SYTYCD 2013
zondag 27 oktober 2013 om 20:36
zondag 27 oktober 2013 om 20:38
zondag 27 oktober 2013 om 20:39
quote:Bertrade schreef op 27 oktober 2013 @ 20:36:
Hallo!?! Ze hoeven toch niet te zoenen. Niets zo stompzinnig als op afroep moeten zoenen.
Dat moest wel. Dat zat nl. in de choreografie. En je werk is om -op afroep- een choreo te kunnen dansen.
Dus wat Jef wilde was een beetje gek, maar ik begreep wel wat ze ermee wilde.
Hallo!?! Ze hoeven toch niet te zoenen. Niets zo stompzinnig als op afroep moeten zoenen.
Dat moest wel. Dat zat nl. in de choreografie. En je werk is om -op afroep- een choreo te kunnen dansen.
Dus wat Jef wilde was een beetje gek, maar ik begreep wel wat ze ermee wilde.
zondag 27 oktober 2013 om 20:39
quote:S0LEIL schreef op 27 oktober 2013 @ 20:36:
[...]
Johan is zelf stom.
Echt een van de beste dansers, maar personality-wise is hij stom.Inderdaad.
[...]
Johan is zelf stom.
Echt een van de beste dansers, maar personality-wise is hij stom.Inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 27 oktober 2013 om 20:45
quote:S0LEIL schreef op 27 oktober 2013 @ 20:39:
[...]
Dus wat Jef wilde was een beetje gek, maar ik begreep wel wat ze ermee wilde.Ja, dat het in de choreo zat en daar moest worden uitgevoerd, dat begrijp ik. Dat je daarna het publiek ophitst omdat er alsnog gezoend moet worden vind ik stom.
[...]
Dus wat Jef wilde was een beetje gek, maar ik begreep wel wat ze ermee wilde.Ja, dat het in de choreo zat en daar moest worden uitgevoerd, dat begrijp ik. Dat je daarna het publiek ophitst omdat er alsnog gezoend moet worden vind ik stom.