Stylist van het zuiden
maandag 28 oktober 2013 om 23:35
maandag 28 oktober 2013 om 23:47
quote:jilzz schreef op maandag 28 oktober 2013 23:35 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ranny1989 in "Stylist van het zuiden"" class="messagelink">ranny1989 schreef op 28 oktober 2013 @ 23:27</a>:</b>
Ben ik de enige die me erger aan hem? :x</div></blockquote>
Nope, hier ook.
Een vervelend verwend jongetje.
Maar moet er wel om lachen.
En die zus is volgens mij een stuk ouder, of wel heel jong begonnen met de botox. Ja dat heb ik dus ook, lach me ziek maar ondertussen erger ik me ook.
Ben ik de enige die me erger aan hem? :x</div></blockquote>
Nope, hier ook.
Een vervelend verwend jongetje.
Maar moet er wel om lachen.
En die zus is volgens mij een stuk ouder, of wel heel jong begonnen met de botox. Ja dat heb ik dus ook, lach me ziek maar ondertussen erger ik me ook.
dinsdag 29 oktober 2013 om 20:17
quote:Nemesis., 10 uur geleden
Het is een beetje hetzelfde als met die gipsy programma's uit Engeland. Zo'n ver van je bed show dat je je het ene moment verbaast en het ander moment verkneukelt. Oh ja en het andere moment denkt.. Wat schàttigggg!Nou, zo'n ver van ons bed show vonden Stan en ik het niet. Eerder een feest van herkenning. Wij moesten door die buurt fietsen....
Het is een beetje hetzelfde als met die gipsy programma's uit Engeland. Zo'n ver van je bed show dat je je het ene moment verbaast en het ander moment verkneukelt. Oh ja en het andere moment denkt.. Wat schàttigggg!Nou, zo'n ver van ons bed show vonden Stan en ik het niet. Eerder een feest van herkenning. Wij moesten door die buurt fietsen....
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 31 oktober 2013 om 11:28
Nou dankzij de reacties hier en op FB en Twitter net even de uitzending van maandag gekeken...
Ik denk dat er ginne kwaod zit in da jong maor wa''k er dan wel van moe denken
Ik kom trouwens ook uit zo'n soort buurt,niet Tilburg maar wel een vergelijkbare stad in het zuiden.
Ben blij dat ik er weg ben,dat eeuwige gegluur en dat buiten hangen in de zomer,auto's op de stoep etc.
Ik denk dat er ginne kwaod zit in da jong maor wa''k er dan wel van moe denken
Ik kom trouwens ook uit zo'n soort buurt,niet Tilburg maar wel een vergelijkbare stad in het zuiden.
Ben blij dat ik er weg ben,dat eeuwige gegluur en dat buiten hangen in de zomer,auto's op de stoep etc.
donderdag 31 oktober 2013 om 11:34
zondag 3 november 2013 om 05:13
Mag ik jullie hartelijk danken voor deze GE-WEL-DI-GE tv tip? Dit programma had ik zelf nooit gevonden.
Kan niet slapen en heb het net op rtl gemist gezien, heb vol verbazing gekeken en ben een paar keer flink in de lach geschoten (sorry buren!).
En ga morgen een paar mensen attent maken op de herhaling!
Kan niet slapen en heb het net op rtl gemist gezien, heb vol verbazing gekeken en ben een paar keer flink in de lach geschoten (sorry buren!).
En ga morgen een paar mensen attent maken op de herhaling!