Bijhotlenontsteking of iets anders?
zaterdag 26 oktober 2013 om 23:17
Goedenavond mensen,
Ik heb een vraag.
Namelijk, sinds 3 dagen heb ik pijn
in de rechterkant van mijn gezicht,
precies in het gebied naast de neus
in de plooi van mijn wang, en dan langs
de mondhoek het gebied verder naar beneden
bij de rand van mijn kaak,
Het zit dus in de buurt van de kaakholte.
Ik voel het voornamelijk als ik op die plek
druk of mijn mond ver open doe, om te eten
of te geeuwen.
Het is geen zenuwpijn, want dat ken ik en
ik weet zeker dat dat het niet is. Het klinkt
gek, maar het voelt bijna als ontstoken
bindweefsel of een ontstoken spier.
Het doet erg pijn. Iemand een idee wat ik erop
kan smeren? Ik heb al spiercreme geprobeerd
maar mijn gezichtshuid is erg gevoelig en het
masseren doet pijn op de bewuste plek.
Bvd
Ik heb een vraag.
Namelijk, sinds 3 dagen heb ik pijn
in de rechterkant van mijn gezicht,
precies in het gebied naast de neus
in de plooi van mijn wang, en dan langs
de mondhoek het gebied verder naar beneden
bij de rand van mijn kaak,
Het zit dus in de buurt van de kaakholte.
Ik voel het voornamelijk als ik op die plek
druk of mijn mond ver open doe, om te eten
of te geeuwen.
Het is geen zenuwpijn, want dat ken ik en
ik weet zeker dat dat het niet is. Het klinkt
gek, maar het voelt bijna als ontstoken
bindweefsel of een ontstoken spier.
Het doet erg pijn. Iemand een idee wat ik erop
kan smeren? Ik heb al spiercreme geprobeerd
maar mijn gezichtshuid is erg gevoelig en het
masseren doet pijn op de bewuste plek.
Bvd

zaterdag 26 oktober 2013 om 23:25
Ik denk dat je de HAP moet bellen voor antibiotica. Ik liep namelijk 5 dagen lang met dezelfde klachten als die van jou. Op een gegeven moment kon ik het niet meer volhouden en heb de HAP gebeld. De dokter had snel door dat het om een holteontsteking ging en kreeg direct een kuur.
Spiercreme moet je juist niet op je gezicht gebruiken.
Beterschap
Spiercreme moet je juist niet op je gezicht gebruiken.
Beterschap
Waar een wil is, is een weg

zaterdag 26 oktober 2013 om 23:50
zaterdag 26 oktober 2013 om 23:56

zondag 27 oktober 2013 om 00:14
Ik heb chronische holteonsteking en herken je gevoel... Iig het gevoel naast je neus, bij je wang.. Het trekt bij mij door tot in m'n jukbeen... M'n kaakholte heb ik, los van de chronische holteonsteking ook last van gehad en toen moest ik een apex resectie.. (Wortelpunt ontsteking verwijderen)
Het kan dus beide zijn:)
Met beide kun je, mijns inziens, wel gewoon aan het werk toch? Pijnstiller er in en gaan met die banaan...
Ik zou gewoon op je eerste vrije dag naar de huisarts gaan en hem ernaar laten kijken..
Tot die tijd: er is neusspray te koop speciaal voor holteonstekingen.. Zou die eens proberen... Het is volgens mij een homeopathische neusspray, dus baat t niet dat schaad t niet:)
Met beide kun je, mijns inziens, wel gewoon aan het werk toch? Pijnstiller er in en gaan met die banaan...
Ik zou gewoon op je eerste vrije dag naar de huisarts gaan en hem ernaar laten kijken..
Tot die tijd: er is neusspray te koop speciaal voor holteonstekingen.. Zou die eens proberen... Het is volgens mij een homeopathische neusspray, dus baat t niet dat schaad t niet:)
zondag 27 oktober 2013 om 00:18
quote:elkemow schreef op 27 oktober 2013 @ 00:14:
Ik heb chronische holteonsteking en herken je gevoel... Iig het gevoel naast je neus, bij je wang.. Het trekt bij mij door tot in m'n jukbeen... M'n kaakholte heb ik, los van de chronische holteonsteking ook last van gehad en toen moest ik een apex resectie.. (Wortelpunt ontsteking verwijderen)
Tot die tijd: er is neusspray te koop speciaal voor holteonstekingen.. Zou die eens proberen... Het is volgens mij een homeopathische neusspray, dus baat t niet dat schaad t niet:)Ja, precies daar. Ook trekt het in het jukbeen en in het botje aan de zijkant van de lip en rond de neus.
Tot die tijd: er is neusspray te koop speciaal voor holteonstekingen.. Zou die eens proberen... Het is volgens mij een homeopathische neusspray, dus baat t niet dat schaad t niet:)Ja, precies daar. Ook trekt het in het jukbeen en in het botje aan de zijkant van de lip en rond de neus.
zondag 27 oktober 2013 om 00:45
Dan zou ik maandag gewoon die neusspray halen:) bij mijn man werkt het als hij die klachten heeft... Bij mij niet, maar ook antibiotica werkt niet bij mij... Heb een half jaar bij de KNOarts gelopen en na iedere antibiotica zat de ontsteking er nog of was hij zelfs erger geworden.. En kan nou niet zeggen dat antibiotica veel goeds doet met je lichaam...
En als je het niet vertrouwd: op je eerst volgende vrije dag naar de huisarts!
En voor morgen: paracetamolletjes er in een lekker werken:) de pijn wordt niet minder door thuis te zitten.. Dan denk je er allen maar aan:)
En als je het niet vertrouwd: op je eerst volgende vrije dag naar de huisarts!
En voor morgen: paracetamolletjes er in een lekker werken:) de pijn wordt niet minder door thuis te zitten.. Dan denk je er allen maar aan:)