Grit - wie doet dat?
zondag 27 oktober 2013 om 08:29
Hoi,
Bij mij op de sportschool geven ze ook grit.
Ik wil straks gaan sporten, maar die vandaag bodypump geef vind ik echt een niet leuk persoon.
Nu zag ik dat ze vandaag ook 2x grit hebben op het rooster.
Maar als ik naar het officiële filmpje kijk op youtube van Grit dan durf ik niet meer.
Iemand ervaring? Ga je echt helemaal kapot?
Bij mij op de sportschool geven ze ook grit.
Ik wil straks gaan sporten, maar die vandaag bodypump geef vind ik echt een niet leuk persoon.
Nu zag ik dat ze vandaag ook 2x grit hebben op het rooster.
Maar als ik naar het officiële filmpje kijk op youtube van Grit dan durf ik niet meer.
Iemand ervaring? Ga je echt helemaal kapot?
zondag 27 oktober 2013 om 09:31
quote:mrsfudge schreef op 27 oktober 2013 @ 09:06:
Bedoel je soms XCO? Bij XCO doe je oefeningen met de XCO-trainer, dat is een buis met grit erin.
Ik doe dat sinds 3 weken en nee, ik vind niet dat je zoals jij het zegt "helemaal kapot gaat".
Nee dat bedoelt ze niet
XCO is kinderspel vergeleken bij een GRIT les
http://www.youtube.com/watch?v=P0tZd_yUrGY
Bedoel je soms XCO? Bij XCO doe je oefeningen met de XCO-trainer, dat is een buis met grit erin.
Ik doe dat sinds 3 weken en nee, ik vind niet dat je zoals jij het zegt "helemaal kapot gaat".
Nee dat bedoelt ze niet
XCO is kinderspel vergeleken bij een GRIT les
http://www.youtube.com/watch?v=P0tZd_yUrGY
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 27 oktober 2013 om 09:35
Ik ben er ondertussen al achter dat XCO en Grit inderdaad twee verschillende dingen zijn! Had nog nooit gehoord van Grit in de betekenis van een workout. Op You Tube heb ik net wat filmpjes bekeken en pffffff, dat ziet er heel intensief uit. Voor mij nog even niet geschikt! Maar bij mijn sportschool wordt dit ook (nog) niet aangeboden. Voorlopig hou ik het bij XCO en high shape
zondag 27 oktober 2013 om 11:42
zondag 27 oktober 2013 om 14:34
Nou nee, niet echt een mix van step, pump en attack
Ik vind grit heerlijk, ik doe grit strength. En ja, je gaat helemaal kapot. Dat wordt wel ietsje beter als je het meer gewend bent hoor, maar dan nog ga je als het goed is elke keer weer tot het uiterste. Dieper, zwaarder, ...
Het is niet bedoeld om daarna nog even een lesje te gaan spinnen!
Ik vind grit heerlijk, ik doe grit strength. En ja, je gaat helemaal kapot. Dat wordt wel ietsje beter als je het meer gewend bent hoor, maar dan nog ga je als het goed is elke keer weer tot het uiterste. Dieper, zwaarder, ...
Het is niet bedoeld om daarna nog even een lesje te gaan spinnen!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
zondag 27 oktober 2013 om 17:23
zondag 27 oktober 2013 om 23:32
Ja de les duurt maar 30 minuten, maar ik vraag me af of het dan wel zo heftig is als er eentje daarna altijd nog gaat spinnen.
Toch maar een keertje gewoon doen,
Maar ik shape en bodypump regelmatig, heb vandaag 45 min op de crosstrainer gestaan, dus zo slecht is mn conditie en kracht ook niet, alleen moet ik uitkijken met mn knie.
Toch maar een keertje gewoon doen,
Maar ik shape en bodypump regelmatig, heb vandaag 45 min op de crosstrainer gestaan, dus zo slecht is mn conditie en kracht ook niet, alleen moet ik uitkijken met mn knie.
maandag 28 oktober 2013 om 00:00
maandag 28 oktober 2013 om 22:30
Ikje, het is zeker heftig en wat flitsie zegt, verslavend!
Inderdaad erg effectief, de training. Ik combineer 't soms wel met andere dingen, maar die doe ik dan vóór grit en niet erna. Na die tijd wordt 't je ook afgeraden trouwens al denk ik dat een lesje body balance oid prima zou kunnen.
Inderdaad erg effectief, de training. Ik combineer 't soms wel met andere dingen, maar die doe ik dan vóór grit en niet erna. Na die tijd wordt 't je ook afgeraden trouwens al denk ik dat een lesje body balance oid prima zou kunnen.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson