Mode & Beauty alle pijlers

Restylane??

26-10-2013 20:47 20 berichten
Hoi!

Misschien onzin, maar ik stoor mij al een tijdje aan 'lijntjes' rond om mijn mond. Ik zie er zo 'hard' uit! Ik las dat botox niet ervoor is maar restylane wel. Heeft iemand ervaring ermee? En hoe veel is er normaal nodig (de rimpels zijn niet heel erg diep)?

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Meer water drinken, als je goed gehydrateerd bent, verdwijnen de lijntjes ook. 's Ochtends beginnen met water, tussendoor en eindigen met water.

Na een paar weken zie je al resultaat, ook bij je ogen.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Je kunt ook Googlen op Facial Fitness.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Inmiddels is wetenschappelijk bewezen dat veel water drinken niet een betere huid geeft.. Is een fabeltje, als je googled vind je diverse bronnen.

Ik heb zelf ook last van opkomende lijntjes rond mijn mond (ik rook niet) maar vind dat ook niet mooi en wie weet ga ik er ook wat aandoen. Ben dus ook benieuwd naar de ervaringen met restyline.
Ik spreek uit ervaring, bij mij helpt het wel.
quote:Briljant schreef op 26 oktober 2013 @ 22:37:

Ik spreek uit ervaring, bij mij helpt het wel.Onderzoekt zegt echt iets anders.
Dankjewel Birljant, maar ik drink al 2 liter per dag!

Amsterdamse, ben jij 29? Ik ben ietsje ouder en het gaat mij dan met name om de lijntjes aan de zijkant van mijn mond (en een beetje die plooi vanaf de neus naar de mond). Mijn huid is wel droog maar volgens de drogist is het geen tekort aan water maar ze noemde het 'vochtarm'.
Ik heb dit net op een ander topic gepost:

Hier vind je trouwens 229 reviews over fillers in verschillende toepassingen:

http://www.ietsmooier.nl/ ... fillers/alle-reviews.html
Water helpt natuurlijk niet, Restylane wel.
quote:noell schreef op zondag 27 oktober 2013 17:04 Water helpt natuurlijk niet, Restylane wel.Tja, maar zo in opspraak. Ben er zo van geschrokken dat ik een consult heb afgezegd!
quote:Bergje65 schreef op 27 oktober 2013 @ 20:56:

[...]

Tja, maar zo in opspraak. Ben er zo van geschrokken dat ik een consult heb afgezegd!Restylane in opspraak? Waar dan?
quote:Melpomene schreef op 28 oktober 2013 @ 11:06:

[...]

Restylane in opspraak? Waar dan?

Fillers in het algemeen. Er is momenteel veel over te doen. Artsen die zich ermee bemoeien omdat "tijdelijke fillers" regelmatig "blijvende" zijn. Vorige week bij Pauw en Witteman een behoorlijk verminkte vrouw gezien waar ik erg van ben geschrokken.

Restylane is een filler, of vergis ik me nou? En ik had me zo verheugd op mn injectables.....
Heb even gekeken. Die mevrouw heeft een permanente filler gehad.

Zo lang je een zuiver hyaluronzuur gebruikt, is er weinig aan de hand. Alles heeft een risico natuurlijk, dat kun je nooit ontkennen.

Ik heb het erover gehad met de arts die mijn fronsrimpel eens per jaar inspuit (met botox overigens).

Hyaluronzuur kan ook weer verwijderd (opgelost) worden met een injectie.

Linkje: http://drhelgavandenelzen ... n-met-de-filler-hyaluron/
quote:Melpomene schreef op maandag 28 oktober 2013 15:16 Heb even gekeken. Die mevrouw heeft een permanente filler gehad.

Zo lang je een zuiver hyaluronzuur gebruikt, is er weinig aan de hand. Alles heeft een risico natuurlijk, dat kun je nooit ontkennen.

Ik heb het erover gehad met de arts die mijn fronsrimpel eens per jaar inspuit (met botox overigens).

Hyaluronzuur kan ook weer verwijderd (opgelost) worden met een injectie.

Linkje: <a href="http://drhelgavandenelzen.nl/2012/05/ka ... -hyaluron/" class="link">http://drhelgavandenelzen ... n-met-de-filler-hyaluron/</a>

De frons is bij mij zo diep dat botox niet afdoende is. Zal eerst opgevuld moeten worden.

Is restylane een zuiver hyaluronzuur?
Je kan ook even naar Juvederm vragen, in plaats van restylane.

Ik heb Juvederm onder mijn ogen, bij mijn 'wallen'.

Juvederm zorgt ervoor dat water wat in je gezicht zit ,naar mijn wallen getrokken word, waardoor mijn wallen opgevuld worden.

En ik dus geen wallen meer heb :Imao:

Je kan met juvederm ook rimpeltjes opvullen...
quote:Bergje65 schreef op 28 oktober 2013 @ 16:47:

[...]

De frons is bij mij zo diep dat botox niet afdoende is. Zal eerst opgevuld moeten worden.

Is restylane een zuiver hyaluronzuur?

Er bestaat een aantal fillers die alleen hyaluronzuur bevatten: Restylane, Juvederm, Teosyal en Radiesse

.http://drhelgavandenelzen.nl/2012/05/ka ... -hyaluron/
quote:Melpomene schreef op 28 oktober 2013 @ 17:17:

[...]

Er bestaat een aantal fillers die alleen hyaluronzuur bevatten: Restylane, Juvederm, Teosyal en Radiesse

.http://drhelgavandenelzen.nl/2012/05/ka ... -hyaluron/

Ik denk dan dat mijn zorg onterecht is geweest. Soms worden zaken zo opgeblazen in de media.

Voorlopig meer ik weer lekker door met Retin-A. Wat een wonderspul is dat zeg... kan het helaas met mijn mastercard niet meer bestellen bij inhousepharmacy. shit shit shit
quote:Bergje65 schreef op 29 oktober 2013 @ 10:21:

[...]

Ik denk dan dat mijn zorg onterecht is geweest. Soms worden zaken zo opgeblazen in de media.

Voorlopig meer ik weer lekker door met Retin-A. Wat een wonderspul is dat zeg... kan het helaas met mijn mastercard niet meer bestellen bij inhousepharmacy. shit shit shitNee? Ik kon daar vorige keer nog gewoon mee betalen (heb er eentje voor de Bijenkorf-punten!). Maar er zijn meer sites waar je het gewoon wel kan bestellen, even googelen.
quote:Melpomene schreef op dinsdag 29 oktober 2013 16:02 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Bergje65 in "Restylane??"" class="messagelink">Bergje65 schreef op 29 oktober 2013 @ 10:21</a>:</b>

[...]

Voorlopig meer ik weer lekker door met Retin-A. Wat een wonderspul is dat zeg... kan het helaas met mijn mastercard niet meer bestellen bij inhousepharmacy. shit shit shit</div></blockquote>Nee? Ik kon daar vorige keer nog gewoon mee betalen (heb er eentje voor de Bijenkorf-punten!). Maar er zijn meer sites waar je het gewoon wel kan bestellen, even googelen. Kun je me tippen? Ik vind alleen sites met hele dure crèmes of hele hoge verzendkosten.
quote:Blackwater schreef op 28 oktober 2013 @ 17:09:

Je kan ook even naar Juvederm vragen, in plaats van restylane.

Ik heb Juvederm onder mijn ogen, bij mijn 'wallen'.

Juvederm zorgt ervoor dat water wat in je gezicht zit ,naar mijn wallen getrokken word, waardoor mijn wallen opgevuld worden.

En ik dus geen wallen meer heb :Imao:

Je kan met juvederm ook rimpeltjes opvullen...Vertel! Wie, wat, waar? Ben hier al een tijdje mee bezig, maar durf nog niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven