Entertainment alle pijlers

ID en herhalingen

28-10-2013 08:22 6 berichten
Helemaal wild was ik van de zender, toen ik hem een jaar geleden kon ontvangen. Deed niets anders meer dan ID kijken . Favoriet: Dissapaered. Nu, een jaar later, vind ik het toch een stuk minder als ik voor de 50ste keer weer een herhaling zie van Paula Zahn, dissapaered, Nichtmare next door....

Heb op TLC al eens een aflevering gezien die ik nog NIET kende Zouden ze op ID de boel ook weleens ' verversen'?
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook vaan ID, maar de herhalingen zijn inderdaad een beetje jammer. Daarom heb ik ook periodes dat ik niet kijk, zodat ik na een tijdje weer iets nieuws kan zien

Geen idee of ze de boel verversen, vast wel, maar binnen een bepaalde periode herhalen ze de boel inderdaad
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Haha heel herkenbaar. Mijn vriend en ik keken eerder heel graag naar the haunted (lekker griezelen).. Maar dat is nu niet meer. Erg jammer.
Komt wel goed, schatje!
Ik kijk ook vaak naar dissapeared maar ik heb ze allemaal al een keer of 2 gezien.. Op TLC komen ook programma's van ID maar die zijn zo laat..

Zou ID het nu zelf niet in de gaten hebben, dat al die afleveringen al tig keer zijn uitgezonden????
It's 5 o'clock somewhere
Ik kijk ook graag naar ID, maar het zou heel fijn zijn als ze eens met iets nieuws kwamen.

CI vind ik ook wel leuk.
Zou ID meelezen ?? Maandagavond een nieuwe aflevering van disappeared!!
It's 5 o'clock somewhere

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven