Babies juni 2013

13-08-2013 19:23 939 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.

Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!

Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes

NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje

Zwangeren

NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
Gefeliciteerd, hoop dat alles goed gaat! Geniet er van
Gefeliciteerd Cinnamon!!! Whooohoooo!!
woooeeeehoeeeeee Cinnamon!!!!!

Welkom bij de club

Hopelijk mag alles goed blijven gaan bij ons allebei hihi!
Jaaaaa Cinnamon je bent zwanger!!!! Gaaf!!! Gefeliciteerd!

Hopelijk krijg je niet teveel last van allerlei kwaaltjes!
Cin gefeliciteerd meid! Wat goed zeg!

JEEEEEEEEJ geniet er van!

echt super

hier even druk dit weekend.

ik ook oud bloed trouwens.....zet niet door. 1/4 tampon in 12 uur oude troep (sry)

hopelijk zet het morgn door.

maar goed moet weer aan de clomid. dus.

zie er vreselijk tegen op.

onze maandstonden lopen deze week redelijk gelijk trouwens
wel vroeg trouwens mijn ongi 24/25 dagen.

en voel me ook niet ongi.

dus

niw

cin

thanks ladies!!!

had vanochtend even niet zoveel tijd, maar wilde 't toch even vertellen, vandaar m'n korte reactie, maar wat lief al jullie reacties, super!

Ik ben de laatste week elke ochtend supervroeg wakker, klaar wakker echt, dus vanochtend ook om 7u al, en kon niet echt stil blijven liggen dus m'n man was gelijk ook al wakker

en 't streepje was er gelijk, heel duidelijk! nu gelijk allemaal plannen gemaakt, we hebben besloten om volgende week op vakantie wel gelijk de ouders in te lichten, omdat we ze niet al te vaak in 't echt zien en we dit liever niet via Skype vertellen. M'n uitgerekende datum is als 't goed is rond 20 juni, spannend!!!

Hoe gaat 't met jullie verder? Skylar, weet je zeker dat t oud bloed is? geen innesteling oid, aangezien 't maar zo weinig was? 't feit dat 't nu niet doorzet zou wel iets kunnen betekenen toch? Omdat je ook zegt dat je je nog niet ongesteld voelt? En je vorige periodes waren allemaal langer, toch? Of denk ik nu te positief?

En Dubbeltje, ik dacht dat jouw NOD as dinsdag pas was? misschien dat 't nog even op zich laat wachten en de hoeveelheid HCG nog moet verhogen? Ik hoop 't voor je!

@Enya, dikke knuffel. lief dat je nog hebt gepost, snap dat 't lastig voor je is om dit te lezen. Hoe gaat 't met je?

fijne avond nog allemaal!
goedemorgen

hoe gaat het met alle zwangere dames?

en met de niet zwangeren onder ons uiteraard ook.

mijn ongi heeft nog niet door gezet.

zat vannacht 2 stipjes oudbloed in mijn tampon.

ff afwahten dus.

nod is morgen of woensdag

werk ze!

(BLECH)
goedemorgen

hoe gaat het met alle zwangere dames?

en met de niet zwangeren onder ons uiteraard ook.

mijn ongi heeft nog niet door gezet.

zat vannacht 2 stipjes oudbloed in mijn tampon.

ff afwahten dus.

nod is morgen of woensdag

werk ze!

(BLECH)
Ik gun je een mooie zwangerschap. Hopelijk blijft ie lekker zitten tot ca 20 juni. Mooie tijd om uitgerekend te zijn. Dat vond ik met 13 mei ook... Maar goed.

Donderdag is de miskraam doorgezet met de pillen. Het was geen pretje, ben heel erg ziek van geweest. We hebben het begraven en er een mooie zwerfkei opgezet in het bos.

Nu nog steeds bloedverlies en buikpijn.

Lever morgen even plasje in, wellicht ook blaasontsteking.

Heb nog wel even tijd nodig om te herstellen. Ik ben heel erg afgevallen en ik was al niet dik, maatje 36.

Moet nog niet denken aan werken. Blijf iig deze week thuis.

Wellicht tot snel, voor mij even een pauze.
Whoehoeeee! Gefeliciteerd cinnemon! Wat super leuk! Breng je gelijk mooi nieuws mee naar de familie!!

Ik zit heeerlijk in de zon hier op vakantie. Helaas heeft mijn lichaam zich niet aan het forumpatroon gehouden en ben ik niet zwanger voor de vakantie haha

Gister ongesteld geworden! En ppff wat klote is dat toch! Sinds ik niet meer aan de pil ben heb ik zoveel pijn!

Nieuwr NOD: 16 november. Wil iemand mij jn de tabel zetten? Ik weet de jnlogcodes niet.

@dubbeltje, jij al ongesteld geworden? Of wordt het nog spannend!
@Pier je hebt inmiddels al sinds 10 september niet meer gereageerd in dit topic. Vorige keer zei je al heel druk te zijn. Hoe is het nu met je? Je NOD is inmiddels al verstreken

@ Bentbootje vertelde dat ze geen internet had thuis en elders maar zou later reageren. Hoe is het nu? Ook jou NOD is inmiddels geweest? Is tijd voor een ?

@Hartje04 ik heb je toegevoegd aan de tabel!
Cinnamon wat leuk dat je het volgende week al tegen je familie gaat zeggen. Ik snap het wel hoor zeker als je ze al niet zovaak ziet dan is dit wel echt nieuws wat je zo persoonlijk mogelijk wil zeggen. Zeker als je de kans hebt. Weet je ook al hoe je het gaat vertellen?

Skylar hoe is het met je? Hopelijk heeft het bloedden niet doorgezet.

Enya wat kl*te zeg dat je zoveel last hebt lichamelijk van je miskraam. Natuurlijk wel "fijn" dat het zo met pillen gebeurd en dat je er geen curretage voor nodig hebt. Nu heb je toch zelf nog afscheid kunnen nemen samen met je man. Dikke knuffel voor jou.

Hartje balen zeg dat je ongesteld bent geworden zeker nu zo met je vakantie. Hopelijk kun je ondanks de pijn en de teleurstelling toch genieten van je vakantie.

Ikzelf heb vanmorgen de huisarts gebeld met de vraag of ze toch niet nu al een verwijzing kan schrijven voor de gyn zeker gezien het verleden. Dit snapte ze gelukkig wel en als het goed is ligt er morgen een verwijzing klaar. En dan zal ik de gyn bellen voor een afspraak. Ben wel blij dat er een beetje met me meegedacht wordt. We willen dan in ieder geval de standaard onderzoeken laten doen (bloedonderzoek, spermaonderzoek, samenlevingstest enz) We gaan niet alles uit de kast trekken om onze wens in vervulling te laten gaan (geen ivf bv)

Hopelijk kan ik deze cyclus nog terecht bij de gyn maar ik denk dat dat net te laat zal zijn.

Als ik een datum heb wanneer ik er heen moet dan laat ik het jullie weten.
Hallo dames!

Moest helemaal naar de 3e pagina scrollen voor ons topic, was ver weg gezakt. hoe gaat 't met iedereen?

Tinus, klinkt spannend met alle onderzoeken, ik hoop dat 't helpt voor je. Gaan ze nu vooral onderzoeken wat er evt mis zou kunnen zijn, of wordt het gelijk al een soort behandeling? Hopelijk kun je snel bij de gyneacoloog terecht.

Hartje, wat jammer zeg, had zo leuk geweest zo op vakantie, lekker plannen maken... Maar goed, nu dus maar gewoon genieten van de vakantie zelf, wel vervelend dat je zo'n last van je buik hebt alleen.

Enya, zorg goed voor jezelf. Ik hoop dat je geen blaasontsteking hebt en dat 't snel weer beter met je gaat.

Dubbeltje, hoe gaat 't met jou? vandaag je NOD toch? Nog nieuws?

en Skylar, hoe voel jij je? is je ongesteldheid doorgezet of toch niet? Hoop dat je je in ieder geval iets beter voelt nu dan eerder!

Hier alles goed, veel gepraat en plannen gemaakt, erg leuk. lichamelijk echt nog bijna geen klachten, ja ik ben misselijk, maar kan nog steeds alles eten, heb last van m'n borsten, maar ook niet super vervelend... moet alleen ontzettend vaak naar de wc en ben 's ochtends heel vroeg wakker. dus al met al valt 't bij mij heel erg mee! Wij hebben dit weekend 2 boeken gekocht bij Bol.com, het grote opa en oma boek, en die gaan we kado geven aan beide ouders, dus zal wel een 'n traantje worden gelaten denk ik ;)

We vertrekken morgenochtend vroeg op vakantie, dus zal de komende tijd iets minder vaak kunnen checken op 't forum, maar nog wel regelmatig m'n gezicht laten zien hier hoor!

tot gauw!
Goedemorgen meiden!

@ cin,

gaat goed dus allemaal. lekker toch?

met nr 1 had ik ook geen last.

wie vroeg ook al weer naar namen??? mijn kleine (grote) kerel van al weer 7 jaar heet James (vernoemd naar James Gandolfini - de helaas overleden soprano's ster : ik ben fan!)

En lekker op vakantie. goed geregeld!

heb zelf ook 2 tripjes voor de boeg staan.

eerste weekend van november ga ik met mijn moeder naar Florence. stedentripje.

en het 3 weekend gaan manlief en ik even quality time hebben op texel in een B&B (keer wat anders dan een 4/5 sterrenhotel)

@Tinus, spannend zeg allemaal!

Je gaat dan echt soort van de MMM in. iets wat ik toch wel hoop te vermijden.

Hoe is het met je voet???

Gister belde de gyn. ik heb keurig netjes een ei sprong gehad.

vandaag zit ik precies op 28 dagen.

Mijn ongesteld heeft niet doorgezet.

de nacht van maandag op dinsdag had ik nog een beetje bebloede tampon, en daarna niets meer

vanochtend ook niet.

heb wel overal last van

voel me buik heel de tijd al een paar dagen, vannacht werd ik kotsmisselijk wakker.

Uiteraard ga ik 100x nd wc om dingen te checken.

zo maar weer even denk ik.

keep you posted!
Ow en Cin,

ik heb het zo ingesteld, dat wanneer er een berichtje is, krijg ik een email .

dus zonder te kijken kan ik an mijn mailbox al zien dat er iets loos is.

zoals met jou, of met elsy.

daar staat ook in link in waar ik meteen op kan klikken. hoef ik niet te scrollen en te zoeken, maar knalt ons forum er meteen in.

nog even over namen

ik heb nog wel een paar meisjes namen hoor (ben engels georienteerd btw)

Morgan (j/m) megan, coco, Skylar (favo), Victoria,

Marie Antoinette (vind ik gewoon leuk)

En ja, ik zeg het ook trouwens, en ook het geslacht

zie het al voor me, zo'n klein meisje, pijpenkrullen, rood manteljasje aan, zwarte handschoentjes

Thuis wordt er al gezegd, mocht het een meisje worden, is het geen POP!

maar ik doe het met mijn zoon ook hoor.

kan ik heerlijk mee tutten. mooie kleertjes aan etc.

vind ie zelf ook leuk als we de stad in gaan hapje eten om mooie kleren aan te doen :-)
mmmmmmm tampontest

toch weer smurrie
@ skylar wat spannend, keurige eisprong gehad wat bloed verloren en inmiddels de 28 dagen voorbij zijn. Ik ben heel benieuwd en duim heel hard voor je!

@ het forum: ik heb dit topic onder m'n favorieten geplaatst waardoor ik heel makkelijk kan zien of er een nieuw bericht is geplaatst en gelijk erop kan klikken ideaal

@ hier is alles 'rustig' eisprong is geweest (verwacht ik) en nu is het wachten tot volgende week vrijdag. Gelukkig een hoop leuke plannen op stapel, naar de bioscoop en uiteten vrijdag. Bij een vriendin op visite met een pasgeboren babietje, dus lekker knuffelen. EN natuurlijk KLUSSEN (in huis :D )
zelf gevoel einde verhaal deze maand hoor
Goedemorgen ladies

volgende nod is 22-11

op naar clomid ronde 2

zaterdag beginnen en woensdag de laatste pil.

voel me echt ellendig.

hoofdpijn, buikpijn, rugpijn, misselijk

Hoe is het met de rest van ons?!?!?!

this zo stil?

druk iedereen?
@ Skylar balen zeg dat je je zo rot voelt. Ik hoop dat ronde 2 met Clomid jou ronde is! Heb je veel last van bijwerkingen van Clomid?

Hier best druk en wil mezelf ook vooral lekker bezig houden :P Mijn NOD is volgende week vrijdag en ik merk dat ik er toch meer mee bezig nu ben dan ik zou willen. Ik begin dingen te voelen en alle eerdere rondes voelde ik niets.

Als ik nies hoest of lach dan voel ik een soort spierpijn gevoel steekjes onder in m'n buik. Daarnaast gister nog gezellig intiem geweest en dat was een stuk gevoeliger merkte ik.

Vannacht zelfs gedroomt dat we gingen vertellen dat we in verwachting zijn :$ Hoe bedoel je m'n dromen gaan met me aan de haal.
Goedemorgen allemaal, ben een paar dagen heel druk geweest en nauwelijks thuis! Dus vandaar geen tijd voor een update hier.

Ben inmiddels ongesteld geworden dus de spanning is er weer af hoor . Cinnamon, je had gelijk, NOD was dinsdag - had namelijk weer een cyclus van 35 dagen, maar had gehoopt dat hij deze keer weer wat korter zou zijn! Hoop wel dat hij rond de 35 dagen blijft en niet nog onregelmatiger/langer wordt.

Cinnamon, wat bijzonder dat je nu precies dat je naar Nederland gaat dit geweldige nieuws kunt vertellen aan je familie! Je kunt vast niet wachten om ze te zien! Heerlijk.

Hartje, Skylar ook ongesteld, jammer he meiden. Hartje, fijne vakantie! Dan is nu de aandacht gericht op Elsy, wie weet breng jij ons nog goed nieuws deze maand...!

Enya, wat naar lijkt me dat om mee te maken. Wees lief voor jezelf en elkaar. Hoop dat jullie goed afscheid hebben kunnen nemen. En hoop dat je je inmiddels lichamelijk in elk geval weer wat beter voelt.

Ik zet mijn volgende NOD maar op 30 november, beetje ruim, en mag van mezelf ook niet testen voordat het 30 november is. Vind die witte testen elke keer zo'n teleurstelling...

Oh ja, over namen durf ik niet zo goed na te denken nog. We hebben het er weleens over gehad hoor, en hebben ook wel ideeën, maar pas als het echt zover is wil ik me daar serieus mee bezig houden. Lijkt me zo leuk en bijzonder om dat te kunnen gaan doen, hopelijk is het ons gegund
Cin!!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Enya, voor jou een dikke knuffel!!

Ma 21 oktober getest, na 3 dagen niet ongesteld..

En gelijk een plusje!!!

Zwanger!!!!

Ik heb wel 3 testen gehaald, gewoon omdat ik ook zo overdondert was..
Love is Enough. <3
Gefeliciteerd bentbootje wauw!
Wow Bentbootje, super wat een verrassing!! Gefeliciteerd joh! Had je het aan voelen komen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven