stad met ontzettend leuke winkels.
Try before you quit
Antwerpen is prachtig. Vooral op zondag want dan zijn alle juweliers ook open. ( ik had gehoopt op een mooie verloving ring wat m helaas niet is geworden)
Zeker de moeite waard, 90% van mijn (uitpuilende) kledingkast komt uit Antwerpen.

Eerst shoppen in de Meir, daarna lekker eten bij de Kathedraal/Groenplaats.
De moeite waard, absoluut ! Kijk eens naar ketens die je niet in Nederland hebt : River Island, Forever 21, Promod, Etam Lingerie, Naf Naf
Promod is al jaren weg uit Antwerpen.
Is superstad. Heel fijne sfeer en mooie winkels. Vind het leuker dan veel Nederlandse steden.
quote:demagnumvanellen schreef op 22 oktober 2013 @ 22:36:

Antwerpen is prachtig. Vooral op zondag want dan zijn alle juweliers ook open. ( ik had gehoopt op een mooie verloving ring wat m helaas niet is geworden)Juwelierswinkels wel, als je in de Joodse buurt bent, anders niet, net zoals de andere winkels op zondag niet open zijn.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alleen de eerste zondag van de maand is koopzondag. Vermijd verder de Meir, het is er stervensdruk en heeft grotendeels de ketens die je ook in NL hebt. Pak liever de straatjes rondom de Meir en de Groenplaats, daar zitten de leuke kleinere winkeltjes..

Ga trouwens als het hier solden is, in januari.
Zeker de moeite waard. Ben er de afgelopen 3 maanden al 2 keer geweest. Zaterdag ga ik weer. Voor mij is het tussen 45mn en 1.15mn rijden. Afhankelijk van het verkeer....

Echt een aanrader! Let er wel op dat, als je eenmal op de meir loopt er weinig koffie tentjes kan vinden. Waar in ieder geval goede koffie kan vinden zeg maar.

En de buurt waar de duurdere winkels zitten daar zit een leuk pleintje met tentjes. Wat ook nog uit de wind zit enz.Dat zit bij een groot gebouw naast het stadstheater.

En qua lunch vind ik Horta een tip.
Bedankt allemaal! Het is voor aanstaande zaterdag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven