Denk dat m'n kat dood gaat

27-10-2013 09:37 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn oude mannetje van ca. 17 jaar wil sinds gisteren niets meer eten, zeurt zelfs niet meer bij ons om een stukje vlees, en wil de hele dag alleen maar bij me liggen. Ook drinken doet ie niet meer.

Ik vrees dat het einde in zicht is voor hem. Morgen ga ik met hem naar de dierenarts. Ik wordt zo verdrietig bij het vooruitzicht dat mijn vriendje er straks niet meer is
Ach gut. Arm beestje. Sterkte
Komt wel goed, schatje!
Gelukkig dat hij wel bij je komt liggen. Sterkte
Ach jee, wat verdrietig. Sterkte
Ach jee wat vervelend.

Ik weet helaas maar al te goed hoe je je voelt.

Goed van je dat je naar de DA gaat.

Ik wens je heel veel sterkte
Dankjewel. Heb 'm geprobeerd te verleiden tot eten met al zijn favoriete hapjes maar hij wil niks, zelfs geen slagroom. Hij wil alleen maar op schoot liggen, dan ligt ie hard te spinnen. Maar daar schijnen ze te doen om zelf rustig te worden.
Bah, wat ontzettend naar. Klinkt inderdaad wel alsof hij afscheid aan 't nemen is. Lekker bij je houden en knuffelen. Hij geeft zelf wel aan wat hij wil.

Veel sterkte.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
O, wat naar... Heel veel sterkte!

En probeer toch maar te genieten van het feit dat hij bij je komt liggen. Vaak trekken katten zich juist terug als ze ziek zijn.
Rasa hij is altijd al apart en anders geweest dus dat ie hierin ook afwijkend gedrag toont verbaast me niet echt. Daarom is ie ook zo leuk!
De dierenarts komt hiervoor ook vaak aan huis (kost wel duurder). Hoef je kat niet uit zijn vertrouwde omgeving.

Maar in ieder geval heel veel sterkte!
Tjee, wat ellendig. Maar mooi dat hij jou daarbij komt opzoeken. Dat is een teken dat hij veel vertrouwen in jou heeft.
Sterkte ermee
Mijn kat (8) heeft dit een tijdje geleden ook gehad wilde ook niet eten en ook niet drinken! Lag ook maar te liggen.. Mijne is ook zo'n aparte, spint gelijk als je tegen hem praat en alsie zich aan het likken is dan blijft zn tong nog ff lekker hangen haha. Ik heb mijn kat overigens wel geprobeerd te voeden dmv een pipet met water en zn natvoer met extra water aangelengd en dit in zn bekje gespoten na 3 dagen at hij zelf weer, denk dat hij ff niet zo lekker in zn hum zat.
Ah wat een verdriet is dat hè.. Veel sterkte morgen. Knuffel hem maar heel veel! Zo te horen is het echt je maatje. Virtuele knuffel van uit hier.
Waarom morgen naar de DA?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Techniek, het is jammer en verdrietig, maar hij is wel een echt bejaarde kat geworden! Knuffel 'm maar lekker, neem een pot thee en lekkers bij de hand en installeer jezelf op de bak met kat op schoot: het is er weer voor. Sterkte
Agossie, 17 is ook wel een hele leeftijd.

Knuffel hem maar lekker vandaag. En misschien kan je nog een paar mooie foto's van hem maken. Ik hoop dat je vandaag en morgen nergens naar toe hoeft, blijf maar lekker bij hem.
Och jakkie. Wat Yoshe zegt: Vandaag lekker de deur dicht, bel eraf en de hele dag met hem kroelen, vergeet niet om foto's te maken en het lekker warm voor hem maken.
Ik begrijp niet dat je nu niet naar de dierenarts gaat, voor hetzelfde geld is er iets aan de hand dat opgelost kan worden. 17 is oud maar wil niet zeggen dat hij niet met gemak 20 of 25 kan worden. Belachelijk om dan te wachten tot morgen, wellicht heeft het dier pijn
Ach wat verdrietig Ik hoop voor je dat ie even een dagje niet lekker in z'n vel zit en er nog weer bovenop krabbelt, maar anders veel sterkte met het afscheid.
Sterkte! Ik heb mijn kleine meisje vorig jaar op bijna 20-jarige leeftijd moeten laten inslapen. Omdat ze zo oud is geworden had ik er wel vrede mee, maar makkelijk is het absoluut niet.
of vind je dat mensen van 70, als ze niet lekker zijn ook geen behandeling nodig hebben omdat ze al oud zijn en dus waarschijnlijk wel dood zullen gaan.

Vervelend dat opa alleen een longontsteking bleek te hebben die met een AB kuur prima op te lossen was geweest.
Ik heb al gebeld Mali maar de weekend arts heeft aangegeven dat ie het verstandiger vind om 'm thuis te houden nu. Hij heeft geen merkbare pijn en is waarschijnlijk 'gewoon' dood aan het gaan.

Zolang ik het idee heb dat het nog 'goed' gaat houd ik 'm hier maar als ik denk dat ie pijn heeft of zo dan ga ik meteen heen.

Morgen sowieso naar mijn eigen da en als die vind dat ie moet inslapen wil ik dat het thuis gebeurd.
To, kun je niet voor de zekerheidvandaag al naar een DA?
Erg om je diertjes zo te zijn he. Heel vervelend! Maar het lijkt alsof je al hebt aangenomen dat hij gaat overlijden. Waarom breng je niet vandaag nog een bezoek aan de dienstdoende dierenarts om zijn of haar diagnose te horen? Misschien wordt dat wat jij denkt bevestigd, maar wellicht is er ook iets anders aan de hand wat nog opgelost kan worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven