Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij m'n creditcard afpakken? Nu heb ik weer gave schoenen voor m'n dochter gezien die ik ga kopen. (stttt, niet tegen Eduard vertellen )

Daar ben ik weer! Het was gaaf in Rome! Echt helemaal super. We hebben zo'n beetje alles gezien wat lekker toeristisch was Ik heb pijn in mijn scheenbenen van het lopen, maar het was het allemaal waard.

We kwamen vrijdags met de bus langs een kroeg waar allemaal oranje vlaggen met Hup Holland Hup hingen, dus daar zijn we s avonds naar toe gegaan. Heel gezellig om zo midden in Rome met 200 Hollanders voetbal te kijken (en 5 fransen, ha ha).

De kinderen zijn nu net ook weer thuisgebracht door mijn ouders. Ze liggen op bed nu, ongezellig. Laurens is nog aan het zingen, dus ik vraag me af of hij nog gaat slapen.

Bijlezen gaat me niet lukken, dus als er nog belangrijke dingen zijn gebeurd dat hoor ik het graag.
Cin geef je creditcard maar even hier want ik ga nu naar de stad :-) .

Amaal fijn dat het zo leuk was in Rome.

Mal gezellig als je langskomt. Kun je gelijk ons nieuwe interieur bewonderen. Het is echt heel mooi! (jaja ik zal eens wat foto's gaan maken...)

Zo net de kraamzorg mevrouw gehad en alles was goed. Hoe druk het ook mag zijn straks in de vakantieperiode ik heb iig recht op 4 uur per dag. Ook na de kz nog 4 dagen van 4 uur dus dat is wel een fijn vooruitzicht.

En Jin is hij gaan slapen?

Zo en nu ga ik even lekker shoppen, maar weer op zoek naar het ultieme bevallingshemd....
Goedemiddag!

Kids slapen even allebei, dus even tijd voor mezelf!

Vanmorgen weer met Kevin naar de gym geweest, mochten ze over zo'n lang springkussen lopen en op de trampoline! Nou, dat vond meneer wel wat! Volgende week alweer de laatste les voor de vakantie.

Aan de ene kant vind ik dat jammer, aan de andere kant ook wel lekker, ik hoop dat Kevin dan weer 3 uurtjes naar opa en oma mag, aangezien hij dat altijd op maandag deed. Had ik even de handen vrij!

Vorige week ook even naar Ballorig geweest met schoonzus en haar dochtertje. Was gezellig, maar nog moest ik vlot tussen de bedrijven door mijn half koude thee opdrinken....

Kevin had op een gegeven moment ook het gedeelte ontdekt voor de grote kinderen, kon ik hem daar steeds wegplukken....

Maar tis wel voor herhaling vatbaar!

Jinny: nog even terugkomend op jouw opmerking of ik wel geniet van de kinderen. Ja hoor, dat doe ik zeker! Als ze in bed liggen, haha. Nee hoor, geintje. Met Twan heb ik niks te doen, tis Kevin die alle aandacht vraagt! Maar ik geniet wel hoor, tis ook zo'n schat en ik ben echt dol op hem, maar ik vind het erg zwaar omdat ik niet tot hem door lijk te dringen, hij luistert niet, is alleen maar vreselijk baldadig, trekt het hele huis overhoop, kan niet eens even stofzuigen of wat anders doen in huis en ik kan daar schijnbaar slecht tegen.

Kan trouwens ook wel een poets gebruiken, want dat blijft dus ook allemaal liggen hier...

Ik zal echt blij zijn als hij straks naar de psz gaat, heb ik even wat tijd voor Twan en voor het huis en voor mijzelf... En nog 1,5 jaar tot hij naar de gewone school mag, haha!

Al moet ik zeggen dat de tijd toch ook wel erg snel gaat hoor! Nog maar 1,5 jaar, zat ik me gister te bedenken!

Nou, ik zal eens even teruglezen!
Juud, ik kreeg ook die louzy 4 uur kraamzorg per dag. Maar dan wel van 12 tot 4! Jaaa, dan lag ik op bed. Achterlijk, tsss. Dus als je maar 4 uur krijgt; eis dat ze dan van 9 tot 1 komen, dan heb je er tenminste wat aan.

Hmm, merk dat ik er nog sjagerijnig om kan worden. 3 kraamverzorgsters in 1 week en dan ook nog op achterlijke tijden.

Mag Mal 'het kamertje' ook zien?
Amalia: klinkt goed, je weekend Rome! Nog wat gekocht daar?

Zo Jinny: al een tand voor Simon dus! Ja, dat bijten lijkt me minder fijn.... Twan heeft hier regelmatig dat ie z'n kaken op elkaar klemt en dan ineens z'n hoofd wegdraait terwijl hij de tepel nog vast heeft... aaaaaaaauwwww! dat doet ook zo'n pijn!

Juud: en, lekker geshopt? Jee, een luiertas voor ruim 100 euro! Dat zou ik bij vent echt niet gedaan krijgen, maar ik zou het geld er zelf niet eens voor over hebben....

Lekker dat Mart gewoon naar de creche kan tijdens je verlof! Dat heb ik destijds ook wel gemist tijdens mijn zwangerschap.

Cin: haha, ook al kooplustig dus... Dat internetshoppen is ook veel te verleidelijk....

Mal: zow hey, Jonathan gaat goed! Slaap je zelf ook wat lekkerder dan?

Even posten want ik moet een pagina terug lezen....
En Jinny, hoe vond man jouw vaderdagcadeau dan? Of heb ik erover heen gelezen?

Kokos: Lianne dus bijna uit logeren, kun je zelf lekker uitrusten en bijslapen. Gaat het al wat beter inmiddels?

hmmm.... Twan is wakker...ik hoor hem brabbelen..... heeft niet echt lang geslapen... ook 's nachts is het nog drama....3x per nacht is geen uitzondering voor mij!
Ik was trouwens vrijdag met Kevin met de lego aan het spelen... (nou ja, dwz, ik speel en probeer hem erbij te betrekken en Kevin loopt het hele huis door en trapt alle blokken weg!), wilde ik later opstaan, klapt mijn duim helemaal dubbel! Dat deed zo'n pijn dat ik letterlijk misselijk werd! Heb er nog last van, dus zal wel gekneusd zijn, maar gelukkig niet gebroken. En ik keek 's avonds in de spiegel zag ik op mijn arm een mega blauwe plek, hoe ik daar nu weer aan kom? Kan mij niet herinneren dat ik mij zo hard heb gestoten.... nou ja, heb dus nog erge last van geheugenproblemen, haha.
anoniem_45253 wijzigde dit bericht op 16-06-2008 14:39
Reden: typefoutje
% gewijzigd
Juud, wat goed dat de kz geregeld is! Heel erg fijn. Lijkt me heerlijk een kraamhulp, maar ook gek. Dat heb je hier niet. Ben je helemaal klaar voor de Grote Dag? Is je bevallingsplan helemaal naar wens en af?

Amalia, wat kan dat verbroederen he, Nederlanders in het buitenland. Leuk dat jullie daar hebben gekeken en fijn dat het zo leuk was!

Cin, ik weet wel raad met jouw creditcard hoor!

CD, man vond het cadeautje erg leuk. En de taart was super goed gelukt! En dat niet doordringen tot een peutertje herken ik (niet altijd, maar wel vaak). Veel afleiding zoeken en veel speelgoedjes bedenken, en veel karweitjes geven. Dat helpt bij oudste zoon hier goed. Auw van de duim!
quote:Jinny schreef op 16 juni 2008 @ 12:25:

Juud, uiteraard heb je een enorm dure nodig! Dat snapt toch iedereen ?

Mal, joepie al ruim drie weken! Geweldig!

Er bestaan hier zwangerschapstesten hoor Star ;-)!

Zo, speelgroep overgeslagen deze keer. Vriendin kwam met de kindjes, leek me ook gezellig en was het ook . Maar één keer elkaar omduwen dus het was leuk.

Stomme poets, stomme poets. Ik zoek iemand anders. Lekker puh. Belt ze vanochtend dat ze gelijk kan komen en morgen niet. Nou, dat lukte dus niet.

Oh ja, Star, en we bleken illegaal tv te kijken en nu wordt de tv vanmiddag afgesloten en moeten we wachten tot de satelliet geinstalleerd wordt... Morgen komt de satellietman offerte doen. Ik hoop snel!

Lekker puh

Jin, dan gaan we gewoon ergens een kroeg in hoor
quote:Jinny schreef op 16 juni 2008 @ 12:33:

Oh wat een leuk fillempie van Ceetje! Enne, heb je je blauwe koffer al ingepakt voor dé trip haha? Nee joh, daar ga ik echt niet mee zeulen. Mijn ouders hadden die geleend en die staat daar al een tijdje
Ik moest zo lachen om die enorme koffer! Cool kleurtje trouwens. Ik heb een gele.
Die zal je er ook wel zo uitpikken tussen alle rode koffers op babagebelts

Welke schoenen Cin? :-)
Die koffer heb ik ook, heel handig want er kan heel veel in! En ook heel herkenbaar dat hij nog bij je in de gang (?) staat want hier blijft ook alles altijd weken staan .

Ik heb vanmiddag een hele mooie printer gekocht, echt heel blij mee. Nog niet op zoek geweest naar een tas maar dat doe ik vrijdag wel als Mart weer naar de creche is. En anders via het internet want eigenlijk mag ik niet meer naar de stad want daar geef ik veel te veel geld uit.

Jin ik denk wel dat ik helemaal klaar ben voor de grote dag. Alhoewel ik wil de kasten nog anders indelen, de zolder opruimen, alles gewassen hebben, Mart z'n kamer opknappen... Hmm ik heb dus flink last van nesteldrang maar energie genoeg dus dat is heel fijn. Het wiegje staat in het kamertje en is ook al opgedekt dus laat de kleine over twee weekjes maar komen . Bevallingsplan is helemaal klaar en ook naar wens. Het belangrijkste wat er in staat is dat ik binnen het uur wil aanleggen en dat de kleine niet in bad mag zonder mijn toestemming en dat we zelf willen bepalen wanneer er visite komt .

Amaal dat is ook een stomme tijd dat ze komen. Hier komen ze dan de ene dag 's morgens en de andere dag 's middags, zodat de beide gezinnen er zo weinig mogelijk last van hebben. Eigenlijk is het belachelijk dat er niet genoeg uren zijn want waar ben je anders voor verzekerd .

He bah Cd een zere duim, dan merk je pas hoevaak je hem gebruikt.
Nesteldrang wacht ik nog steeds op

Herkenbaar dus, dingen die weken blijven staan.
Goedeavond,

Moet zo even naar de stand in de poule kijken, ben nu wel nieuwsgierig of Lianne is gepromoveerd

Met mij gaat het nog niet zo goed, maar het heeft zijn tijd nodig. Ik heb het wel eens benauwd gehad ivm die allergie, maar daar bleef het dan bij. Gisteren kreeg ik geen lucht, stond net mijn contactlenzen in te doen, in de douche. En in 1x weer die vervelende hoest, gevolgd door een piepende en gierende ademhaling. Man hoorde het en kwam direct naar me toe. Ik wist niet hoe ik het had, raakte bijna in paniek. Wat een k*tgevoel als je geen lucht krijgt. Inhalatie gebruikt, dat werkte gelukkig snel.

Huisarts had gezegd dat het wel lang kan gaan duren, vanwege de zwangerschap; minder weerstand.

De baby voel ik heel goed, volgens mij is het een jongetje, zo hard rollen en trappen als ik op bed lig. Daar geniet ik wel van.

Lianne had voor vaderdag een steen beschilderd op de psz. Daarop zat een wasknijper met een briefje: papa je bent een kei! En op de wasknijper zat een lieveheersbeestje. Het cadeaupapier had ze zelf geverfd. Leuk om te zien hoe trots zo'n klein meisje dan is.

Jin, natuurlijk ben ik blij dat Lianne bij mijn schoonouders terecht kan. Ik weet dat ze het daar reuze naar haar zin zal hebben, dat is het punt niet. Maar ze is zo ver weg (en denk jij: ík zit pas ver weg, dan heb je gelijk :-)). En twee dagen mijn lieve meisje niet om me heen, die me wat afleiding geeft, vind ik moeilijk. Maar.... genoeg over mij.

Simon zijn eerste tandje

Star, , lees net dat je konijn Foreman heet en weet direct over wie je het hebt. Hoe kan het ook anders?

Mal, drie weken en ... dagen: hartstikke goed!

Juud, badkamer weer helemaal glanzend? Een verzorgingstas van 109 euro??? Hmmm.... kom ik aan met mijn goedkope HEMA tas van 19 euro, ha, ha!!

Fijn dat je een goed gesprek had met de kraamzorg en weet waar je aan toe bent.

Cin, daar hou ik je aan: bij een tweede gaat het makkelijker. We zullen het zien, ha, ha!

CD, wat leuk dat Kevin zich zo lekker kan uitleven op gym. Ballorig is ook leuk ja!

Pijnlijk van je duim.

Amalia, ja, jij hebt echt pech gehad met je kraamzorg. Ik heb nu gekozen voor een andere kraamzorg instantie. Was vorige keer niet helemaal tevreden. Misschien dat ik er nu anders tegen aan kijk in oktober/november, maar nu ik toch kon kiezen dacht ik: die niet meer, ik wil een ander.

Bam, hoe is het bij jou?
Star bij Mart had ik ook geen last van nesteldrang en nu enorm! Maar ik zit nu ook beter in mijn vel dan toen dus dat is wel prettig. Maar gewoon die pijp een keer goed doorsmeren en je huis is zo netjes als wat .

Zo de tas heb ik besteld! Ik heb hem op internet gevonden voor nog eens 20 euro goedkoper. Dus Vent kan trots op me zijn .

Kokos lekker veel slapen de komende dagen en dan ben je hoop ik zo opgeknapt. Heb je nu dan ook een andere zwangerschap dat je denkt dat het een jongetje is?
Hi Juud, foto van DE TAS? 20 euro goedkoper, dat is een koopje

Andere zwangerschap.... nee, niet echt. Ben wel meer misselijk geweest de eerste drie maanden, had dat bij Lianne niet. Meer omdat ik zoveel getrap, gerol etc. voel als ik op bed/bank lig, zat ik voor de grap aan een jongetje te denken. We willen het geslacht niet weten, dus de gyn moet de 24ste heel erg oppassen met wat ze zegt .

Ik ga wat drinken, doei!
Nee een foto kan natuurlijk niet want dan weten jullie wat het wordt... Nog even geduld meisjes!
Shit, weer niet gelukt

Goedeavond Juud. Ik ga.
Goeieavond,

Zo hoe is het met iedereen? Hier wel oké. Heb alleen sinds het weekend onwijs last van mn bekken. Ik hoop echt dat het snel over is, want daar heb ik echt geen zin in, nog 12 weken...

Oh en ik heb gelukkig geen zw suiker. De bloedwaarden waren helemaal goed! Fijn.

Kokos vervelend dat je je nogsteeds niet goed voelt. Spannend de 24ste! Vind je het ook zo spannend? Of had je bij Lianne ook een 20 wk echo gehad?

Juud, nou als jij geen meisje krijgt, weet ik het ook niet meer Hihi..lekker hè die nesteldrang.. zo af en toe krijg ik er ook vlagen van mee.

Auw CD dat is niet lekker van je duim, was ie niet dik en blauw geworden?

Amalia, leuk zo de toerist uitgehangen in Rome! Was het lekker met zn 2en? Heb je je kindjes niet al te erg gemist?

Zo Jonathan weer lekker kort? Vindt hij het niet erg bij de kapper? Tobias vindt het niet zo, ik moet echt wel in de buurt blijven en het liefst wil hij nog bij mij op schoot zitten ook.

Jinny, balen dat Thomas elke keer uit bed gaat. Sinds 2 weken heeft Tobias ook een groot bed, maar hij blijft er heel fijn wel in liggen. In het begin ging hij er wel uit, maar ik heb gedreigd dat als hij er elke keer uit komt, hij weer in zn 'kleine' bed moest Heeft wel geholpen! Zelfs s ochtends wacht hij totdat ik hem kom halen!

Wat een leuk filmpje van Ciara zeg! Hihi.. Abba fan!

Bam, giraffen luiertas? Heb ik wat gemist? Waar waar?
Ben ik eindelijk eens een keer lekker aan het rellen, wordt het topic gesloten....! weer een hoax op het forum.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 16 juni 2008 @ 21:45:

Ben ik eindelijk eens een keer lekker aan het rellen, wordt het topic gesloten....! weer een hoax op het forum.Jij rellen? Waar waar waar? Of kan ik het niet meer lezen? Zegt de sensatiezoeker
Naat, ik had geen tijd om de kinderen te missen Zoveel gedaan!

Star, wanneer vertrek je naar Jin? Echt leuk zeg dat je naar haar toe gaat! Doe haar de groeten :-)

Juud, 20 euro bespaard. Kan je dus nog wat kopen, ha ha! Fotootje! Ik heb ook een dure tas gekocht hoor toen ik zwanger was. Had het wel verdiend vond ik. Je sleurt potverdorie 9 mnd een kind mee! Nouja, 3 mnd sleuren, maar toch... die eerste 6 mnd kan je ook je kwaaltjes hebben nietwaar?

Vriendinnetje van me krijgt woensdag haar termijnecho en dan weet ze wat ze krijgt. Leuk, ben wel nieuwsgierig. Zou het wel leuk vinden als ze ook een jongetje krijgt, hebben we beide 2 jochies. Leuk. Zijn we goed op weg om een toekomstig Oranjeteam

Nou, ga es kijken of ik nog punten heb gescoord op Foebele en dan douchen. Ik heb Rome eruit gezweet op de spinfiets!
Mhh ik heb het al gevonden, laat maar. Topic is inderdaad weg, maar weet wel waar het over gaat..haha..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven