Mode & Beauty alle pijlers

Fijne pyjama

27-10-2013 19:57 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben op zoek naar een fijne pyjama, en dan niet zo eentje die je na een seizoen weg doet omdat de naden in de was helemaal scheef zijn gaan staan. Ik hoorde van iemand dat de pyjama''s van Pip Studio heel fijn en duurzaam zijn.. maar die zijn bijna 90 euro!! Ik dacht even dat ik het niet goed verstond.

Ik ben dus op zoek naar een fijne, duurzame pyjama in een lekker zacht stofje. Iemand tips voor een fijn merk?
Oh...ik koop gewoon elk jaar een paar goedkope van een tientje en die mik ik na de winter in de vuilnisbak
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance, 44 seconden geleden

Oh...ik koop gewoon elk jaar een paar goedkope van een tientje en die mik ik na de winter in de vuilnisbak

Doe ik ook. Ik pak alleen uit voor het ziekenhuis met pyama's.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik lees mee, na een wasbeurt zijn die pijpen altijd zo kort geworden :(

Ik heb ze altijd van hunkemöller. Maar 90 euro ga ik toch echt niet betalen voor een pyjama
Ik heb pyjama's van Wehkamp, V&D en Hennes en er trekken nooit naden scheef.
Hier blote kont in bed maar daar zitten inmiddels wel wat kreukels in en gedraaide naadjes.
Alleen een onderbroek. In gezelschap anders dan mijn echtgenoot maak ik daar een boxershort en een hemdje van.

In het geval van extreme kou 2 dekens en sokken/ badjas naast het bed.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 27 oktober 2013 @ 20:02:

Ik lees mee, na een wasbeurt zijn die pijpen altijd zo kort geworden :(

Ik heb ze altijd van hunkemöller. Maar 90 euro ga ik toch echt niet betalen voor een pyjama

Dat vind ik juist fijn, ik ben nogal klein van stuk :-).

Ik had bij de foldertjes laatst kortingsstickers voor een lingeriezaak, dat wil nogal eens schelen op de prijs.

En het is nu overal mid-season-sale, dus kortingen te over. Verder vind ik katoen en flanel het fijnste. Al heb ik nooit echt scheef-trekkende naden. Misschien minder heet wassen en/of minder hard centrifugeren?
quote:Dickens schreef op 27 oktober 2013 @ 20:07:

Hier blote kont in bed maar daar zitten inmiddels wel wat kreukels in en gedraaide naadjes.

De fijnste pyjama is een flanellen set van de Hema, grootste jongensmaat 176. Voor de grotere vrouw een S uit de herenlijn?

Alle andere pyjama's kan ik na een winter weggooien (of het nu dure zooi was of goedkoop).
quote:Dickens schreef op 27 oktober 2013 @ 20:07:

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Pyjama's van de Hunkemuller blijven goed. Geen idee meer wat ik er destijds voor heb betaald maar ik doe er al vijf jaar mee.
Ik had ze altijd van Livera, van die flanellen (met eendjes erop haha!). Maar ik draag ze niet in bed, ik slaap alleen met een onderbroek aan. Tegenwoordig heb ik voor beneden op de bank een oude joggingbroek en een grote trui, of mijn badjas uit amerika. Die is ook zo lekker groot en lang, heerlijk ding!
Van die lekkere ouderwetse flanelle pyama's van de Primark. ¤ 10,00 en ze blijven prima. Ik heb laatst nog een roze gekocht met witte stipjes. Moest wel weer wat nieuws want nieuwe schoonzoon blijft sinds kort bij dochter slapen en ik wilde hem niet gelijk een trauma bezorgen van zijn schoonloeder in een oude verwassen nachtpon.
Evapyjama?
Ik koop altijd de grootste maat (XXL) en dan nog krimpen ze en worden ze te klein. Ik heb geen tips voor je, ik koop ze altijd voor een tientje. Heb er geen 90 euro voor over.
quote:Summerdance schreef op 27 oktober 2013 @ 20:12:

[...]

+1
Een flanellen pyjama, ik moet er niet aan denken, stik je dan niet van de hitte?

En dan kruipt de broekspijp weer op, da's irritant, en je draait ook niet lekker in bed.

Kan je niet een extra (wollen) deken nemen? Dan kan je gewoon in een broekje en hemdje slapen. Dan ben je bovendien nog sneller warm ook (ten opzichte van een pyjama).
Thanks allemaal voor de tips! Ik wil graag een warme pyjama omdat ik er in de nacht nog wel eens uit moet voor mijn kinderen.... Maar ik heb er zojuist een besteld van Esprit. Niet te duur, niet te goedkoop. Het proberen waard...
quote:scriptum schreef op 27 oktober 2013 @ 20:17:

Pyjama's van de Hunkemuller blijven goed. Geen idee meer wat ik er destijds voor heb betaald maar ik doe er al vijf jaar mee.

Same here.. Heerlijk hun pyjama's van tricot!! Krimpen echt niet, en zitten heerlijk

Mijn ultieme pyjama's zijn helaas bijna nergens te vinden.. Satijn, herenmodel, maar wel met geruwd katoen van binnen..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Ik schoot dan altijd snel mijn badjas aan. Moet er niet aan denken om in een pyjama te slapen, veel te heet heb wel regelmatig in mijn badjas geslapen toen dochter nog flink aan het spoken was haha!
Ik koop mijn pyama's gewoon bij de Zeeman, Wibra of Primark. Ik heb een aantal in de kast die ik al langer dan een jaar heb. En het ziet er nog steeds prima uit.
quote:margootje81 schreef op 27 oktober 2013 @ 20:42:

Thanks allemaal voor de tips! Ik wil graag een warme pyjama omdat ik er in de nacht nog wel eens uit moet voor mijn kinderen.... Maar ik heb er zojuist een besteld van Esprit. Niet te duur, niet te goedkoop. Het proberen waard...ik vind 45-50 euro voor zo'n simpel ding aardig aan de prijs nog zegt iemand die voor ruim 120 euro een badjas uit een hotel in amerika liet verschepen. Bij v&d, c&a, hunkemoller, livera, zeeman, makro of h&m hangt dit ook voor een stuk minder.
Mijn pyama s komen gewoon bij de action vandaan en die gaan nu al een seizoen of 5 mee zonder dat er wat kapot aan is.Ze zijn ook niet gekrompen in de was of verkleurd. Het enige nadeel ervan is dat ze verschrikkelijk lelijk zijn. Maar ja ik heb toch mijn ogen dicht s nachts ,en de tijd dat ik sexy in bed ga liggen voor mijn vriend is wel zo,n beetje voorbij . Tegenwoordig kies ik liever voor warmte dan voor luchtige doorschijnende niemendalletjes van 75 euro.
Ik draag nu (nog steeds) voor het 2e jaar van die fleece pyjama van de primark zo lekker! Lekker warm en alle 3 nog geen draadje los of gekrompen. Heerlijke pyjama's
Bij de Action hebben ze nu fleece huispakken voor een tientje. Heb er nog naar staan kijken, zagen er goed uit maar in mijn maat waren ze er alleen in het roze. Knalroze. Zo overweldigend roze dat ik me er niet over heen kon zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven